Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19221 til 19240 af 34503
-
Analysemodel
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C -
Kritisk Teori
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og et af mine spørgsmål er " hvad e r kritisk teori " men jeg ved det ikek ? Noglen der kan hjælpe ?? -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ? -
kemiske forbindelser
Forumindlæghej har snart eksam i kemi men er bang for de spørger mig hvordan man regner om i ville forklar det har næsten styr på hvordan man regner ioner er det det sammme måde man gør håber i ville give mig nohgle ekmp på hvordan man løser det -
sygdomme
Forumindlæghej skal til eksam snart der står jeg skal repiter kredsløbsrelaterede sygdomme mener de ligesom koletrol og hjerte osv håber i vil give mig nogen idera om denne emne -
Resume af "How to kill a mokingbird"
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvor jeg kan find resumer enten på dansk eller engelsk af bogen "how to kill a mokingbird".. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg snart skal til eksamen.. -
lignig
Forumindlæghej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give god råd til hvordan man kan forberede sig til old mndt eksame...eller er der måske nogen der kan fortælle os om deres erfaringer -
Læseferien!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i fire mundtlige eksamer her i 3.g og der er ikke så meget mellemrum mellem de dage jeg skal op i. Er der nogle der har gode tips til hvordan man læser op i fire fag og jeg er forresten meget bagud. -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
Censor..
ForumindlægEr der nogen, der kender Marianne Kokkendorf Rasmussen (MAR) fra VUC fyn faaborg midtfyn?? Skal have hende som censor i musik eksamen og ville høre, om i ved, hvad man skal gøre for at imponere hende??.. -
differencial ligning
Forumindlægjeg har problemer med opgave 5 i dette opgave sæt...det er (foreløbig) kun den første, hvor man skal finde en forskrift for N. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5_MED.pdf -
Skriftilig biologi!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er vist ikke den eneste der skal op i biologi højt niveau til den skriftlige eksamen :) Hvordan læser i andre op? Læser I, eller laver i tidligere eksamensspørgsmål eller noget helt tredje? -
Grammetik (haster)
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara -
Benyt tabellens data til at bestemme I0 og k
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse første delopgave af opgave 1 ? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-3_MED.pdf -
arealet af trekant
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf I opgave 4 skal vi gøre rede for at a(x)=21/4x - 1/84*x^3 hvordan gøres det? -
Normalfordelingen - statistik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at gøre rede for normalfordelingen. Det er til mundtlig eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, og hvilket eksempel jeg skal bruge? Kan I hjælpe mig? -
elektronbinding
Forumindlæghej C5H12 + 8O2 ---->5CO2 + 6H2O hedder den her ikke elektronbinding er der nogen der kan give mig nogle elektronbinding som jeg vil løse for har eksam snart men nemme nogen helst -
areal af trekant
Forumindlæghvordan beregnes arealet af trekanten ABC i opgave 2 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-2V-MED.pdf ? har prøvet med flere formler men får ikke det rigtige resultat -
Haster
Forumindlæghej, jeg står og skal til eksamen i EU-faget på handlesskolen. Dertil er jeg blevet lidt i tvivl om foreskellen mellem: overstatslig, mellemstatslig osv. håber der sidder en derude somkan hjælpe mig.
