Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19201 til 19220 af 35989
-
hjælp til sp. i historie
ForumindlægHej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A) -
hvad er postcolonial literature?
Forumindlæghej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :) -
British Culture
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der har nogen ideér til underemner inde for british culture.. Det er i forbindelse med min 10-klasses eksamen, skal lave en english outline. -
Aktør/struktør model
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er? -
TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/ -
Gør rede for Indextal
ForumindlægHej jeg har lige problemer hvordan jeg til en mundtlig eksamen kan gøre rede for indexta? Nogen der evt. kan hjælpe mig med det??? -
Densitet
ForumindlægJeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant! -
potensrækker
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave her jeg er gået fast i, håber nogen kan hjælpe, den er oploadet neden under tak -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
F.S.A Dansk prøveform B
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak -
Hjælp til dansk
ForumindlægHeej . Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp! Er der nogen, der er god til at faget dansk som vil hjælpe mig, det kan tage lidt tid c: -
I've chosen this topic because
ForumindlægEr det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd -
Transformation?
ForumindlægHvad er det helt præcist og hvordan laver man selve forsøget? please svar, skal op til fysik-eksamen og vil gerne bestå haha tak på forhånd :p -
Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?
ForumindlægHey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen! -
formel
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med forsøget: Blyposen, hvor jeg skal gøre rede for, hvordan ligningen til bestemmelse af blyets sluttemperatur fremkommer.. Hvordan gør jeg? (mundtlig eksamen) -
hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?
ForumindlægHej jeg sidder her og forbereder mig til biologi eksamen... Jeg ville høre om der er nogen der simpelt kunne fortælle mig hvilken rolle vores gener spiller i cellerne? -
Mutationer 46 XXX Y
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig hvilken sygdom et individ har hvis den har 46 XXXY?? Skal op til eksamen i morgen og kan aboslut ikke finde ud af dette? -
kvantiserede ???
ForumindlægHej alle .. jeg er i gang med læsning til kemi eksamen, og undrer mig over en sætning som denne: Fotoner er kvantiserede () energi-pakker af elektromagnetisk stråling ... hvad betyder kvantiserede egentlig ?? -
Hvad er stofskifteprocesser?
ForumindlægHvad er stofskifteprocesser hvis i skulle forklare det til en person der slet ikke har sat sig ind i det ? :s Skal nemlig snart til mundtlig biologi-eksamen. På forhånd tak. Kh Rebecca 1.g -
JESUS' DØD
Forumindlægheej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?
