Søgning på: erhvervsøkonomi c. Resultater: 19221 til 19240 af 60202
-
nartons rumlig opbygning
Forumindlægjeg gad godt vide om vinkel mellem atomer og bindingslængde med stoffet natron. Jeg har lidt svært ved at finde ud af det. hvad med iongitter, hvordan har det forbindes med natron, og hvordan kan det forklares? -
Beregning af sidelængde
ForumindlægI opgaven bliver der spurgt om beregning af AB, AD og vinkel B i trekant ABD. Jeg har regnet frem til at sidelængden AB er 3,8 , men hvordan beregner jeg AD, når jeg kun kender 1 sidelængde og en vinkel ud?https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10356367_10154333900025131_49783550... -
reducere
Forumindlæghej mennesker der er en opgave som jeg ikke kan finde ud af at løse håber i kan hjælpe mig..... reducere :( 3x⋅(x+2)−4x -
Afstem
ForumindlægHvordan afstemmer jeg formelen for forbrændingen af kul i et kulkraftværk. -
Beregn eddikesyrens koncentration i den titrerede opløsning.
ForumindlægHey jeg er igang med en kemi rapport og aner simpelthen ikke hvordan jeg skal begrene følgende: Beregn eddikesyrens koncentration i den titrerede opløsning. Beregn eddikesyrekoncentrationen i den oprindelige eddike, ved at bruge fortyndingsfaktoren. Er der nogen som kan hjælpe?????? -
isoler q1 (stackelberg)
ForumindlægHej, jeg har en opgave hvor jeg skal isolere q1, efter at have taget FOC mht. q1, men jeg kan ikke få det korrekte facit på q1=8 funktionen: FOC: f'q1 q1=8 den generelle formel/løsning er vedhæftet (jeg har omkranset "formlen" med en cirkel) tak! -
Musik
ForumindlægHvad er tonearter og taktarten? -
Ligning
ForumindlægHej. Hvad er en ligning ? Giv nogle eksempler. Hjælp tak -
pH-/mængdeberegning
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med denne opgave? :) -
Bestem sidelængderne
ForumindlægHej alle Måske et dumt spørgsmål, men hvordan bestemmer man sidelængderne i en retvinklet trekant, når man kun kender en katete og arealet. Der oplyses at den ene katete er 6 og at arealet er 24 -
Base
ForumindlægHvordan bestemmer jeg hvilken base der er den stærkeste blandt disse? -
trekantsberegning
Forumindlægnogle der kan hjælpe får oplyst siderne på en trekant og skal ud fra den oplysning finde vinklen a. -
Math
ForumindlægNogle der vil hjælpe? -
Fysik spørgsmål - må min lærer det?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i overmorgen. Vi har fået tildelt 10 spg som vi skal svare på, men til forberedning ovre på skolen i dag, fandt vi ud af vi havde endnu et spørgsmål. Vores lærer siger at der var sendt en mail ud om rettelsen, men erkender dog at den var glemt at blive sendt. Dokument... -
Ligning
ForumindlægHej, hvordan skal jeg regne denne ligning ud? Jeg ved godt, at ligningen er simpel, men synes bare at svaret ser forkert ud. -
HVORDAN???
ForumindlægHvordan laver man sådan et opgave? Ved ikke hvor jeg skal starte.. -
Trekanter og vektorer
ForumindlægHej jeg ville lige høre om min understående fremgangsmåde til at løse opgaven på er korrekt: -
pH og pOH
ForumindlægHej er der nogen som kan forklar mig på hvilken måde afhænger pH og pOH af hinanden tak -
Funktioner og notation
ForumindlægEn helt alminde funktion (f) der tager et tal ind som input og spytter et tal ud kan vi skrive som: Men lad os nu sige at vi har en funktion g(A,b) der tager en matrix A og et tal b som inputs og spytter en matrix B ud af helt andre dimensioner end A. Hvordan kan man præsentere g så ved b... -
Forklaring på hvordan udregningen er foregået
ForumindlægJeg regner på en overføringsfunktion, men har problemer med at finde ud af hvordan selve udregningen foregår. Dette skal give Er der nogen der kan fortælle mig mellemregningerne for at komme frem til dette. Jeg kan ikke finde ud af hvordan den rækkevektor og den søjlevektor er ganget sammen...
