Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19141 til 19160 af 27944
  • Hvor reducerer man underskudet på den offentlige balance?

    Forumindlæg
    Hej Som overskriften siger, hvordan reducerer man så underskudet på de offetlige finanser. Er igang med at skrive SRO med de to hovedfag engelsk og international økonomi om USA's økonomi. Håber at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :) På forhånd tak
  • problemformulering.

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus
  • Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen!

    Forumindlæg
    Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen! Er der nogen, som kan hjælpe? Det skal være på engelsk, men dansk er også helt fint. Jeg vil self ikke have dig til at lave anmeldelsen for mig, men kan du måske give mig et re...
  • 2 sætninger..

    Forumindlæg
    "man stiller ikke sagen på spidsen ved at hævde, at hvis børn overtræder loven, er det forældrene, som er forbrydere, og følgelig er det dem, der skal straffes"Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte ovenstående, så det giver lidt mening...Nogen der kan hjælpe...det skal oversæ...
  • Ved og med - forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    Jeg har det svært ved at finde ud af, hvornår man bruger "ved" eller "med" på dansk. Jeg kan ikke finde noget tilsvarende på engelsk. Finder der en regel? Eks.: Han var i gang (med / ved) at reparerer bilen. Pår forhånd mange tak Kawimpy
  • "Catcher in the RyE"

    Forumindlæg
    HepHey!I engelsk læser vi "Catcher in the RYe", som på danks hedder forbandede ungdom, eller rugeknuseren. Vi er snart færdige med bogen, og så skal vi komme med en endelig "konklusion". Er der nogen som ligger inde med lidt stof?
  • Stavekontrol

    Forumindlæg
    Hola mis amigosspansk stavekontrol til word 2000???Nogen der ved hvordan man kan få det?Jeg har word 2000 og engelsk+dansk stavekontrol, men altså ikke spansk. Det ligger ikke på cd'en. Con gracias anticipadasMattias
  • I need help

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at oversætte en dansk tekst til engelsk, og så blev jeg i tvivl om denne sætningBørnene, som tilbringer.... Hvad er det rigtige at skrive? The children that, eller the children who?På forhånd tak :)
  • Tvivl omkring terminsprøver??

    Forumindlæg
    hej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered...
  • HASTER tryk i Ligevægt

    Forumindlæg
    Skriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster
  • Newton

    Forumindlæg
    Mangler en tekst på dansk eller engelsk om Newton. Teksten skal indeholde hvorledes Newton har påvirket nutidens videnskab - hvad har vi i dag udviklet/lavet/opkaldt efter ham på bagrund af newton teorier... ... i dags viden
  • Analyseskema

    Forumindlæg
    Hey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak!
  • Valuta forhold

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en eksamens opgave på HG jeg skal forestille mig at jeg skal ind på det engelske marked med et produkt også skal jeg forklare lidt om valuta forhold nogle gode ideer? samfundsfag er ikke min stærke side. Og jeg skal også ind på noget Import/Eksport.
  • Cuba

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal skrive DIO om Cuba i Spansk og samtidshistorie, men jeg mangler lidt litteratur på enten dansk eller engelsk. Er der nogle der kender til noget litteratur hvor der evt. står beskrevet noget om de mange bådflygtninge til USA? Hilsen Chargers
  • rettelse

    Forumindlæg
    hej jeg har oversat 4 korte tekster fra dansk til engelsk (i alt ca. en A4 side) .. er der en derude der kan/gider kigge den igennem og rette den, eller sige hvad jeg skal rette, hvis jeg sender den.
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er fortabt.. jeg skal op i mundligt engelsk i morgen omkring Teenagers in Ireland.. Og jeg kan slet ikke finde noget omkring det på nettet... det står virkelig ingenting.. Håber virkelig på hjælp.. Kh mig :(
  • Rettelse?

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en engelsk stil og ville lige se, om det var muligt, at finde en der havde lyst til at læse den igennem. Jeg vil gerne hvis i kunne markere fejlene og sætte spørgsmålstegn hvis der er den mindste lille ting i ikke forstår .. Den fylder kun lidt over en side .. Jeg vil blive så glad ...
  • Svar på gramatisk spørgsmål.

    Forumindlæg
    Min klassekammerart, som har engelsk på A, og jeg har diskuteret om det hedder Brian feels like shit, eller Brian feel like shit? Jeg ved godt det ikke er så studierelevant men er dårlig til grammatik og kunne godt tænke mig at vide hvad der er rigtigt. Nogle der kan hjælpe?
  • Hjææælp! Rhetorical devices!

    Forumindlæg
    Hej derude!:) ..jeg sidder midt i min engelsk eksamen med en tale og har desværre opdaget at jeg ingen noter har på hvilken effeck trinities (Trinity) har på modtager, håber virkelig der er en venlig sjæl der kan hjælpe lidt! :)
  • Heey alle

    Forumindlæg
    Heey, jeg ville bare lige høre om der var nogen der har været til niende klasses afgangsprøve her fornylig, i mundlig engelsk, som der gad at fortælle miig om hvordan prøven er, og om det er svært. Deet ville virkelige være en rigtig god hjælp;b