Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19201 til 19220 af 52987
-
Naturgeografisk metode
ForumindlægHjælp! Jeg skal til AT-eksamen her på tirsdag og er fuldstændig clueless hvad gælder den naturgeografiske metode. Er der ikke en venlig sjæl der vil og kan forklare mig hvordan den virker og hvordan man bruger den? Alle inputs er meget velkomne! -
Landstinget- indirekte valg
ForumindlægMig igen, jeg har virklig brug for en forklaring til valgene i landstinget var inddirekte, hvordan? min lærer sagde at jeg skulle kigge i pagraf 39, men det forstår jeg intet af.( -
aldehyd og ketone (strukturformler)
Forumindlæghej jeg skal besvare disse tre spørgsmål, men jeg er virkelig på bar bund: tegn strukturformler for 1. hexanal 2. 5-methylhexan-2-on 3. cyclohexanon -
HJÆLP: SRP Samtidshis. & IØ
ForumindlægJeg havde ikke lige det store overblik da jeg valgte mine fag for SRP, men er nu endt med Samtidshistorie og IØ. Jeg er dog virkelig på bar bund med emner. Inspiration søges!! -
Hjælp til forståelse af figure
ForumindlægHejsa Jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå nogle figure. Da der er mere end et billede kan jeg ikke sætte det hele ind. Hvis der er nogle der evt har en email og gerne vil hjælpe, så skriv her. -
Pause i bachelor
ForumindlægHej Jeg ville spørge, om det er muligt at holde pause fra studiet på sin bacehlor - efter fremdriftsreformen? Jeg har prøvet at google det, men det virker ikke helt klart:/ -
1849
ForumindlægHej alle, håber i vil hjælpe mig med min opgave... Hvilke magt fik kongen efter 1849? Hvad betyder stændeforsamling? Hvorfor vil de nationalliberale have fri forfatning? Håber i virklig svarer tilbage.. -
Rettelse af sætning
ForumindlægJeg sidder her med en sætning som jeg ikke kan finde fejlen i, det er kun denne ene, så det er virkelig noget som pisser mig af :D Only them self were to blame. Jeg er så forvirret.. -
hovedregning
ForumindlægEhmJeg kan sku ikke huske, hvordan man regner dette ud uden hjælpemidler:32^(4/5) Det virker jo ikke rigtigt at lave om til kvadratrod og sådan.. hm... *føler sig dum* -
bærbar computer, et must på universitet?
ForumindlægStår og skal til at starte på økonomi, og sagen ligger sådan at jeg ikke endnu har en bærbar.. Er det virkelig et must at man har sådan en når man starter, eller er det til at overleve uden? -
Spørgsmål ang. Ødipus!
ForumindlægHello (= !! Jeg har nogle spørgsmål angående Ødipus, som jeg virkelig håber at nogen gider at hjælpe mig med! Er der nogen herinde der kan lidt om Ødipus? -
MATEMATIK
ForumindlægHej jeg har akut!!! Brug for hjælp, håber virkelig at i kan hjælpe Jeg skal løse disse funktioner, men ved ikke hvordan jeg gør: Har lagf billede ind Det er opgave 4 -
ROMERTAL??
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad det de her romertal betyder? XIII - IX - MCMLXV V - V - MCMLXVII XI - II - MCMXCVII jeg har virkeligt brug for jeres hjælp.. -
Christiania for og i mod
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive dansk-historie opgave.. strår og mangler to artikler hvor den ene er for christiania og den anden i mod.. håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med dette -
Definitionsmængden af x^3/x+1
ForumindlægHvis jeg indtegner denne i et koordinatsystem syntes jeg virkelig det ser forvirende ud. Nogle der kan definere Dm af f(x)=x^3/x+1 ? -
Cyclohexan -
ForumindlægI mit eksperiment blandes cyklohexan og ethansyre med vand og og stivelse i olie. Jeg bliver så spurtg hvorfor cyklohexan virker som et godt opløsningsmiddel. er der nogen, der kan hjælpe? tak! -
Nattergalen
ForumindlægJeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg skal skrive en analyse af nattergalen og det går også fint, men jeg kan ikke komme i tanke om en anden historie at relatere til. -
Find roden
ForumindlægHej jeg skal have matematikprøve i morgen og et af spørgesmålene er at jeg skal finde/sætte ring om "Roden" 102 104 18 Jeg ved virklig ikke hvad det betyder! håber i kan hjælpe... -
Dead Poets Society (film)
ForumindlægHvorfor er det Mr. Keating siger til drengene de skal rive induktionerne "Understanding Poetry" ud? det virkelig vigtigt, jeg kan nemlig ikke selv huske dett :)) -
Hvorfor dannes der bundfald, når man bobler CO2 gennem kalkvand?
ForumindlægJae, titlen siger vidst det hele.. Hvorfor dannes der bundfald, når man bobler CO2 gennem kalkvand? Kunne jeg godt tænke mig hjælp til! Jeg håber virkelig i vil hjælpe mig... Tak på forhånd. :)
