Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19221 til 19240 af 90566
-
mdt. dk??
ForumindlægHej Skal på torsdag op i mundtlig dansk. Er i tvivl om nogle ting. -Når man skal perspektivere til andre tekster, kan/skal man så have den/de tekster med ind til bordet hvor man så kan henvise til? -Hvormange tekster man bør perspektivere til? -Hvordan skal man fortælle om tidsperioden ens tek... -
Skal man op i mundtlig historie i 3.g?
ForumindlægHej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar? -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR. -
partiets mærkesagaer bare stikord
Forumindlæghej hvad er partiets mærkesager tak -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til matema10k@gmail.com -
At dumpe sin studentereksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om det er muligt at gå om, hvis man dumper sin studentereksamen, altså får et gennemsnit under 2,0? På forhånd tak :) -
Mat-A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende
ForumindlægHej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2... -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
God uddannelse efter HF
ForumindlægHvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse? -
NV prøven (HASTER!)
ForumindlægHejsa SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer som har fået 12 i NV prøven (htx'er) om hvordan I kom frem til 12-tal og hvilke metoder I brugte. Og til jer som fik under hvad I kunne have gjort bedre for at få løftet karakteren. Stor hjælp. På forhånd tak -
Trekanter
ForumindlægHej Jeg sidder med en matematikaflevering, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken formel jeg skal bruge til at udregne mine ukendte sider..? Den er IKKE retvinklet. Jek kender Hypotenusen: d= 38,2m Hosliggende katete: a= 23.8m vinkel B: 94grader Jeg skal finde c, men jeg kan jo ikke b... -
Differentialligning, objekt i opvarmet vand
ForumindlægEt vandbad opvarmes fra 20°C til 100°C. Den indre temperatur (målt i °C) i et bestemt objekt, der befinder sig i vandbadet under opvarmningen, er en funktion f af tiden t (målt i sekunder). Det oplyses at f er en løsning til differentialligningen y'=0,03⋅(g(t)&mi... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi...
