Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 19221 til 19240 af 44012
-
andengradsligning
Forumindlægok måske dumt spørgsmål, men bevis for rodformlen er det det samme som bevis sætningen om løsning af andengradsligningen eller? -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
Gode råd - Historie
ForumindlægHej SP Jeg skal til historie eksamen, ( det er min sidste på STX), men min lærer har slet ikke været god til at forklar os hvordan vi skal gribe det an, og om der er nogle ting man skal huske + om man skal lave en synopsis. Derfor håber jeg kan hjælpe mig med nogle gode råd :) -
Hvordan læser man op?
ForumindlægHvordan er det smartest at læse op til en religionseksamen? -til de religiøse emner altså. Jeg læser selvfølgelig tekstene, men er det ikke dumt at begynde at gennemanalysere dem, når man ikke kan trække lige den alligevel? Jeg tænkte på at skrive morale og sådan noget ned, så jeg hurtigt kan fin... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
identifikation af oraniske stoffer
Forumindlægjeg skal identificere x i det organiske stof C6H5CH2CH2x, ved hjæp af et massespektrum. det er opgave 2 i eksamenssættet fra 2002. http://64.233.183.104/search?q=cache:4s0vop2V-h4J:us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-3.pdf+2002-10-3+kemi&hl=da&ct=clnk&cd=2 men jeg kan simpelthen... -
bestå hf eksamensprojekt
Forumindlægskal hf eksamensprojektet beståes for at få en hf? eller tæller karakteren for det også bare med i det samlede gennemsnit? skal nemlig til eksamen i det imorgen, og har egentlig ikke fået forberedt mig ret godt, desværre, så er lidt nervøs .. :) men hvis man ikke behøver at bestå det er det vel l... -
engelsk skr. noter
ForumindlægHej! så er det min afsluttende skriftlig eksamen i morgen, men har desværre fuldkommen glemt at spørge en lære vdr. nogle noter jeg har brugt gennem årene. Jeg har gjort brug af et PDF kompendie over grammatik regler som forklarer mere eller mindre alt jeg har skulle vide fra A-B. Den er dog ik... -
Das Leben
ForumindlægHejsa.. Dette digt er blevet opgivet til min mundtlige tyskeksamen, men har bare ingen notater, - så er på ret bar bund!Hvis en af jer har nogen notater ville jeg blive lykkelig.. Eller måske bare et par guldkorn til hvad det handler om/hvordan jeg skal gribe det an? - Alt kan bruges!!Das LebenDi... -
nogen der har erfaring med rejser gennem Dansk Studiecenter?
ForumindlægJa, som overskriften siger, er der nogen der har positive/negative erfaringer med rejser (a la højskoleophold) med Dansk studiecenter?http://www.danskstudiecenter.dk/ -
USA
ForumindlægHvad er to vigtige faktorer, som påvirker amerikanernes liv i USA? jeg tror det penge og våbenloven! har i andre ting? -
En der vil rette? (400 ord)
ForumindlægHej.Vil som sagt bare høre om der en der lige hurtig vil rette mit engelsk? Er kun på 400 ord.Bare skriv din mail, så vil jeg sende. -
Bøjning
ForumindlægHåber der er en venlig sjæl derude, der kunne hjælpe mig, da jeg nemlig har glemt hvordan man nu bøjede.. fra "Mig" til "hende"? Eks. Han behandlede mig godt --> Han behandlede hende godt? -
El cuerpo
Forumindlæg1. Cómo se presentan los gimnasios en el texto 1 y en las fotos? En tu opinión, ¿ Cuales son las ventajas y cuáles son las desventajas de los gimnasios? I tekst 1 præsenteres fitnesscentrene ulemper. Den mørke side ved fitnesscentrene er at de sælger alle typer kosttilskud. Kosttilskuddene stim... -
hvordan laver disse sætninger korrekte?
ForumindlægNogle der kan se om jeg har lavet fejl, er nemlig meget i tvivl om de er rigtige! 1. de er meget gode? Esto mucho buenos 2. Ja, jeg kan godt lide dem. Hvornår har du købt dem? Si, me gustan esos. Cuándo compraste esos? 3. de sælger godt. Los venden buen -
hjælp til udtalelse
ForumindlægHvordan udtales Copenhague? det er 'hague' jeg er lidt i tvivl om!? Håber nogen vil hjælpe.. -
studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle.. Jeg skal finde et emne til mit Studieretningsprojekt, hvor min kombination af fagende er historie og biologi.. ville høre om der var nogle som kunne hjælpe mig ang. et relevant emne.. er løbet lidt tør for ideer. tak Hilsen Cecilie -
Oversættelse af "Selvfølgelig, kom!"
ForumindlægHej! Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber, nogen kan svare på: Jeg skal oversætte sætningen: "Selvfølgelig, kom" Jeg ved, at 'selvfølgelig' skal oversættes til 'claro', men hvordan oversætter jeg 'kom'?? -
Enevælde "haster"
ForumindlægHvad var det bærende i Ludvig 14.´s styre? -
"Store" projektopgave
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har om nogle uger det "store" 9.klasses projektuge. Vores klasse har valgt overemnet KONFLIKT, men jeg er ikke så sikker på hvilket underemne jeg skal vælge. Der er jo så meget, så det er ret svært..! Nogle idéer? Tak!!
