Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19341 til 19360 af 186242
-
vektor bevis
Forumindlæghej hvordan beviser man denne regneregel for vektore? bemærk at jeg ikke sætter pil over vektorne, for det kan jeg ikke lige finde ud af på computeren. a + b= (a1+b1,a2+b2) på forhånd tak -
hjælpe
ForumindlægIndikator, hvad er en indikator? En indikator, er noget der indikere hvilken væske man har med at gøre. Der findes flere forskellige slags indikatorer. PH-papir, methylrødt, phenolphthalein og BTB. -
Nonsens volapyk
ForumindlægI en af inlæggene læste jeg; at japanere har %5 højere IQ. !! Højere IQ end hvad? og hvem? Jeg synes når man fremsætter sådanne påstande så skal man lige vende sig om, for at se hvad historien fortæller. De samme, som har lavet det omtalte undersøgelser og er nået frem til at japanere er %5 klog... -
HASTER HJÆLP
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave 3 hypoteser til denne opgave, jeg skal aflevere i morgen og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Kan nogen pls hjælpe?? -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
Eftervisning af Archimedes lov forsøg
ForumindlægForsøget går ud på, at jeg nedsænker en stang ned i en væskesøjle, hvorefter jeg kan afmåle vægten mvægt, og da væsken i søjlen stiger, i takt med at jeg nedsænker stangen dybere, kan jeg også aflæse htop. Forsøget går ud på, at jeg skal eftervise Archimedes lov Fopdrift=mvæske*g. Har vedhæftet m... -
Besparelse i procent.
ForumindlægNogle der ved hvordan man regner besparelse i procent? :o) -
Diskussion i forhold til en opgavens resultater sat imod en eksisterende litteratur
ForumindlægHejsa, Jeg har fået lavet en analyse og skal diskutere resultaterne i forhold til en eksisterende litteratur. Jeg tager vel ikke fejl når jeg siger at en diskussion ikke nødvendigvis behøver være kritikpunkter af modpartens arbejde med området? Hvis mine resultater understøttes af forfatteren, h... -
I og i??
ForumindlægHvornår bruger man I (med stort) og i (med lille)?? -
Nogen der kan hjælpe??
ForumindlægHejsa . Jeg skal skrive en historie på 10 sætninger, hvor hvert sætning kun skal have et komma. Kan slet ikk finde på noget :/.. -
problemregning
Forumindlæghej.. jeg har lidt svært ved problemregning. jeg har svært ved at vide hvornår jeg skal bruge: gange divider, plus og minus hvis nogen lige gider at hælpe vil det være rigtig dejlig. vil så gerne øve mig inden terminsprøverne. -
Eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen næste uge og jeg ville gerne have hjælp til at besvare et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Hvordan kan en solcelle producere mest elektrisk energi muligt?. Håber i kan hjælpe med at besvare den hurtigtst muligt. -
Er dette en metafor???
ForumindlægEr dette en metafor??? "Når man sover der, kan man hele natten høre bølgerne som en sydende radio uden signal." Håber i kan hjælpe. -
Perspektivere?
ForumindlægHvad vil det helt præcist sige at Perspektivere!?? Det er sådan at vi er i gang med en AT-opgave hvor vi beskæftiger os med to fag Kemi og Samf. JEg skal så perspektivere mht. global fødemangel og om fotosyntesen bare kan sættes i vejret. Skal lige siges at jeg har en artikel med det liggende... -
Hjælp til synopsis om ligestilling!
ForumindlægHey, jeg er gået lidt i stå med min synopsis. Min Problemstillinger: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? og jeg tager mest udgangspunkt i kvindernes ligestilling.. men mangler lidt at få opstilliet nogle forholdsvis r... -
Akkusativ brugens nogen gange til præpositionsled
ForumindlægHej! Jeg ved at Akkusativ bruges til direkte objekt og og objæktsprædikativer. I noneg tilfælde bruges assusativ også til præpositionsled. Kan i give mig nogen eksempler på sætninger hvor akkusativ skal bruges tl præpositionsled. På latin og på dansk. Mange tak på forhånd! -
Simple graf
ForumindlægHey er der nogle der kender et godt og brugervenligt program, hvor output er nemt at få med i en LaTex aflevering? Jeg skal ikke lave noget fancy, bare en vandret streg, fire lodrette streger og muligheden for at sætte et bogstav til hver af de lodrette streger og på en eller anden måde fremhæve ... -
skalarprodukt
Forumindlæghej ville spørger nogen ting som jeg er usikker på vi ved fx. ved at udregne summen af vektorer a+ vektorer b= fx. 5 over 0, så ved vi at man kan finde d. 3 orientere linje stykke som så forbinder vektrorer a og b sammen ikk?? men når man skal udregne skalar. el. prikproduktet den tal vi finder h... -
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej jeg skal skrive SRP Jeg er i tvivl om hvordan man skal opdele i primær og sekundær litteratur i fysik og matematik håber nogen kan hjælpe mig,, -
an account
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal skrive en account, men jeg har ik helt forstået hvad en account er :S .. er der nogen der kan forklare det på en let måde :) min account er om teksten "the mother of the child in question" der står "give an account of what happens during Stephen Bentley...
