Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19361 til 19380 af 35409
-
Medicinstudiet læsetimer?
ForumindlægEr det normalt at læse 12 timer om dagen op til en eksamensperiode? :-S -
koncentrationsbesvær
ForumindlægJeg har bare ikke kunnet koncentrere mig hele dagen om old..ska op på fredag, og har kun nået monumenterne, mangler stadig 4 værker..kender I ikke det, at man ik ka koncentrere sig, eller r d bare mig? -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Skriftlig samfundsfag - hvad læser man op?
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med lidt dårlig samvittighed, da jeg indtil videre ikke rigtig har brugt min læseferie særlig konstruktivt. Jeg vil gerne læse lidt på noget skriftlig samfundsfag, som jo er på mandag, men jeg ved ikke hvor, jeg skal starte, og hvad der er en god idé at læse på. Er der... -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation? -
Er det snyd??????
Forumindlæger det snyd, hvis jeg skriver en stil og for en anden til at rette den.???Håber nogen har tid til at svare !!!:D -
differentialligning - omskrivning
Forumindlæghej, jeg skal finde en løsning til dy/dx = b - ay integralet af(1 / b - ay)dy = - 1/a*Ln|b - ay| jeg har prøvet at udregne ^ (integration ved subst.) men måtte desværre give op. er der nogen der ved hvordan man gør? -
Syre,Base & Basiske.
ForumindlægHej , jeg skal op i fysik og kemi imorgen, det der 9 klasse. Hvis jeg kommer op i Syre, Base eller det basiske, Hvad skal jeg sige ? .. jeg er helt blank.. ved ikke hvad jeg skal sige ? og hva jegskal starte,med + evt. har i nogle gode ideer, til forsøg ? På forhånd tak :D -
Oversættelse
ForumindlægSidder midt i en oversættelse af noget spansk og er gået i stå her. Spanierne kan godt lide at danse og de holder mange fester; og de går mere ud Jeg er nået så langt her Los Españoles gustan bailar; y tiene muchas fiesta y van.... -
nSpire problem (MHT til Regression resultat, a-værdi)
ForumindlægHej og goddag! Jeg sidder med nyeste version a nSpire, og er i gang med at lave en Eksponentiel Regression, problemet opstår når jeg skal have min a og b værdi. Min a værdi kommet med et resultalt som lyder: 7.82629E-90... Som rigtig skulle være 30.11... Dette problem har jeg prøve at søge på, m... -
Årskarakters betydning
ForumindlægHej alle Der er en lille ting jeg er blevet i tvivl om. Jeg går på STX og har lige været oppe i fysik og fik et 10-tal, min årskarakter lå på et 7-tal. Mit gennemsnit i fysik vil blive regnet ud fra begge karakter, ikke sandt ? Men det jeg så tænker på er de fag jeg f.eks. har på A-niveau. Altså ... -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægEr der nogen, der har været til den mundtlige prøve i F/K som kan forklare, hvordan det foregår, og hvordan det gik? Tak :) -
Får man en hue hvis man supplerer fag på VUC?
ForumindlægHej ! jeg er kommet lidt i tvivl. Hvis man består HF,og har fået sin studenterhue, og man efter skal på VUC for at suppelere fag, for man så en studenterhue igen? -
Hvis man dumper et fag på STX ?!
ForumindlægHej Der er mange videregående uddannelser, som kræver at man har bestået alle fag, så der er noget jeg kom til at tænke på.... Lad os tag en worst case senorio. Jeg har et drømmestudie, som jeg vil ind på, jeg har et godt gennemsnit, men jeg har dumpet et fag... Hvad så nu ? Er drømmen bare... -
Tangentens ligning
ForumindlægHar fået stillet denne opgave, men kan ikke fremgangsmåden til hvordan den skal løses. Har prøvet dette...meen synes det virker forkert på en elelr anden måde -
Separation af dy/dx
ForumindlægHejsa, Jeg er ved at lave en opgave defineret på denne måde: Bestem via separation af de variable forskriften for den partikulære løsning til differentialløsningen, hvis graf går igennem punktet Q (1,3) dy/dx = (y+2)/(-2*sqrtx) Jeg starter med at separere: (1/(y+2))*dy = (1/(-2*sqrtx))dx (1... -
2 måneder
ForumindlægHej Jeg skrive ikke blot på vegne af mig selv men også en del af mine klassemarrater her i 1.g. Vores dansklærer har fra første time ikke givet os et godt indtryk pga. utrolig mange fraværs timer, som bliver aflyst i sidste sekund. Samtidig har vi også i 1.g kun skrevet 3 dansk stile som ikke er... -
Fair!?
ForumindlægEr det ikke unfair- at i nogle skoler er det lettere at få bedre karakterer end andre skoler? Det gør at nogen kan have lettere ved at komme ind på uni eller andet- end de andre..? Det er da lidt undfair- at lærererne er forskellige når der gives karakterer!? -
Eksamenshjælp
ForumindlægNogen der har en plan over hvordan man kommer rundt om alle de faglige mål i Religion C på stx?? Efter den opgivne tekst skal man jo snakke alt muligt andet. Så hvis nogen har nogle gode råd til udarbejdelse af en sådan plan(altså så man kan komme rundt om alle de faglige mål) er de meget velkomn... -
Hvad foretrækker I?
ForumindlægHej Foretrækker I musik(c-niveau) eller billedkunst(c-niveau)? Hvorfor?
