Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19381 til 19400 af 186242
-
statistik højreskæv og venstreskæv
Forumindlægjeg kender godt begreberne, men hvad viser de helt præcist?.. siger de noget om en skævhed eller hvad er det man kan konkludere, hvis middelværdien er venstreskæv eller højreskæv? -
Hjælp til hvad allegori betyder
ForumindlægHej Er der en som kan forklare mig hvad allegori betyder? -
gammastråling
Forumindlægkan nogle forklare hvad gammastråling er. -
Rammefortælling?
ForumindlægHeej allesammen (: Vil vil det sige når en film er en rammefortælling? Mvh Hornung -
brede konkurrence
ForumindlægHejhvilke eksempler er der på virksomheder der er i snævre konkurrence med Blockbuster.?? og hvem i den bredde konkurrence. Jeg kan ikke finde eksempler på det? -
Hjælp!!
ForumindlægHej! Jeg har trukket identitet som fordybelse område i dansk, og jeg skal analysere et fotografi, men jeg har igen ide hvordan. så jeg ville høre jer af om de havde en analyse skema til fotografi? Kh Mille :-) -
Definitionsmængde.
Forumindlæghvis jeg skal bestemme definitionsmængden for y= 4x-2x-1 skal jeg så bare lade x gå mod henholdsvis + og - uendelig? -
ligninger
Forumindlægjeg har et eksamensspørgsmål der lyder således Gør rede for generelle regler for løsning af ligninger og vis hvordan ligninger optræder i forbindelse med formler. hvad mener de med at jeg skal vise hvordan ligninger optræder i forbindelse med formler? -
kinetiske eneergi
Forumindlæghej kan i give mig nogle eksempler hvornår kemisk energi bliver til kinitiske energi har en med bil men nogen andre måske håber i vil tak på forhånd -
begreber
ForumindlægHej Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal vælge fem begreber i religion som jeg synes er vigtige og forklare betydningen og eksempler på brug, men forstår ikke helt hvad jeg skal skrive ved feks eksempler ved brug. . Håber i kan hjælpe mig :) -
hjælp til debat indlæg
Forumindlæghej jeg har lidt et problem. jeg ved ikke hvordan et debat indlæg ser ud, jeg ved heller ikke hvordan jeg starter det. jeg har et emne der hedder Tænker du økologisk. -
energi
ForumindlægEr der nogen der kan komme med foreslag til, hvad der kan blive: Potentiel energi - Termisk energi Potentiel energi - Kinetisk energi Kinetisk energi - Termisk energi Kemisk energi - Termisk energi Elektrisk energi - Strålingsenergi -
tener que eller fremtid?
ForumindlægHvordan ved man om man skal bruge "formen" tener que + infinitiv eller voy a + infinitiv?? -
Placering af det finitte verbum
Forumindlæg...,weil ich in Paris Französisch sprechen kann. Jeg skriver lige mine overvejelser med hensyn til sætningen: Weil indleder ledsætninger, så det er vel en ledsætning. I en ledsætning skal det finitte verbum stå sidst, mens det infinitte skal stå næstsidst. Jeg opfatter "kann" som ... -
liv i fangenskab
ForumindlægNår jeg siger Liv i fangeskab, hvad tænker du/I så på? :-) Ved godt det lyder dumt, men skal hører folks meniniger -
Statistik
ForumindlægHej I mange fag er der brug for statistik af flere forskellige årsager. Men hvor finder i statistik? Synes tit at det er svært at finde rundt inde på Danmarks Statistik - men er der andre steder man kan stole på? :) -
Samfundsfaglig metode i sammenhæng med litterært værk
ForumindlægHejsa alle. Jeg sidder og hiver mig selv i håret over metodedelen til min snarlige AT eksamen. Jeg har valgt det litterære værk "Fagre nye verden" af Aldous Huxley og har dertil knyttet klassiske sociologiske teorier om moderniteten - Émilie Durkheim og Max Weber. Teorierne er brugt så... -
Funktionelle grupper_navngivning
ForumindlægHej. Jeg sidder og har meget besvær med at navngive de funktionelle grupper i molekylet rivastigma. Jeg kan godt unddele de funktionelle grupper, men kan bare ikke rigtigt finde det rigtige navn til dem hver.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!! VH -
HJÆLP Cultures?
Forumindlæghvad er "high and low context cultures2? kan der nogen der kan forklare det? og komme med nogle eksempler? hbåer virkelig der nogen der kan forklare! -
Hjælp til globalisering
ForumindlægHJÆÆÆÆLP Har 3 spørgsmål jeg meget gerne vil have jeres hjælp til! Alle spørgsmålene skal omhandle Danmark og ikke resten af verdenen :) Er der en positiv ting ved global opvarmning? -Øget fotosyntese ved højere temperatur( hvorfor?) -Nye planter(hvorfor?) Hvad kan biobrændsel gøre for miljøet? ...
