Dansk

Rasmus Seebach

09. juni 2018 af BellaKing - Niveau: 9. klasse

Hej alle, 

Jeg skal op i mundtlig dansk på mandag, hvor jeg har trukket musikvideo. Under musikvideo har jeg valgt "Millionær" af Rasmus Seebach.

Jeg vil gerne have lidt baggrundsviden ogm Rasmus, bla om hans skrivemåde, rim i hans tekster osv

Det ville være en stor hjælp, hvis I vil skrive alt I ved om Rasmus:)

Fortsæt god dag 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. maj 2019 af amandablack

Hej. jeg skal selv op i millionær med Rasmus Seebach nu her og ved ikke hvilket musikvideo jeg skal perspektivere den til. Hvad perspektiverede du det til?


Brugbart svar (1)

Svar #2
05. maj 2022 af majanh2006

Hej Bellaking. Jeg har også selv valgt denne musikvideo i min mundtlige eksamen. HVis du har lyst, kan jeg dele en kopi med dig, som du kan lade dig inspirere af :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. september 2022 af hami0398

#2

Hej Bellaking. Jeg har også selv valgt denne musikvideo i min mundtlige eksamen. HVis du har lyst, kan jeg dele en kopi med dig, som du kan lade dig inspirere af :-)

Kunne du måske også dele den med mig?


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. september 2022 af majanh2006

Det kan du tro hami. Har du et socialt medie jeg kan skrive med dig på?

Brugbart svar (0)

Svar #5
02. september 2022 af hami0398

#4 Det kan du tro hami. Har du et socialt medie jeg kan skrive med dig på?

Ja, på snapchat hamid14235


Brugbart svar (0)

Svar #6
05. juni 2023 af Cilieds

kan i måsle dele med mig, skal op onsdag?


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. juni 2023 af Stygotius

Hvad med selv at lave jeres arbejde og ikke forlange at andre skal lave det for jer  - -og derved gøre både sig selv og modtageren  skyldige i snyd???

Det er ikke det Studieportalen er til for.


Brugbart svar (0)

Svar #8
06. juni 2023 af SkolleNørd

Det at i undersøger og selv kommer frem tiil noget og så spørge om det lyder godt - vil være en meget bedre idé. At få andre til at lave hele arbedjet kommer ikke til at hjælpe dig i det lange løb. 


Brugbart svar (0)

Svar #9
06. juni 2023 af Cilieds

jeg har virkelig prøvet og er næsten færdig med min dansk analyse, der er bare nogen punkter jeg ikke helt kan finde svar til, så det var bare det eneste?


Brugbart svar (0)

Svar #10
06. juni 2023 af SkolleNørd

#9

jeg har virkelig prøvet og er næsten færdig med min dansk analyse, der er bare nogen punkter jeg ikke helt kan finde svar til, så det var bare det eneste?

Så søg efter det eller spørg om inspiration. At kopiere direkte kommer ikke til at hjælpe, hvsi du for eksempel tager en STx efter sommer. Jeg har selv haft kammerater, som ikke kan det som de troede de kan, da kom ind.


Skriv et svar til: Rasmus Seebach

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.