Søgning på: srp engelsk. Resultater: 19361 til 19380 af 31639
-
???
ForumindlægHej hvorfor skal det hedde: My neighbor smiled friendly at me. og ikke My neighbor smiled friendly at me. -
Hej
ForumindlægHej. jeg vil lige spørge om nogle fornyligt har læst nogle spændende bøger, som de vil anbefale? jeg er en bogorm, og jeg elsker at læse. Jeg har læst en masse bøger, men skal begynde på en ny bog. Har I nogle ideer? Nogle bøger som I personligt synes der er enorm spændende? Nogle bøger som har h... -
Citat
ForumindlægHvad er Jeres yndslings/bedste citat i har set/hørt/læst? Og brugt til afleveringer? :) -
MO diagram
ForumindlægHej når man skal lave et MO diagram hvordan er det så man ved om det er sigma/pi eller sigma/pi 'sjerne'? -
Sammensatteord og genitiv
ForumindlægHvordan kan man høre/vide om to orde er sammensatte eller delt i to fx. Sydfranske og kunstfilm? Er der en speciel regl? Forresten skal der bruges apostrof til ejefald i dansk grammatik? Fx Far's mad eller hedder det bare "fars mad" -
haster ! medea
ForumindlægHej.. Jeg har hårdt brug for et resume af medea, og hvad den handler om. Nogen der kan hjælpe?? Venlig hilsen H89M -
finde gamle stile haster
Forumindlæghej hvor kan man finde gamle stil fra prøved find, den på opgaver her i studieportLEN men den kom ik -
6 små sætninger, hjælp bedes!
ForumindlægSidder med følgende opgave: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of politi... -
AT-krise. metoder og teorier.
ForumindlægJeg sidder i fuld gang og forbereder mig til AT-eksamen på fredag og er nu gået i stå ved noget af det vigtigste nemlig teorier og metoder - som alle andre. Så efter lang tids søgen på nettet har jeg nu søgt herind i håb om at nogle af jer kan hjælpe mig. Jeg har skrevet i biologi og dansk og mi... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i AT og tænkte på om nogle af dem der har været oppe har lyst til at dele deres erfaringer og komme med nogle gode råd med hvad man skal og hvad man ikke skal sige? Tror der er mange nervøse mennesker der vil sætte pris på dette. -
Opskrift til et essay på A niveau!!
ForumindlægHeej Er der nogen, som har en slags opskrift/vejledning til et Essay til A-niveau? Synes jeg kun kan finde til B-niveau :( Det ville være til en stor hjælp, hvis nogen gad at hjælpe mig :) tak -
Aboriginal
ForumindlægSidder og har problemer med, at løse et spørgsmål: Lyder sådan her. Why do you think that Aborigines do not want The Dreaming being described with words like "mythology", "legends" or "fables"? I hoping there are one person, can help me :) -
binomialfordelingens middelværdi?
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde beviset/udledningen af binomialfordelingen på dansk? -
Optagelsesprøve Til Stx
ForumindlægHeeeej Allesammen Jeg skal til optagelsesprøve her om nogle måneder, men jeg er meeget nervøs over hvordan det er. Er der nogle som der har været igennem optagelsesprøven, der kan fortælle mig om hvordan det foregår om det er svært eller let.. hvad kommer man op i ... Kommer man op i Tysk hvis ma... -
Studium og Punctum??
ForumindlægHVad går disse to begreber ud på?? Kan simpelthen ikke forstå det! Et evt. eksempel ville hjælpe på det, men vil helst gerne have en forklaring? -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har nu lavet nye versioner af regnearkene til gennemsnitsberegning, som tager højde for bonus A. De er ikke gennemtestet på kryds og tværs, så hvis nogle mener de har fundet fejl, hører jeg meget gerne om dem: http://www.solgym.dk/udregnsnit.htm -
Psykologi eksamen?
ForumindlægJeg skal snart op i psykologi og min case handler om en urolig barn, vil derfor gerne komme ind på daniel sterns udviklingsteori omkring barnet og min egen erfaring, men føler det er for tomt er der nogle der kan give mig nogle gode råd hvad jeg ellers kunne komme ind på og hvordan en psykologi e... -
spanske borgerkrig
Forumindlæghey Har trukket en opg om den spanske borgerkrig. I den ene af teksterne som jeg har læst igennem, står der noget som jeg ik helt kan gennemskue. Der står ordret: På trods af den kommunistiske styring havde brigaderne ingen russisk medlemmer hvordan kan det være? fordi Sovjetunionen havde jo n... -
rettelse
ForumindlægEn som gider rette mine oversættelser igennem? 1. england har et politisk parti, der hedder "Monster Raving Loony Party" England have a political lot, called "Monster Raving Loony Party" 2. Grundlæggelsen var screaming Lord Sutch The Founder was Screaming Lord Sutch, født i 19... -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren.
