Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 169995
-
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
spansk billedbeskrivelse
ForumindlægHejsa, jeg står og skal op og trække mundtlig spansk i morgen og kunne egentlig godt bruge en hjælpende hånd til nogle standard-gloser. Vi skal beskrive et billede til eksamen og det ville da være fedt hvis der er nogle der kan komme med nogle gode guldkorn/standard-sætninger. Fx - Manden har en... -
Er det realistisk?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige, som går i 9. klasse. Jeg vil meget gerne gå på universitet i udlandet mine primære tanker er Oxford og Cambridge, mit snit er på 10,7 og mine standpunkts karakterer har et gennemsnit på en ren 10'er. Det skal siges, at jeg som valgfag i skolen har fransk, så je... -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Bevis, til ensvinklede trekanter.
ForumindlægHej. Sidder og læser til matematik eksamen. Er på "den gamle" linje, og har brug for hjælp til et bevis fra 1.g. Det drejer sig om ensvinklede trekanter. Har ting med forstørrelsesfaktor,k, og sådan. Men der er en sætning som jeg ikk helt kan bevise: Hvis trekanterne A1B1C1 og ABC er... -
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
gode engelske sætninger
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode engelske sætninger som man kan fyre af til eksamen? -
ku klux klan
ForumindlægHej er der nogle der kab give lidt generel viden om kkk til mundtlig eksamen -
engelsk skriftlig
ForumindlægHej. Nogen der har været oppe i skriftlig engelsk eksamen her i maj måned? Hvad hedder teksten? -
- Gør rede for definitionen af cosinus og sinus ???? Hvad skal jeg sige?
ForumindlægSkal til eksamen og har et spørgsmål der hedder, gør rede for cosinus og sinus.. hvad er det præcis jeg skal sige -
ich lebe jetzt wilder!
ForumindlægHej er der en, der kan sige mig om jeg har oversat dette korrekt? Hvis der er en, som har lavet oversættelsen, må vedkommende meget gerne sætte det ind. Så hvis i har tid og lyst - så please hjælp mig. Mange unge mennesker har set den tyske film "Lola rennt". Hovedrollen bliver spillet ... -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksame i IT og har brug for hjælp.. Er der nogle som ved, hvilke enheder der indgår i et netværk? -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
AT-årsprøve 2.g
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der sker hvis man ikke laver AT-årsprøve opgaven, som vi skal til eksamen i, til sommer? -
hvis man dumper i AT?
ForumindlægHej Har hørt at hvis man dumper til sin AT-eksamen så får man ikke huen..... Kan det passe? -
hjælp!!
ForumindlægHej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B -
Samfundsfaglige bøger
ForumindlægHej allesammen :D Jeg skal starte i 2.g efter ferien. og vil gerne ha' at mit snit bliver højere i samf. da det ikke gik særlig godt det første år... Derfor har jeg tænkt mig at skimme 1.g pensum op i samfundsfag for at få styr på de svære ting... Indtil videre har vi haft om sociologi, ø... -
RSA-kryptering
ForumindlægHej folkens Sagen er den at jeg snart skal til mundtlig eksamen i matematik 1-årig forløb til A-niveau. I mit pensum indgår RSA-kryptering, som jeg ikke rigtigt har styr på. Så jeg ville høre om der var nogen der kunne fortælle om principperne i RSA-kryptering på en meget letforståelig måde? Sam... -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg har kastet mig ud i endnu en eksamensopgave, er der nogen der har lyst til at kigge på oversættelsen og besvarelsen?? Tusind tak til den venlige sjæl i hvert fald!A. Traduce al español.Manuel Fernández de 101 años vive como muchos españoles ancianos con su familia. “¿Cansas nunca?” lo pre...
