Søgning på: it eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 43097
-
MUSKELTRÆTHED
ForumindlægHVorfor er det, at når Kalium ophobes udenfor muskelfiberen, at det fører til muskeltræthed? Hvorfor har Natrium ikke nemmere ved at strømme ind i muskelfiberen så? -
Evt. spørgsmål v. mundt. årsprøve
Forumindlæghej!da jeg skal til mundtlig årsprøve i biologi her snart, ville jeg høre om der er nogen der har eller kender til steder, hvor jeg kan finde eksempler/rigtige spørgsmål fra den mundtlige eksamen.jeg har slet ikk set nogen før, så det ville være en meget stor hjælp.jeg går i 2. g og har det på hø... -
engelsk mundtlig
ForumindlægGoddag alle sammen :)Efter 2 karakter har jeg et snit 7, men jeg vil gerne score et 10 tal hvis det er muligt i engelsk mundtlig. Men får at få det, hvad skal jeg kunne gøre ?? -
Tips til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit eksamensprojekt omkring Brøn her på tirsdag. Jeg ville bare spørger om der er nogen der har nongen tips til hvordan man giver sin fremlæggelse et ekstra pift. Og en mulig disposition over fremlæggelsen? -
Samurai?
ForumindlægHey..Er der en, der husker en tekst ved navn "Samurai"?Jeg vil nemlig få bekræftet titlen, da jeg husker den, som illustrerende for næstekærlighed! -
gennemsnit!!
Forumindlæghej jeg går i 3.g og ville lige høre at hvis man nu har gennemsnittet 6,7 i årskarakter, og lad os sige at man dumper til eksamensgennemsnittet på 5,9...så lægger man begge gennemsnit sammen og dividerer med 2 som er samlet gennemsnit på 6,3...får man så studenterbevis når samlet gennemsnittet er... -
Lignelser???
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist kan fortælle mig hvad en lignelse er? i forbindelse med det nye testamente... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man:"Jeg bliver slagtet" på tysk?Hilsen Viske -
ASTROFYSIK
ForumindlægHej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele?? -
Bølgeligning
ForumindlægHej Jeg vil gerne forstå bølgeligningen, ved at sætte ord på trinene.. håber i vil hjælpe. -
Noter til eksamination
ForumindlægJeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I? -
E-case Thise Fremlæggelse
ForumindlægJeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:) -
Evig ry og udødelighed
ForumindlægJeg mindes om en person der mente at man skulle skrive digte om heltene for at give dem evig ry og sjælelige udødelihed... kan bare ikke huske hvem det var og i hvilken sammenhæng det er... -
Gider i læse til den sidste??
ForumindlægSå er der overstået 3 eksamener.. og har fået 10-10-10.. så det er jo lækkert!! MEN, gider simpelthen ikke læse til den næste! for har regnet ud, at de sidste karakter "KUN" rykker hvis man får fra 00-5, og fra 10+ .. så har I det på samme måde?? -
Platon
ForumindlægHvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere? -
kommer man op i en kendt kilde?
ForumindlægJa, spørgsmålet er som overskriften lyder: kommer man op i en kendt kilde i historie? Jeg skal op på onsdag og er kommet i tvivl?? -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Kriton & Faidon
ForumindlægHey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!! -
Gennemsnit!
ForumindlægHar lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt??
