Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19281 til 19300 af 33479
-
Kronik - Hvaaaad?!
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en kronik om Morten Sabroe: En luder steg af toget (kap. 6). Jeg har aldrig skrevet en kronik før (og jeg er 2.g'er :( ), så jeg skal lige have nogle ting på det rene. Må man gerne starte kronikken med at skrive et referat af den tekst man skal skrive sin kronik ud fra? ... -
Hvad er en metafor?
Forumindlæghvad er en metafor -
Forbedre sine karakterer?
ForumindlægHej Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg har hørt at hvis man ikke tager sin sidste eksamen (gymnasium) kan man forbedre sit snit ved at tage de fag man har dårlige karakter i på hf og stadig beholde sine gode karakterer, og på denne måde forbedre sit snit. Passer det? -
vernisaage
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst the short story "vernissage" af Claire Anderson-Wheeler.? Forstår nemlig ikke slutningen på den. Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak. : -
IDÉER TIL FREMLÆGGELSE!!!!
ForumindlægHej! Min veninde og jeg har lige lavet vore 9. kl. projekts produkt - nemlig denne her hjemmeside - http://web-side.dk/Websites/My21/ . Vores hovedemne er "Det 21. århundrede", og vores undermne er medier. Vi skal fremlægge i næste uge, og vi er 100% enige om at det ikke skal være... -
Ekstra højniveau fag
ForumindlægPænt goddag. De seneste par uger, grundet i alle de nyudklækkede studenter, har 1,03-reglen eller ekstra højniveau-fag-reglen, blevet meget omtalt. Mit spørgsmål lyder på følgende: - Har alle gymnasieelever krav på at kunne vælge et ekstra højniveau fag? (Ekstra timetal) Mit tilfælde: Mat A ... -
Statskundskab
ForumindlægHej alle, I sommers begyndte jeg på statskundskabsstudiet på Aarhus Universitet. Jeg elskede det i starten, og det har altid været min drømmeuddannelse. Jeg kom ind med et snit på 10 - lige over kvote 1 snittet på 9,8. Jeg kan nemlig godt lide politik og samfund, men jeg er virkelig blevet i tv... -
For gammel til at studere Jura?
ForumindlægHej. Jeg er en ung mand på 29 år, som bliver 30 til sommer. Jeg har gået med en tanke om at starte på jura studiet i lang tid, men har ikke 'turde' fordi jeg ikke vidste om jeg kunne gennemføre det. Nu er jeg dog nået til den konklusion at jeg sagtens kan gennemføre det, og sender und... -
NaBH4 - tegne mekanismen
ForumindlægJeg har brug for hjælp til det her, tak: 2) Tegn mekanismen for Natriumborhydrids reduktion af ketoner i alkohol og spørgsmål 6) hvorledes laves deuteret 9-fluorenol, (C12H8)CHOD... Tak hvis I kan hjælpe! -
Hvorfor opfører vi os forskelligt ?
ForumindlægHjælp så er i søde (: -
Adgangskvotient 2010 (medicin)
ForumindlægHej. Jeg vil gerne høre jeres bud på, om adgangskvotienten vil stige, falde eller være stabil i år? Nu tænker jeg især på adgangskvotienten for lægevidenskab/medicin. På forhånd tak:) -
Bøger til sygeplejerskeuddannelse sælges.
ForumindlægHej allesammen, Jeg sælger bøger til sygeplejerske uddannelsen. Så hvis du står og mangler en bog eller to, så skriv her måske det er en jeg har :) -
romantikken og romantismen
ForumindlægHaii er der nogen som kan hjælpe mig med en dansk opgave om romantikken og romantismen Hvilken betydning har den romantikken og romantismen periode haft af betydning for det samfund vi kender i dag På forhånd tak :) -
Hjælp til et emne
ForumindlægHejJeg skal skrive en engelsk opgave, som skal omhandle en engelsk talende land og jeg skal skrive om et eller andet om det land, fx dødsstraf i USA, eller er der nogle der har nogle andre gode emner?Christian -
Terminprøve
ForumindlægJaa.. Jeeg skal op til engelsk terminsprøve imorgen.Vi får en time til at referere en dansk tekst på engelsk - og derefter 3 timer til at skrive et essay.Er der nogle som har nogle gode fif?M.v.h. Moi! -
3.g opgave
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's opgave i Engelsk om en roman... Ved bare ikke hvilken... Er der nogen der kender en god engelsk roman, hvor der er masser af analyse og fortolknings stof i?? En roman man rigtig kan gå i dybden med???? TAK!!!:-) -
CHRISTMAS
ForumindlægJeg har en engelsk stil, er der ikke nogen der vil kig den igennem for fejl, jeg er dårlig til engelsk så det tager ikke ret lang tid at rette da det også er et lavt niveau...hvis der er nogen der vil hjælpe mig så skal jeg sende den...håber der er nogen der kan ... -
Er der et idiomatisk udtryk for dette?
ForumindlægJeg vil gerne sige flg. på engelsk: Skolens indre ramme. Jeg har prøvet at slå det op i en ordbog, men jeg har ikke kunnet finde et idiomatisk udtryk for det. Kan I hjælpe mig med at finde et tilsvarende udtryk på engelsk? Mange tak på forhånd! -
Ordbøger
ForumindlægSælger DanskOrdbogen Nypris 249,- Sælges for 100,-Dansk/Engelsk og Engelsk/Dansk ordbøger fra GyldendalNypris for begge i alt 440,- Sælges for 200,-De er i fint bevaret stand.Kan mødes i Nykøbing F eller KBH. -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt??
