Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 19321 til 19340 af 24857
-
grammatik
Forumindlægjeg sidder med studentereksamensopgaven fra 2007 i skriftlig engelsk.. der er et par ting jeg ikke forstår, hvad er galt med disse sætninger og hvorfor: He talked friendly to her. - talked, er det forkert ord? He feels that now he was able to play the piece good. jeg har på fornemmelsen at der ... -
SSO i blologi - protetiner
ForumindlægHej allesammen! Jeg har valgt biologi som det fag jeg vil skrive Større Skriftlig Opgave (SSO) i. Jeg skal i den forbindelse have fortaget et valg af emne og jeg havde tænkt mig at jeg kunne skrive noget om proteiner, evt. kolestol, for det har vagt min interesse. Mit spørgsmål er da om der er ... -
2 spørgsmål.
ForumindlægDet er i forbindelse med en stor skriftlig aflevering (SRP), så det er utroligt vigtigt at svarene er korrekte. 1. Mavesyren - den dræber nogle bakterier. Er mavesyren en del af immunforsvaret? 2. Komplement systemet - Jeg har en kort sammenfatning af hvad komplementssystemets hovedfunktioner er ... -
hjælp til sso
ForumindlægHej har du lyst til at tjene hurtige penge? Så læs videre!:) jeg skal have skrevet min sso opgave bedre kendt som større skriftlig opgave til november hvor jeg har en uge frem til at lave den, fordi sidste år fik jeg den ikke lavet pga. Sygdom. Jeg arbejder jo på fuldtid og det eneste valg jeg... -
Substitutionsmetoden
ForumindlægEr igang med at genopfriske substitutionsmetoden, da jeg skal til skriftlig eksamen på fredag og der meget nemt kan komme sådan en opgave til prøven uden hjælpemidler... Det er ikke så meget metoden jeg har problemer med, mere at regne brøkerne ud.. Hvordan pokker regner man fx. 3/-48 * 6^3 ud ... -
HASTER Salg og service
ForumindlægMin veninde og jeg skal lave en større skriftlig opgave i Salg og service der drejer sig om vordingborg køkken. Vi skal Udarbejde en rapport til Adm. Direktør Hjalmar Hansen I en af opgaverne skal vi lave en Analyse af køkkenmarkedet (B2C / B2B / B2G) samt fremtidig realistisk ønskelig placering... -
Oversættelse relative pronominer
ForumindlægHej :-) Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, hvor jeg fokuserede på korrekt brug af relative pronomier. Da jeg har lidt svært ved netop relative pronomier vil jeg blive rigtig glad for at få lidt respons på om det arbejde jeg har lavet er korrekt. Jeg har for at gøre... -
Hvad menes der med ..... ??
ForumindlægMit emne er psykologi, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad opgaven går ud på - altså skal jeg lave nogle problemformuleringer om, hvor mange år uddannelsen varer, adgangskrav, fagene man bliver undervist i etc. ?? mit produkt er en rapportage som indeholder knap otte sider og skal fremlægge på ... -
Oliekrisen, et AT-Projekt i Samfundsfag A og Dansk A.
ForumindlægJeg skal til at skrive min større skriftlig opgave (Oliekrisen 1973) og vil gerne høre jer derude om der var nogen der lå inde med nogle goder litteraturlister eller noter omkring emnet. I det hele taget er jeg interesseret i at høre jeres ideer om hvordan man vil kunne gribe emnet an, og speciel... -
Eksamen
ForumindlægHej Folkens! Jeg har lige et spørgsmål til jer herinde. Er der nogle af jer, der har været oppe til skriftlig eksamen på A niveau på HF her i december måned, og som har fået karakterer? Jeg har fået 4 selv, og undrer mig over at flere fra klassen, som jeg har snakket med ligeledes har fået 4 e... -
Farmakonom
ForumindlægHej! Jeg har tidligere studeret på universitetet, og fundet ud af, at større skriftlige opgaver+eksaminer+oplæg på een gang, slet ikke er noget for mig. (Dog klarede jeg STX relativt godt.) Er der nogle der ved, hvilket niveau farmakonom uddannelsen ligger på i forhold til en bachelor? Opgave... -
Fra jæger til Bonde - prøveoplæg
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og jeg har fået en opgave i histore. Det er et prøveoplæg fra da man skulle op til skriftlig historie til eksamen. Opgaven hedder fra Jæger til bonde. http://www.viauc.dk/cfu/fag/historie/historieiskolen/Documents/Gyldendal%20pr%C3%B8veopl%C3%A6g.pdf kan ses på nogle ... -
Lineær model
ForumindlægHej, jeg har VIRKELIG brug for hjælp og skal snart aflevere denne opgave som skriftlig fremstilling! Har brug for hjælp til opgave 1 - nummer 3 og 4. Har vedhæftet filen, og jeg har fundet ud af hvad ligningen a og b er. (a = 0,04 og b = 2,7), men ved ikke hvad "Forklar, hvad de to tal a... -
social arv
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive større skriftlige opgave i samfund om sociale arv, men da jeg går på hf er der noget tid til jeg skal skrive endnu. Jeg er dog allerede gået i gang med at så småt at forberede mig. Nogen der har nogen gode ideer inde for denne retning man kunne skrive om? elelr nogen g... -
Retskrivning
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis en af jer gider rette min sso opgave, jeg er lige begyndt, men jeg er meget bekymret allerede da jeg har specifikke problemer i forbindelse med sproglig komunikation, kommatering, stavefejl. Jeg ved urdmærket godt at for at give et reelt billede af sin kompetencer,... -
Udenfor
ForumindlægHey Jeg skal lave en analyse af novellen "Udenfor" af Svend Åge Madsen og i stedet for at gøre som (næsten) alle, vil jeg ikke fokusere så meget på teater / filmbranchen, men prøve at få noget ind med skam og skyld og måske noget socialisation. Vil bare lige hører hvad i siger til den ... -
Nyttevirkning
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120607%202stx121_FYS_A.ashx Hej alle! Jeg sidder og arbejder på en opgave med nyttervirkning, jeg sidder desværre fast. Jeg er be... -
Hjælp søges, til retskrivning
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis en af jer gider rette min sso opgave, jeg er lige begyndt, men jeg er meget bekymret allerede da jeg har specifikke problemer i forbindelse med sproglig komunikation, kommatering, stavefejl. Jeg ved urdmærket godt at for at give et reelt billede af sin kompetencer,... -
hjælp det vigtigt. hjælp til SRP
Forumindlæghej. jeg er ny herinde men jeg har virkelig brug for hjælp til min SRP. er der ikkke nogen der er god til det skriftlige. jeg har en del sprogelige problemer og jeg formulerer mig dårligt. er der ikke nogen der vil gøre mig denne store tjeneste og rette min SRP for sprogelige fejl. jeg håber v... -
Kvote 2 ansøgning
ForumindlægJeg vil høre om der er nogle, som er accepteret på deres uddannelse via kvote 2, som evt. har nogle gode råd omkring en sådan ansøgning. Jeg er klar over hvad der lægges vægt på i ansøgningen, og har sat mig godt ind i sagerne, næste skridt er så at formulere det skriftligt. Derfor vil jeg som ...
