Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 34519
-
Grammetik (haster)
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara -
arealet af trekant
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf I opgave 4 skal vi gøre rede for at a(x)=21/4x - 1/84*x^3 hvordan gøres det? -
Benyt tabellens data til at bestemme I0 og k
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse første delopgave af opgave 1 ? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-3_MED.pdf -
Haster
Forumindlæghej, jeg står og skal til eksamen i EU-faget på handlesskolen. Dertil er jeg blevet lidt i tvivl om foreskellen mellem: overstatslig, mellemstatslig osv. håber der sidder en derude somkan hjælpe mig. -
elektronbinding
Forumindlæghej C5H12 + 8O2 ---->5CO2 + 6H2O hedder den her ikke elektronbinding er der nogen der kan give mig nogle elektronbinding som jeg vil løse for har eksam snart men nemme nogen helst -
areal af trekant
Forumindlæghvordan beregnes arealet af trekanten ABC i opgave 2 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-2V-MED.pdf ? har prøvet med flere formler men får ikke det rigtige resultat -
niveau A hhx!
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til skriftlig eksamen ( niv. A hhx) og ville derfor gerne høre, hvorvidt der er nogle, der har nyttige erfaringer, hvad angår emner, forberedelse, tidspres mv.? -
TYSK!!! hilfen bitte :P
Forumindlæger der nogen der har nogle tyske ekstemporal-tekster liggende? jeg skal snart op til eksamen og er ikke lige frem den skarpeste til tysk, så det kunne være dejligt med at få lidt rutine på forhånd tak :) -
Logaritmer
ForumindlægNogen der kan forklare mig meget simpelt hvad logaritmer går ud på? er igang med at læse til eksamen til mat mundtlig b-niveau, men jeg forstår virkelig ikke bogens betegnelser! -
Parameterkurver
ForumindlægHey Er der nogen som kan hjælpe med opg 4 (omhandler parameterkurver)? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_MED.pdf -
funktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvorfor svaret i opgave 1 c) er graf B ? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-6_UDEN.pdf -
Def mængde og forskrift..
ForumindlægHey Er der nogen som kan hjælpe mig med andet spg i spg 5? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-1V-MED.pdf -
isolation af LN
ForumindlægHej alle, jeg sidder og læser til mat eksamen og ved ikk hvordan man isolerer ln. Jeg har et eksempel her: 13,4*ln(x)-21,8 = 30 Hvordan løser man denne ligning? Tak på forhånd -
Bakterieinfektion hos et menneske
ForumindlægHey hvordan ville i besvare det spørgsmål? gør rede for hvorledes immunesystemet kan modvirke en bakterieinfektion? sidder og kæmper med min 24timers bio eksamen h.Michael -
Efterlysning: Afsætning - Noter - Trojka
ForumindlægHejsa :) ! Ville bare høre til om der er nogen der ligger inde med nogle gode afsætnings notater der kunne blive nyttige til en skriftlig eksamen? Eventuelt fra forlaget "Trojka". På forhånd tak. -
Moralskepticisme hos Kallikles
ForumindlægNogen der har læst "Moralskepcticisme hos Kallikles"? Den r opgivet til eksamen - hvad skal man sige, hvis man trækker den. Håber, at nogen kan hjælpe. Står på bar bund. -
Fysik A HTX 2007
ForumindlægHej, hvad synes i om fysik eksamen.. Jeg synes det var nogle rigtige dårlige emner.. Enda opgaven med Dampmaskinen, der har jeg næsten ikke lavet nogle opgaver, den var virkelig svær.. Hvad synes i? -
Analyse eventyr
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kender en hjemmeside, hvor man kan se hvordan man skal analysere et eventyr.. I studieortalen er der en analyse af et eventyr.. men den er meget dårlig.. er der nogen der har en god en.. For jeg skal snart til eksamen på forhånd tak -
En tekst
ForumindlægHej mennesker ;) Er der nogen der har "Nielsens Knallert" af Bjarne Reuter? For så må i meget gerne skrive den. Jeg har den ikke og skal til eksamen på torsdag og der skal jeg ha' læst den. -
kennans x-artikel
Forumindlæghej, jeg skal op i til historie eksamen på torsdag. Er der nogen der ´har nogle notater til Kennans x-artikel eller som bare kan forælle om den? Jeg håber, at I kan hjælpe..
