Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 19181 til 19200 af 36784
-
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
Romantiske kodeord/guldhornene
Forumindlæg.. hej jeg har fået besked på at finde romantiske kodeord i digtet guldhornene... nogle der evt. kan hjælpe lidt :) -
AMS
ForumindlægJeg har brug for noget fra www.ams.dk. Det er at hvilke forventninger har Arbejdsmarkedsstyrelsen til arbejdsløsheden i fremtiden ?Det kan godt være noget ved det herinde fra men ved ikke.http://www.ams.dk/sw3354.asp?pub=pub0256&reqId=261&show=longHerinde men kan ikke finde det jeg skal bruge, no... -
Genre
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal til,at op i old til eksamen, så har lige læst bekendtgørelsen, og er nu blevet i tvivl om hvad der menes, når der står at man skal placere teksten indenfor en genre? Når vi har gennemgået teksterne har vi ikke snakket om hvilke genre de er, kun fx. at medea er et drama ... -
Hukommelse
ForumindlægHej Folkens Sidder lige med en opgave i psykologi som volder lidt problemer. Håber i kan hjælpe mig med at knytte nogle fagudtryk til disse spørgsmål. Man skal tage udgangspunkt i teksten nedenfor: Vold: Jeg kan stadig huske første gang han slog mig. Det var ikke noget specielt, men vi kom ... -
2. verdenskrig
ForumindlægHey People! Er lige i gang med at lave AT og tænkte, om der måske er nogle kloge menneser herinde som ved en hel del om 2. verdenskrig! to af mine problemstillinger er: Hvorfor reagerede den danske og den franske regering ikke ens, på trods af at begge lande var besatte? Skyldsspørgsmåle... -
heej - hjælp
ForumindlægHeej, er der nogen der bogen HOMO FABER af max frisch, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse nogle notater eller bare høre hvad man ville sige om bogen- håber at høre fra nogen der har eller skal læse den:) Mille -
3.års opgave
ForumindlægHejsa Tiden er jo ved at nærme sig til at vi skal skrive 3.års opgave. Jeg håber i den forbindelse på lidt hjælp til valg af emne, der gerne skulle inkludere nogen af nedenstående ting: - Hitler's politik under 2. verdenskrig - hans syn på menneskene "det perfekte menneske" - der Fü... -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
The American Dream
ForumindlægHey. Nogle der kan forklare mig hvad "The American Dream" går ud på? På fårhånd tak! //-mrsmuss -
Rettelse bitte :D
ForumindlægHej, Jeg har endelig fået lavet mit referat. Jeg vil derfor høre, om der er nogle der gider at se det igennem? Jeg kan lige så godt sige det, at jeg er verdens største nar til tysk. Så er i, i hvert fald advaret. Men jeg har i hvert fald prøvet, at få det til at h+give mening, så her kommer d... -
Selvvalgt emne
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk og vi skal have valgt et selvvalgt emne fra et engelsk talende land. Er lidt på bar bund da jeg ikke ved hvad jeg vil snakke om, så ville se om der var nogen af jer det kunne komme med nogen gode emner, som jeg måske kunne bruge? :D På forhånd tusind ... -
Religion eksamen- :-D?
ForumindlægHej alle dejlige mennesker. Kunne godt bruge et klogt hoved eller to igen- i morgen skal jeg til religion eksamen. Min veninde var opppe idag og fik fire, og ville meget gerne have mindst en karakter højere. Nogen der ved hvad der er relevant at vide inden jeg går op til denne eksamen. & h... -
Gennemsnit
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre ad, om I synes det er urealistisk at få et gennemsnit på 10, når mit gennemsnit ligger på 8,5 og jeg går i 3.g på STX. Jeg har kun haft 3 eksaminer indtil videre.. Jeg får 10 i den overvejende del af fagene som standpunktkarakter, men der skal vel en del til at t... -
Befrielses teologer
ForumindlægHvilke årsager kan være grunden til at befrielsesteologer stadig ikke anerkendes af paven og derfor fortsat er udstødt af den katolske kirke? -
hvad betyder det?
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan se om jeg har oversat disse spørgsmål korrekt? 1)Wie wirkt das Verhalten von Alex auf der Demonstration? Hvordan reagerer Alex på demonstrationen? 2)Wie wichtig ist ihm das Ganze? hvorfor er det vigtigt? 3)was ist vielleicht wichtiger für Alex? hvad er vigtigere for... -
NaCl
Forumindlægjeg har nogle sikkert meget enkelt spørgsmål omkring kemi. 1. hvordan elektronforholdende er i Na, i Cl og vand? 2. og hvorfor NaCl opløses let i vand? -
vil i ikke godt hjælpe det haster
Forumindlæghej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak -
Fodnoter i DSSO (samf) (Kildehenvisninger) - hvor mange, hvordan?
ForumindlægHej kloge mennesker! Jeg er så småt ved at begynde den seriøse skriveproces i forbindelse med Den Større Skriftlige Opgave som jeg har valgt at skrive i samfundsfag - min tvivl går på: Er der et "loft" for antallet af fodnoter? Jeg mener at det ikke er absolut nødvendigt med henvis... -
SSO - Hvor mange kilder?
ForumindlægHalløj.. Jeg sidder her og knokler med SSO som mange af jer andre nok også gør.. Og kom så lige til at overveje, hvad det normale antal kilder er? Nu skriver jeg i biologi og indtil videre har jeg brugt 8 forskellige bøger/artikler og et utal af internetsider! Ved i tilfældigvis hvad det "...
