Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19221 til 19240 af 52987
-
trekanter.......
ForumindlægJeg er virkelig lost. a) Bestem længden af linjestykket s, og bestem vinkel w. b) Bestem arealet af fiskerhusets grundflade. På forhånd tak! ps. har vedhæftet en fil. -
opgave 22
ForumindlægHjælp, jeg har virkelig problemer med denne opgave.1,2-ethandiol anvendes til at forsikre bilers kølervæske. I hvilket forhold skal man blande 1,2-ethandiol og vand, hvis kølervæsken skal være frostsikker ned til -20 grader? -
POTENSFUNKTIONER!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en potensrapport, og er nået til det punkt hvor der står " Grafens udseende - og i hvilket koordinatsystem graften er en ret linje" Er virkelig stået af håber på hjælp :) - god søndag. -
faktoropløsning
ForumindlægHej Er der nogle af jer, der kan beviset for faktoropløsning. I min bog står der, at man skal bruge 2. kvadratsætning og indsætte r1 = -b/2a og reducere, men jeg ved virkelig ikek, hvordan man gør. -
Fysikeksamen, er helt lost, HJÆLP!
ForumindlægHej jeg sidder her og skal til fysikeksamen i imorgen, øvøv. Jeg har trukket solsystemet. Er der nogle der ved noget om de jordlignende og jupiterlignende planeter? Og årstidernes vekslen? HJÆÆÆÆLP! jeg er virkelig lost. -
Isterninger i drinks?
ForumindlægHar lige to fysik spørgsmål, jeg ikke kan svare på. Håber der nogen der kan hjælpe ( : Hvorfor virker isterninger godt i drinks? Hvorfor er det koldt at komme ud af badet om morgnen? -
Vektor -parameterfremstilling
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med denne opgave? har virkelig svært ved det, da jeg ikke får dem til at skærer, hvilket de gerne skulle. får t=1 og s=-2 -
Hej alle.
Forumindlæghej alle jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg står her og skal til eksamen på onsdag .. Hvad er globalisering? Hvad har globaliseringen betydet for Danmark? I må meget gerne komme med lange forklaringer svar snarest. -
KBR - kaliumbromid molarmasse
ForumindlægHej alle. Jeg skal regne molarmassen af kaliumbromid ud, men jeg får den hvergang til 119, når den skulle have været 119,01. Nogle der ved hvad jeg gør forkert? Da jeg virkelig ikke ved det.... På forhånd tak :-) -
En opgave om funktioner
ForumindlægJeg vil blive virkelig glad hvis nogen kunne forklare hvordan jeg løser den her. Jeg tror jeg fik af vide at man kunne bruge Maple, desværre kan jeg finde ud af bruge det endnu. Tak på forhånd -
En opgave om funktioner
ForumindlægJeg vil blive virkelig glad hvis nogen kunne forklare hvordan jeg løser den her. Jeg tror jeg fik af vide at man kunne bruge Maple, desværre kan jeg finde ud af bruge det endnu. Tak på forhånd -
åndernes hus
Forumindlægjeg har virkelig brug for jeres hjælp. er der nogle af jer, som har nogle rigtig gode ideer til hvad man kunne tage udgangspunkt i i historien så? Alt andet end Cuba-krisen... -
Billedanalyse
ForumindlægHej... Er der nogen som kan hjælpe mig med en analyse af et krøyer maleri ved navn: Stenbjerg strand med kunstnerens hustru marie krøyer malende. Plz er virkelig i tidsnød... knus Artemis... -
Billed analyse, hjælp!
ForumindlægHej alle. Jeg skulle høre om der var nogle som sad inde med en opgave, hvor man har analyseret billedet "Koncert. Kunstnerens Børn og deres Legekammerater" af Otto Haslund. Håber virkelig der er en som har den :) For har meget travlt! -
Udregning af kontakt pris
ForumindlægJeg har virkelig brug for noget hjælp angående udregning af kontakt pris pr 1000 læsere, på baggrund af SMUK modellens udgifter ved beabejdning -
moderbindinger + ødipuskomplekset
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for en forklaring på ødipuskomplekset og moderbindinger???????????? (jeg skal kort belyse det til dansk mundtlig FSA, så det er primært en forklaring der skal give mig et indblik hvad det er, så jge ligesom har baggrunden for det) På forhånd tak!!!!! :) -
Charlotte Weitzes "Vinter"
ForumindlægHej, Vi har om Charlotte Weitzes novelle "Vinter".. Har læst den op til flere gange og forstår den virkelig ikke.. Er der nogle der vil hjælpe? :( Knus herfra Og på forhånd tak :) hvis der nu skulle være nogle der skrev tilbage... -
HJÆLP !!
ForumindlægJeg har virkelig et problem med min mat-aflevering !! Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig/vise mig hvordan jeg skal gøre! Jeg har vedhæftet opgaverne. På forhånd tak:) -
Integrale (Svær)
ForumindlægHvordan bliver: S( ln(x)/(x^3) dx = (-1/2) * ln(x)/(x^2) - (1/4) * 1/(x^2) ? Forstår det virkelig ikke... -
Kommaer
ForumindlægHej :) Håber virkelig, jeg kan få lidt hjælp.. Jeg har en sætning, som jeg er i tvivl om, hvor kommaet skal være: I 2013 vil staten regulere priserne på kød med det formål at formindske forbruget af det. På forhånd, tak :)
