Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19361 til 19380 af 141843
-
Snyd igen
ForumindlægHej, jeg skal skrive i historei og jeg har slet ikke fået læst - har været over mega totalt doven og lidt syg (indfluensa). Vi skal aflever fredag næste uge, og jeg har fået tilsendt en fed opgave fra en herinde men nå jeg skriver tilbage til dig/ham så svare du ikke. Så nu håber jeg lig du ser d... -
Asymptoteopgave
ForumindlægPrøver lige igen, kan ikke passe at der ikke er nogle af de matematiske genier herinde som kan hjælpe mig med den her opgave ;) Opgaven lyder:Lav/find funktioner der har følgende asymptoter:a) y=0 (vandret), x=2 og x=-3 (lodrette).b) y=2x-1 (skrå) og x=-2 (lodret).c) y=2x-1 (skrå) og x=-2 og x=3 ... -
Grønland afgangsprøve 2015
ForumindlægHej. Jeg kan godt bruge noget hjælp til en aflevering. Jeg har ingen ide om hvorfor det er en afgangsprøve vi skal lave men det skal vi. Jeg er nået til opgave 2.5. Jeg har et link hvor pdf filen er. file:///C:/Users/Mads%20Lægaard%20Larsen/Desktop/Grønland-2015.pdf Opgaven lyder: Hvor mange... -
SRP - 00
ForumindlægGodaften Studieportalen, Jeg er kommet i en meget uheldig situation, idag fik vi vores SRP tilbage og fik karateren 00. Jeg er meget nysgerrig efter hvorfor jeg fik 00, da jeg selv regnede med at opgave lå til midst 4, Jeg har vedhæftigt opgave, og ville sidde stor pris på hvis nogen vi... -
hjææælp :)
ForumindlægJeg har en opgave, ved ikke om hvad svaret kan være.. opgaven lyder: Hvordan beregner man diameteren til en kæmpe parabol, som har form som en parabel. For at besvare ovenstående spørgsmål, er der brug for nogle oplysninger, for at man kan beregne diameteren.. sp.1. * Skriv hvilke oplysninger ... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej, Jeg er ved at løse et gammelt eksamenssæt og denne opgave optræder i del 1 uden hjælpemidler. Umiddelbart tror jeg at min løsningmodel er forkert, da min "kan det passe regel" bliver udfordret gevaldigt. Det virker ulogisk at beregningen skal være så "tung" når opgaven ... -
hjælp d r Matematik??
Forumindlæghej jeg har problemer med opgave 4. altså jeg forstår slet ikke opgaven, så håber i ka hjælpe mig.. hilsen ATM -
Emne: solutions
ForumindlægHej Alle, sidder med en opgave som jeg ikke lige kan finde ud af håber, nogen kan hjælpe mig på vej. Opgaven er vedhæftet. På forhånd tak :) -
Aftaleret
ForumindlægHeysa!Er der en der vil tjekke min besvarelse på en kortere opgave vedr. aftaleret? Hvis ja, vil jeg sende opgaven til dig. Den vil ikke blive lagt ud. -
vektorer når man kender vinkelen
ForumindlægHey jeg har problemer med denne aflevering. Har vedhæftet dokumentet med opgaverne på. Har problemer med at løse opgaven og finde de korekte formler :D -
Matematik alfvering - AKUT HJÆLP SØGES
ForumindlægJeg har vedhæftet opgave sættet - jeg kan ikke finde ud af opgave 7, 8 og 9 håber der er nogle der kan hjælpe mig :) -
Vektorer
ForumindlægHejsa, Jeg sidder inde med nogle opgaver, som ikke rigtig forstår noget af, eller rettere ikke kan huske (se billed for opgaver) Billed her Tak på forhånd! :) -
Har bruge for hjælp..
ForumindlægEr der nogen det kan forklar helt præcis hvad et store skriftlige opgave går ud på? Er der et sted hvor man kan læse det??? Jeg ved godt det er et skriftlige opgave, men skal man så op og besvare den eller hvad?? -
Hjælp til matematik!!
ForumindlægEr der nogen der muligvis kan hjælpe med de her spørgsmål :) Har vedhæftet et billede af opgaven. Kan ikke lige helt finde ud af hvordan og hvor ledes jeg skal gribe opgaven an -
f(x)
ForumindlægHej, kan du hjælpe med opgave b jeg har lavet opgave a som er 5 * e^5x -
matematik
Forumindlæghej vennerder er jo denne her opgave i matematik som jeg ikke kan forstå nogel der kan hjælpe? opgaven kommer her: Find en fjerdedel af 168 -
Irrationale funktioner + kvadrering
Forumindlægopgaven lyderLøs følgende ligning ved kvadreringxkvadratrodx-1 = 2 for x > 1Please hjælp mig løse denne opgave. -
Funktioner
ForumindlægTjek venligst billedet jeg har vedhæftet.. Der står opgaven på :o) Kan slet ikke komme i gang med opgaven.. Hvordan finder jeg dem ? På forhånd tak.. -
Et lille spørgsmål
ForumindlægEr det lovligt at ligge sin opgave (3. års opgave, problemformulering) op på nettet (her) og få hjælp til den? -
Omskrivning af en andengradsligning
ForumindlægHej...! Min opgave lyder: Omskriv ligningen 9x^2 + 12x + 4 til formen (ax+b)^2... Hvorledes skal opgaven løses???
