Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19121 til 19140 af 104934
-
Oversættelse
ForumindlægDet ville være dejligt hvis der lige var nogle der gad kigge det her efter for fejl. 1)La madre del fernando habla con el padre del Tõnos. 2)Toman vino. 3)A las diece llegan la madre del chico. 4)¿Cuándo llgais? 5)Llgamos también a las diece. 6)¿Por qué no perparas una tarta para la f... -
kemi
ForumindlægNogen der kan fortælle mig lidt om vandets hårdhed?? :) -
??
Forumindlæghvordan er det nu man siger 'førest og fremmest' på eng. ?? -
Mm-papir vådt, why?
ForumindlægHvorfor er det mm.pair skal være vådt når man har med total reflektion at gøre? Er det fordi at lyset spreder sig i vand molekylerne, eller? Tak på forhånd :) -
Størsteværdien
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave Beregn størsteværdien for f Det oplyses, at f(40)=40, fm(40)=1 og fm(60)=-1/2 Jeg kan simplethen ikke overskude denne opgave, så hvis i kunne hjælpe mig med at finde størsteværdien så ville det være helt fantastisk. På forhånd tak -
Reducering
ForumindlægReducer følgende: (4x - 3y + 5z)*(1/2x + 7z) * (-9y - x) -
funktion
ForumindlægHvis jeg har fundet ud af, at en linies ligning er: y=x+5 (den er jo voksende) kan man så godt skrive: f(x)=x+5 <-- hvilket jo er mere "matematik sprog" ?? -
nemt ligning med to ubekendte, men hjælp
Forumindlæghej jeg har desværre lige glemt hvordan det nu er med nulreglen. og jeg har dette stykke som jeg skal regne ud. 4x + 4y = 1 6x - 8y = 5 -
HVordan fremstiller jeg en graf?
ForumindlægHvordan fremstiller jeg graf der for den dæmpede svinging viser tilfældene d<0, d>0 og d=0?? -
Kondition
ForumindlægVi har lavet et to-punkts-test i biologi, og i den forbindelse havde læreren sat nogle spørgsmål op under diskussionsdelen. Der er bare én af opgaverne som jeg ikke kan finde ud af, derfor ville jeg blive rigtig glad hvis nogen ville hjælpe mig med det. Spørgsmålet lyder: Hvilke forudsætninger ... -
Hvilken teori kan jeg bruge? HJÆLP, studentereksamen.
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til min sidste studenter eksamen imorgen og skal op og forklare om mit eksamensprojekt. Projektet har taget udgangspunkt i fagene Informationsteknologi (B) og Psykologi (C). Mit eksamensprojekt omhandler Apple. Jeg har brug for din hjælp! Jeg sidder med følge... -
Bevis for løsning til en differentialligning
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at forstå et bevis, som jeg har vedhæftet. Jeg forstår ikke, hvordan man kan gå fra trin 4 til 5 og så få g'(x)=a*g(x). For mig at se, burde der her stå g'(x)=-a*g(x). Kan nogen forklare dette? -
UNE SEMAINE DANS UN MONASTERE
Forumindlægen der har lavet den opgave? har brug for hjæl.. Opgave 1 skal man bare sætte krydser med rigtig forkert til en tekst. Opgave 2 skal man oversætte. Opgave 3 skal man svare på nogle spørgsmål. -
Rektifikation.
ForumindlægJeg har lidt travlt, så hvis en gerne vil se på min opgave så du ! Det kan ikke beskrives, jeg needer virkelig jeres hjælp. -
opgave 4.069 "c"
Forumindlæghej håber at der er nogen der kan hjælpe mig for har et problem: mit problemer følgende opgave ( hvis det hjælper så er det 4.069 - opgave 2, side 62, i Eksaemsaopgaver i Matematik, Matematisk linje 1 - årigt forløb til A-niveau) : I et koordinatsystem i rummet er en plan a (alfa) givet ved lig... -
Fire-dimensionale rum
ForumindlægHey There.. Jeg skal skrive om det 4-dimensionale rum i Matematik og fysik, hvor jeg skal præsentere grundlæggende begreber og regler forregning med vektorer i i 4D-rummet R4. Mit spørgsmål er så, om der er noget man skal være opmærksom på, når man skal gennemgå regnereglerne for regning med ve... -
Vektor punktmængde
ForumindlægHvis A og B er to forskellige punkter. Hvordan ville man så beskive punktmængderne for vektor AP og BP hvis de er ensrettede? -
Meta -og intertekstualitet
Forumindlæghvad er forskellen, og hvad betyder de og hvordan kan de bruges? -
Newton og Kepler
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvorfo: 4*pi^2*K*(m*M/r^2) = G*(m*M/r^2) Altså hvorfor: 4*pi^2*K = G Når jeg skal udlede sammenhængen mellem keplers 3. lov, og newtons gravitationslov:) -
SRP
ForumindlægJeg kan ikke downloade opgaven: skabelon til studieretningsprojekt. Er der nogle der kan hjælpe?
