Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19301 til 19320 af 103118
-
Hjælp til at gange to 3.gradspolynomiumer
ForumindlægEr der ik nogen, der kan fortælle mig, hvad ((0.0016*(t)^(3)-0.11054*(t)^(2)+ 2.1175*t - 3.79764)^2*78)?Jeg vil meget gerne have et sjettegradspolynomium, i stedet for to 3.gradspolynomiumer. -
Arabisk
Forumindlægثمسنثق| يهل|hvad betyder det ? -
RETNING AF DANSK STIL! HURTIGST MULIGT!
ForumindlægHej. Jeg har skulle skrive et essay, der hedder tabernarren. Og ville hører om der er nogen herinde der kan rette den for mig. Jeg skal sende den idag så det må meget gerne gøres nu! Håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe. -
prøve
ForumindlægJeg vil gerne spørge om hvis man ikke bliver egnet af gymnasiet, efter optagelsesprøven. og hvis man får et meget bedre karakterblad til sidst, altså bedre end det der blev sendt til gymnasiet. kan man så godt komme på gymnasiet og vise dem det også blive egnet eller hvad -
sinralationer
ForumindlægI en trekant kender jeg vinkel A og siderne a og c. Jeg skal finde de resterende sider og vinklerA = 48gradera = 9,5c = 10,6Jeg ville tro at man skulle bruge:sin(A) / a = sin(C)/cherefter isollere jeg sin(C):sin(C)= c * sin(A) / a =10,6 * sin(48) / 9,5 = -0,85721sin^(-1)(2ans)=-1,0298vilket ikke ... -
Integrale
ForumindlægHejsa, jeg har regnet på dette integrale i jeg ved snart ikke hvor lang tid. Jeg har brug for lidt hjælp hvis nogen vil være så flink, med i det mindste at skyde mig i den rigtigt retning. Opgaven lyder som følger: Find en stamfunktion til funktionen: 2x sin(pi/2*x)-(pi/2)*cos*(pi/2*x) Jeg ... -
Polls og tagboards?
ForumindlægHey! Er der nogle derude der kan hjælpe mig med at finde hjemmesider som kan lave polls, tagboards og andre sjove ting for gratis! -
korrígering, hvad gør jeg galt?
Forumindlægmine beregninger har fortegnsfejl i forhold til facitlistens i denne "liniens lignings" opgave (beskrevet i vektorer):angiv en ligning for linien gennem punkterne: (2,-5) , (7,13)vektoerAB = ((7-2) , (13-(-5))= (5,18)normalvektoer=AB(hat)= (-18,5)a(X-Xo) + 5(Y-Yo) = 0-18(x-7) + 5(y-13)... -
Ellære
ForumindlægHjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;) -
Der Untergang... HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej. Nogen der lige kunne kigge på denne her oversættelse. Jeg har et par problemer med at oversætte...!"Man lever sig med stor intensitet ind i livet i førerbunkeren. De grå og mørke scener, samt lydene fra russernes bombardementer over jorden, får det til at løbe koldt ned af ryggen."... -
HALVERINGSTYKKELSE HASTER!!!
ForumindlægNogen der tilfældigvis ved hvad halveringstykkelsen for bly er, når man har at gøre med en Cs-137 gammakilde? Det ville også være rart med en kilde :) -
TiInteractive ligningsystem
ForumindlægHej :) Til alle TiInteractive bruger, kan I fortælle mig, hvordan ligningsystemer løses med hjælp af cas? Eks. 6x+8y=20 8x-6y=10 mange tak :) -
Hej en som vil hjælpe med denne opgave
ForumindlægMangler linjen CD kan ikke huske hvordan man lavede den håber en der er venlig at hjælpe -
Kendte forfattere?
ForumindlægEr det kun tekster af forfattere, som man tidligere har arbejdet med i løbet af de tre år med dansk, man kan trække til mundtlig dansk? Eller kan man også komme op i tekster af ukendte forfattere? -
den dionysiske levevis?!
ForumindlægHej..Er der nogen der kan forklare mig lidt om den dionysiske levevis ?? -
Darwin og psykologi
ForumindlægHar om Darwin i biologi og psykologi.. Jeg snakker lidt om paradigmeskift, men er det nok indefor psykologi? Hvad kunne jeg ellers komme ind på .. ? -
Darwins teoriers betydning for eftertiden
ForumindlægJeg skal i mit AT-projekt omkring Darwin i biologi og historie redegøre for Darwins teoriers betydning for eftertiden - både historisk og biologisk. Jeg er imidlertid i tvivl om det historiske aspekt. Jeg er kommet ind på noget om socialdarwinisme, men hvilken betydning har teorierne ellers haft ... -
sammenligning af arealformler????
Forumindlæghej , jeg havde et spørgsmål. hvordan kan man sammenligne formlen for trekants areal den vi kender altså f.eks. 0,5* a*b'sin(v) med formlen for en trekants areal i vektor, som hedder T=0,5I(a,b)I håber der er nogen som kan hjælpe med at sammen ligne de to, tak på forhånd -
Betegnelser
ForumindlægHvad hedder de mandlige betegnelser af disse ord :Enke, Piccoline, Garderobedame, Telefondame, Syerske, Vaskekone, millionøse, Ekspeditrice, Falckoline !Hvad hedder de kvindelige betegnelser af disse ord : Portner, nordmand, baron, formand, steward. kontormand, Spillemand, dørvogter, snemand, for... -
Isoler C
ForumindlægHvordan isoler man c i disse to? b*c = 1+c b*c*a = 1
