Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19261 til 19280 af 32684
-
2.g opgave
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder her og spekulerer over hvad jeg skal skrive om i min 2.g opgave. Jeg har dog valgt at skrive om et emne indenfor historie. Men ved ikke rigtigt.. Måske noget om slaver i USA, da vi har haft rimlig meget om det i historie. Vi skal kun skrive (max) 5 sider, så det er lidt.. Mås... -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder med et par opgaver jeg ikke kan finde ud af, og jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaverne virker måske simple, men jeg har ikke helt forstået den del med mængdeberegninger tilstrækkeligt ... Opgave 1: - 1 mol vand - 1 mol luft - 1 mol sa... -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Hvordan siger jeg...
ForumindlægHejsasa Hvordan siger jeg: "Og på grund af den store forskel så sker det også, at man så tit kommer op og skændes, da man ikke mener det samme." Det ville være super, hvis der nogle der kunne hjælpe (; På forhånd tak, og fortsat god weekend (; -
Wie ?
ForumindlægHmm... hvordan siger man ; " Jeg håber du har det ligeså sjovt, som jeg har" ? :) -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
gymnasiet
Forumindlægheeeij. jeg skal snart i gymnasiet, men jeg er lidt i tvivl om man kommer i en klasse, hvor alle har den samme retning? -
hvad ville der være sket hvis Hitler vandt krigen?
ForumindlægWas wäre geschehen, wenn Hitler den Krieg gewonnen hätte? -
referencer for disperse red 1
ForumindlægKender nogen et godt opslagsværk, hvor man kan finde (næsten alt) om de optiske egenskaber for disperse red 1. Jeg laver et projekt hvor jeg skal finde hyperpolariserbarheden (vektordelen af den) for DR1, og jeg mangler i den grad kendte måleværdier at referere til. Det skal bare være det bedste... -
Den nye skala, hvordan regner man snittet?
ForumindlægHej allesammen... Nu sidder jeg og er igang med eksamen, og kunne godt tænke mig at kunne regne mit snit ud... Har fået flere forskellige måder afvide... Lad os sige at mine karakterer ser således ud: Dansk a, 4 SSO b, 7 Matematik c, 10 Idræt b, 7 Hvad ville mit snit være? for kan ikk finde ud... -
D-dag, kilder og formulering
ForumindlægHey Jeg sidder og skal til at skrive min DHO, og udarbejde min problemformulering. Jeg er rimelig fastlåst på emnet D-dag, men tænkte om nogle af jer havde erfaring med større opgaver om D-dag - og derfor måske kunne anbefale nogle kilder? Jeg sidder med bogen D-Dag, af Anthony Beevor Tænk... -
dolkedødlegenden
Forumindlæghej! hvad er dolkedødlegende ?? -
Dansk stil hjælp
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at rette min stil igennem fra stave og syntaks fejl tusind tak på forhånd:D -
Relative pronominer
ForumindlægHej er da nogen da kan hjælpe mig med at lave 10 sætninger hvor da optræder et relativt pronom som skal være i forskeliige køn (maskulinum, femininum, neutrum), tal (ental / flertal) og kasus (nominativ, akkusativ, genitiv eller dativ). På forhånd Tak ;) -
Kort stil
ForumindlægEr der nogen som lige vil tage et kik på denne stil? Das finde ich gut Was ich gut finde, weiß ich nicht. Ich fragte meine Mutter darum und sie antwortete mich: ”Das muss doch radeln sein! Du absetzt 20-25 Stunden pro Woche. Dann kann es nicht anderes sein!” Aber ich finde nicht den Radsport so... -
Hvordan siger man: "I journalistens lejlighed"?
ForumindlægHvordan siger man: "I journalistens lejlighed"? Hvorfor er du grammatisk nået frem til det resultat? -
Oversættelse
ForumindlægHej! Er der nogle der vil rette denne oversætelse: Jeg håber, at du får en god dag Ich hoffe, dass du bekommst einen gute Tag
