Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19381 til 19400 af 60468
-
Hjælp til en opgave.
ForumindlægHej, jeg sidder med denne opgave og har brug for lidt hjælp. -
I tvivl !
ForumindlægJeg er i tvivl, om jeg skal vælge hhx eller stx (gymnasiet).?? Kan én eller anden fortælle nogle positive- negative ting om stederne.! Det ville være en kæmpe hjælp! :D -
Emne? overvågning
ForumindlægHej med jer Jeg skal have mit sidste AT forløb som jeg skal til eksamen i senere, MEN jeg har brug for nogle ideer til et emne? Jeg tænker på at skrive om nutidens teknologiske overvågning - altså at vi bliver overvåget på internettet, mobiltelefonen og generelt af databaser og i den offentli... -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
Jeg giver matematik lektiehjælp
ForumindlægHej mit navn er Benjamin, og jeg savner for alvor nogle matematikopgaver. Matematik er mit liv, mit matematiske niveau ligger på cirka matematik b/c på gymnasiet, selv om jeg stadig går i folkeskole. Bare rolig, jeg har lavet alle opgaver i en 9. klasses bog, og keder mig i timerne fordi skolen... -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ... -
snit på 7 .
ForumindlægEr det godt? svar det til 9. ? -
Overflade areal af en postkasse
Forumindlægjeg skal finde overfladeareal af en postkasse som er sammensat af et rektangel og to halvcirkler. Cirklerne har radius r, siderne i rektangel er 2r og højde h. Bredden er 10 h jeg skal finde overfladearealet af postkassen udtrykt ved r og h? -
Rasmus Seebach
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i mundtlig dansk på mandag, hvor jeg har trukket musikvideo. Under musikvideo har jeg valgt "Millionær" af Rasmus Seebach. Jeg vil gerne have lidt baggrundsviden ogm Rasmus, bla om hans skrivemåde, rim i hans tekster osv Det ville være en stor hjælp, hvis I vil... -
Effekt
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave: Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. Mit bud er, at man skal beregne den potentielle energi ved en armstrækning, så jeg har s... -
Beskriv opbygningen af teksten
ForumindlægBeskriv hvordan nedenstående tekst er opbygget, og gør rede for tekstens karakteristiske gentræk. Underbyg din besvarelse med eksempler fra teksten. Skriv dit svar på dansk. Teacher of Maths - Basildon Academies Required September We require an enthusiastic and ambitious Maths teacher to ... -
Gå en klasse om i gymnasiet
ForumindlægJeg går lige pt. i 2.g på stx. Jeg har desværre gennem hele 1.g og dele af 2.g haft en helt forkert indstilling til gymnasiet. Konsekvensen af dette har derfor været at jeg langt fra har et højt nok gennemsnit, til at kunne komme ind på min ønskede uddanelse efter gymnasiet. Det er derfor gået ... -
Kender i disse censorer?
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
Halvandet års ventetid? Eller anden uddannelse?
ForumindlægHej alle Sidste år ved denne tid oprettede jeg et indlæg omhandlende valg af valgfag. Mit ønske har i nogle år været at læse medicin, og jeg endte derfor med at vælge både engelsk A og matematik A for at kunne gange mit snit med 1,03. Min studieretning er samfundsvidenskabelig, og jeg har kun ek... -
Internet?
ForumindlægJeg har installeret en korrekturlæser, som forklarer mig, hvor jeg har lavet fejl , og hvordan jeg skal rette dem. Er det tilladt at bruge programmat (man kan kun bruge det via internet). Den er installeret i min word, som mange amerikanske universiteter bruger. PS det er et engelsk program. -
HJÆLP HASTER!
ForumindlægKære alle! Skal snart til engelsk eksamen, og mangler noter/ referat af disse tekster : Oliver Twist, The Vigilante, Flight, from foreing shores og Australian ballads and poems.. Vil være meget taknemlig, hvis der er nogle som ligger inde med noter?? -
Magnetfelt
ForumindlægJeg skal op til folkeskolens fysik eksamen på tirsdag. Problemet er bare, at emnet "Magnetisme" er opgivet. Selvom jeg har læst i mange leksikoner osv. kan jeg ikke finde ud af, hvad et magnetfelt er. ? -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
Digte - Samfundsbillede
ForumindlægHej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen. -
Aalborg Studenterkursus, er det et godt valg?
ForumindlægHej mennesker :) Jeg er 17 år gammel og på nuværende tidspunkt går jeg i 2.g på Aalborghus gym. Jeg er på den naturvidenskabelig retning, som har virkelig været en udfordring, og nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg ikke kan klar det mere. Jeg har overvejet, at starte på en 2-årig STX på ALL...
