Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 34519
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C
  • integralregning (svær!)

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at læse op til eksamen i mathematics higher level. Jeg prøver at integrere denne funktion, men det dur ikke rigtig.... Hjælp søges: http://peecee.dk/?id=37898
  • Kritisk Teori

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i morgen og et af mine spørgsmål er " hvad e r kritisk teori " men jeg ved det ikek ? Noglen der kan hjælpe ??
  • Billede-analyse

    Forumindlæg
    Jeg har fået dette billed til min test eksamen i 3.g XD Og jeg undrede mig om der var noget I andre synes var væsenligt at få med? =) http://i17.tinypic.com/2cx86d3.jpg på forhånd tak ~
  • Eksamensopgave 2005 maj HHX 3'år

    Forumindlæg
    Leder efter eksamens opgave til HHX 3 år maj 2005. Man skal give et resume af teksten "Generation Broke" f.eks. Er der nogle der ligge inde med den? På forhånd tak.
  • Genbrug af aluminiumdåser - hjælp (termodynamik)

    Forumindlæg
    Hej.. Er helt lost i opgave 2 i dette exsamenssæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf er der mon nogen der kan give et hint til hvordan jeg kommer igang med den ...
  • Hjælp til blækregning

    Forumindlæg
    Hjælp.. Jeg har snart eksamen og jeg har fået nogle blækregninger for problemet er at nogle er dem er lidt svære.. En som vil hjælpe mig med denne her opgave.. http://peecee.dk/index.php?id=42142
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ?
  • kemiske forbindelser

    Forumindlæg
    hej har snart eksam i kemi men er bang for de spørger mig hvordan man regner om i ville forklar det har næsten styr på hvordan man regner ioner er det det sammme måde man gør håber i ville give mig nohgle ekmp på hvordan man løser det
  • Er jeg dumpet i matematik b?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet?
  • sygdomme

    Forumindlæg
    hej skal til eksam snart der står jeg skal repiter kredsløbsrelaterede sygdomme mener de ligesom koletrol og hjerte osv håber i vil give mig nogen idera om denne emne
  • Normalfordelingen - statistik

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til at gøre rede for normalfordelingen. Det er til mundtlig eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, og hvilket eksempel jeg skal bruge? Kan I hjælpe mig?
  • Resume af "How to kill a mokingbird"

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen der ved hvor jeg kan find resumer enten på dansk eller engelsk af bogen "how to kill a mokingbird".. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg snart skal til eksamen..
  • lignig

    Forumindlæg
    hej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give god råd til hvordan man kan forberede sig til old mndt eksame...eller er der måske nogen der kan fortælle os om deres erfaringer
  • Læseferien!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal op i fire mundtlige eksamer her i 3.g og der er ikke så meget mellemrum mellem de dage jeg skal op i. Er der nogle der har gode tips til hvordan man læser op i fire fag og jeg er forresten meget bagud.
  • Hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak.
  • Censor..

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender Marianne Kokkendorf Rasmussen (MAR) fra VUC fyn faaborg midtfyn?? Skal have hende som censor i musik eksamen og ville høre, om i ved, hvad man skal gøre for at imponere hende??..
  • differencial ligning

    Forumindlæg
    jeg har problemer med opgave 5 i dette opgave sæt...det er (foreløbig) kun den første, hvor man skal finde en forskrift for N. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5_MED.pdf
  • Skriftilig biologi!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er vist ikke den eneste der skal op i biologi højt niveau til den skriftlige eksamen :) Hvordan læser i andre op? Læser I, eller laver i tidligere eksamensspørgsmål eller noget helt tredje?