Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19201 til 19220 af 35989
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • hvad er postcolonial literature?

    Forumindlæg
    hej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :)
  • British Culture

    Forumindlæg
    Jeg vil høre om der er nogen der har nogen ideér til underemner inde for british culture.. Det er i forbindelse med min 10-klasses eksamen, skal lave en english outline.
  • Aktør/struktør model

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er?
  • TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/

    Forumindlæg
    hej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/
  • Gør rede for Indextal

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige problemer hvordan jeg til en mundtlig eksamen kan gøre rede for indexta? Nogen der evt. kan hjælpe mig med det???
  • Densitet

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant!
  • potensrækker

    Forumindlæg
    Hej jeg har en eksamens opgave her jeg er gået fast i, håber nogen kan hjælpe, den er oploadet neden under tak
  • Uro i forstæderne - komposition?

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig??
  • F.S.A Dansk prøveform B

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak
  • Hjælp til dansk

    Forumindlæg
    Heej . Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp! Er der nogen, der er god til at faget dansk som vil hjælpe mig, det kan tage lidt tid c:
  • I've chosen this topic because

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd
  • Transformation?

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcist og hvordan laver man selve forsøget? please svar, skal op til fysik-eksamen og vil gerne bestå haha tak på forhånd :p
  • Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?

    Forumindlæg
    Hey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen!
  • formel

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe mig med forsøget: Blyposen, hvor jeg skal gøre rede for, hvordan ligningen til bestemmelse af blyets sluttemperatur fremkommer.. Hvordan gør jeg? (mundtlig eksamen)
  • hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder her og forbereder mig til biologi eksamen... Jeg ville høre om der er nogen der simpelt kunne fortælle mig hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?
  • Mutationer 46 XXX Y

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan fortælle mig hvilken sygdom et individ har hvis den har 46 XXXY?? Skal op til eksamen i morgen og kan aboslut ikke finde ud af dette?
  • kvantiserede ???

    Forumindlæg
    Hej alle .. jeg er i gang med læsning til kemi eksamen, og undrer mig over en sætning som denne: Fotoner er kvantiserede () energi-pakker af elektromagnetisk stråling ... hvad betyder kvantiserede egentlig ??
  • Hvad er stofskifteprocesser?

    Forumindlæg
    Hvad er stofskifteprocesser hvis i skulle forklare det til en person der slet ikke har sat sig ind i det ? :s Skal nemlig snart til mundtlig biologi-eksamen. På forhånd tak. Kh Rebecca 1.g
  • JESUS' DØD

    Forumindlæg
    heej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?