Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19281 til 19300 af 103118
-
Eletroforese med fisk( søger hjælp )
ForumindlægDavs\n\nHvis der nogen der har lavet en rapport over fiskeprotien så vil jeg meget gerne høre om det.\n\nVi skal gøre rede for slægtskaberne hos forskellige fisk udefra vores protien forsøg. \n -
Vektorer i planen
ForumindlægHej... nu kan jeg ikke mere.. kommer med nogle flere... har virkelig brug for at fatte det,... trin for trin..\nher er et par problem opg:\n\nopg 357\n\nbestem skræringspunktet mellem linierne l og m når de har følgende ligninger:\n\nl: 3x+7y=10\nm:-2x+5y=12\n\n -
Puffer
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering om pH-værdi..Hvordan er det helt præcist at jeg kan se hvornår jeg skal bruge pufferligningen? -
Citrat Syntetase
ForumindlægEr der en der gider forklare mig lidt om *Citrat Syntetase*.. Hvis det er muligt, letforståeligt.. =) -
E1.183
ForumindlægForklar, hvorfor ligningen x^3 - 3x + b = 0 højest kan have en løsning i intervallet [-1;1] uanset værdien af tallet b.synes den er mærkelig i det hele taget, nogen der kan hjælpe? -
Vektor -Linjensligning
ForumindlægEr det rigtig forstået, at linjensligning ab+by+c=0, hvor b IKKE er 0. Her normalvektoren så n=(a,b)?? -og kan man finde retningsvektoren uden normalvektoren?? -
HÆÆÆLP LINEÆR FUNKTION
ForumindlægHvad er faldet i antallet af solgte billetter hvis prisen stiger med 5kr? Nogen søde sjæle der kan hjælpe mig lidt på vej:) Det haster -
Tygning af mad
ForumindlægHvorfor er det vigtigt at tygge maden grundigt? -
holdbar titel af socialdemokratiet ?
Forumindlæger det holdbart at påstå at Socialdemokratiet er barnet af industrialiseringen ?Det jeg mener er at Socialismen, så vidt jeg ved opstod efter arbejdsklassen viste nogle tydelige mangler i samfundet, og arbejerklassen kom rigtigt til udtryk under industrialiseringen.Det samme gælder for danmark, a... -
Michael Strunge ?
ForumindlægHej Alle ..Er der nogen der har fortolket Michael Strunges digt , Blitz ?Jeg har fået opgaven for og kan simpelthen ikke komme igang, kunne godt bruge lidt inspriration hvis der er nogen der kender til digtet ? -
hjælp til en enkel sætning
ForumindlægHej Jeg skal oversætte denne sætning: Hun prøver ikke at lave en bedre stemning men begynder i stedet at snakke om hvor gammel hun er, hvilket får hende til at fremstå som en der har ondt af sig selv. Mit bud er: She does not try to make a better sentiment but starts talk about how old she is whi... -
illustration af den eksportorienterede & såvel den importsubstituerende industrialiseringsstrategi..
ForumindlægHejsa..Ja, jeg søger virkelig et godt råd, link, notat om ovenstående..Er helt på bar bund om hvordan jeg skal lave denne illustration..På forhånd mange TAK//Sarah -
Funktion
ForumindlægHej Jeg skal lave den her opgave: En havvindmølles energiproduktion er ligefrem proportional med vindens hastighed opløftet i tredje potens. a) Indfør passende variable, og opstil en model for en havvindmølles energiproduktion som funktion af vindens hastighed. Er den så simpel, som bare at skri... -
Musik - Moulin Rouge
ForumindlægHej allesammen. Vi har set Moulin rouge i musik, og vi skal lave en rapport om den.Det værste er bare at jeg ikke har forstået handlingen, og vi skal fortælle om handlingen i rapporten + sangene der indgår i filmen.nogen der kan hjælpe mig ?pls :/ ! -
temp stigning når man tilføre...
ForumindlægSpørgsmål: Hvor stor bliver temp stigning når man tilfører varmen 8,0 kJ til 65mL glycerol ved stuetemperatur?Q=8kJ V=65ml=65cm3 c=2430 J/(kg*grader celcius)t1= 21 grader celciusFørst regner jeg ud massen af glycerolm=p*v <=> m=2430*65 <=> m=157,95kg??så isolere jeg t2 i formulenQ=mc(... -
Rettelse af kort tekst
ForumindlægHej alle.. Jeg har forsøgt at oversætte en kort artikel (lidt over halv side) fra dansk til engelsk, men der er en del som jeg ikke synes lyder helt rigtig.. Er der en der vil rette den ?.. Jeg vedlægger både teksten og min egen oversættelse som et word-dokument... Tak på forhånd... -
Et spørgsmål
ForumindlægDer Traum ist zu erleben andren Kulturen so authentisch als möglich. Jeg vil gerne skrive: drømmen er at opleve andre kulture så autentisk som muligt Er der nogen der vil hjælpe mig med at formulere det rigtigt, det her er vist meget forkert -
Pivotering af en OD matrix i transportmodeller
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad pivotering af en OD matrix går ud på ? -
Verdensbilledet
ForumindlægHej I min diskussion skal jeg svare på spørgsmålet: Diskuter afslutningsvis, hvilke faktorer der var afgørende/styrende for de forskellige parters standpunkter i diskussionen mellem religiøse og videnskabelige verdensbilleder. Jeg fik at vide af mine lærere, at: Det sidste spørgsmål handler om,... -
Sandsynlighed
ForumindlægBinomialtfordelt:I b(n, 1/3) er P(X>4) = 0,8696. Bestem n.Jeg kan vel ikke løse den matematisk, vel?Er det bare om at slå op i en tabel?Hvordan skal jeg argumentere for det?
