Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34519
-
Bondelægen af Hans Kirk
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk -
Funktioner.
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til matematik eksamen, men har lige et spørgsmål. Jeg skal udlede formlen T2= log2/ loga. Vil høre om T2= log2/ loga er det samme som T2=ln2/ lna ? -
slags Funktion
Forumindlægheey er ret forvirret omkring emnet funktioner. og skal til eksamen i det. nogen der så ved hvor mange slag funktioner der findes. eller bare de relevante funktioner. og hvad de hedder samt deres formler. på forhånd tak :) -
Haster! Kapitalfremskrivning?!!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp! -
Toulmins argumentationsmodel
ForumindlægHej alle. Sidder og læser til mundtlig dansk eksamen (stx), og har om argumentation. Er der nogle af jer der kan forklare mig Toulmins udvidede argumentationsmodel, især gendrivelse og styrkemarkører. Ville være super dejligt, på forhånd tak. -
Hvordan????
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvordan en Virksomhedsøkonomi eksame foregår, jeg er så heldig og have en lærer der ikke kan svare på dette spørgsmål, eller han prøver på at kunne undgå at foreklare mig det. -
Jordens Skatte
ForumindlægHello! Jeg kunne virkelig godt bruge en ide eller 2 til min eksamen på mandag. En dispotion til "Jordens Skatte" med forsøg og stuff like that, ville være mega najs:=) -Baloo -
Høj - og lavtryk
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvordan høj og lavtryk opstår og adskiller sig fra hinanden? Desuden nogen der ved, om man skal kunne redegøre for hele det globale vindsystem til en C-niveau eksamen?? -
Brug for hjælp!
ForumindlægHej :-) I blandt et af mine spørgsmål til mundtlig eksamen står der: Bestemmelse af konstanten for en stamfunktion når man kender et punkt på grafen. Det ville være fantastisk med noget hjælp for er helt i tvivl om hvad de mener.. Hilsen Mikkel -
Artikler og perspektivering
ForumindlægHej alle, jeg skal op på mandag til mundtlig dansk eksamen. Man kan f.eks. godt komme op i artikler, essays, medie hvad kan man perspektivere disse ting til, da man helst også skal kunne perspektivere til noget litteraturhistoriesk. -
Atomfysik
ForumindlægHej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (: -
Har du været oppe i engelsk?
ForumindlægHej Jeg skal snart op i mundtlig eksamen i engelsk B og vil gerne høre om nogen herinde har været op, og hvad jeres oplevelse med hele forløbet har været. Så del venligst jeres erfaringer :) -
Kulstoffets kredsløb
ForumindlægHej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D -
Kulstoffets kredsløb
ForumindlægHej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D -
Normalfordeling?!
ForumindlægHej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :) -
symbolismen eksamimorgen haster
Forumindlæghej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak -
Magt , og strategi til formindskning af arbejdsløshed.
ForumindlægHej! Hvilke strategi ville være bedst til at folk i arbejde -opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien? Hvad vil bevidsthedskontrollende magt samt institutonel magt, sige ? Sådan kort sagt. (Skal bruges til eksamen) -
Solsystemets dannelse
ForumindlægEr der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D -
Die schwedenfähre?
ForumindlægNogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting .. -
Notater til Context - hvem kan hjælpe???!
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa
