Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19401 til 19420 af 42474
-
enevældens konsekvenser
ForumindlægHejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK! -
American History X
ForumindlægHey..Skal skrive et referat af filmen i engelsk, så jeg ville bare høre om der var nogen der havde sådan en, eller stil liggende, så ville det være nice.. -
Blive bedre til engelsk?
ForumindlægHvordan lærer man bedst engelsk mest effektivt? -
hjælp til en oversættelse?!
ForumindlægHej folkens! Er der én der har lyst til at kigge på min oversættelse. Jeg har prøvet at kigge efter fejl, men kunne jo godt være, jeg har overset noget. Tak!Román og hans bedste kammerater mødes ofte i byens nye park. De kan godt lide at spille fodbold der, fordi de kan være næsten alene. Efter e... -
Forslag til projekt?
ForumindlægHellow :-)) Vores projektuge starter vidst i uge 10, og jeg er lidt lost mht. valg af et emne. Jeg kommer til at stå med opgaven selv, så det skal ikke være det sygeste ;-)) Interesserer mig meget for politik og hvad der sker rundt i verden, og meget mennesker og personlighed. -
1,03-Reglen!
ForumindlægHey..Er der nogen herinde, der ved om man i HF kan gøre brug af denne regl!På HF har man ikke et højtniveau fag, men hvis nu man tager et A-niveau fag som aftenundervisning et sted, kan man så godt? -
enkelt spørgsmål til tysk!!!!! hjælp
ForumindlægNår vi snakker om at bøje et udsagnsord på tysk i nutid og datid. Hvis udsagnsordet så er uregelmæssigt, f.eks. essen og skal ha det i datid det er så ass sætter man så også endelserne på? (Ental: te,test,te. Fletal: ten,tet,ten,ten) -
Hjæælp
ForumindlægJeg er igang med at læse biologi her hjemme for at forberede mig til august hvor jeg skal læse Biologi c+b niveau. Jeg har en biologibog her hos mig og forstår så lidt af det jeg læser. Fx eukaryoter og prokaryoter ? er det en celle eller en bakterie ? der er så mange spørgsmålstegn i hovedet på ... -
Bevis
ForumindlægHvis jeg får givet, en forskrift for en parabel funktion, samt et graf der beskriver denne funktion i et givet interval; hvordan kan jeg så a) Vise at grafen tilnærmelsesvis er en parabel med forskriften -0,005388x^2 - 0,1106x+19 -
C med fire R
ForumindlægEt primært C-atom har tre H'er og et R bundet til, sig et sekundært har to H'er og to R'er, et tertiært har et H og tre R'er...Men hvad hvis C'et er forbundet til fire R'er, der ikke er H? -
y=-2600x+98680
Forumindlægy=-2600x+98680. y=antal landbrug og x=antal år efter 1983. Hvad fortæller tallene -2600 og 98680 om antallet af landbrug i perioden 1983-2000? Hvordan skal man vide det? Ved jo ikke engang hvad tallene er? -
rettelser i spansk.
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet det her på spansk, men er lidt i tvivl med fejl osv. Håber nogen kan hjælpe. Bl.a. mener han at skolen er vigtig. Han siger at folkeskolerne er meget dårlige. Derfor mener han at disse burde være bedre. Martin synes også at det er vigtigt at stemme. Han synes a... -
Rette min opgave om dødsstraf..
ForumindlægHej vil nogen rette min opgave, for fejl (grammatik, stave osv) ? Og også lave sætningerne kortere og sætte komma. Sæt evt. flere svære eller finere ord på, hvis i forstår hvad jeg mener.:) Den handler om dødsstraf, så hvis du har haft om det emne så må du også gerne kigge opgaven igennem for... -
HJÆP!! Værdi-fordelingsaksen??
ForumindlægHej! :) er der nogle der kan give mig forklaringen på værdiaksen og fordelingsaksen ang. partier?:) -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Ville være rigtig glad hvis nogen lige gad kigge på følgende oversættelse.På forhånd tusind tak .Det er meget vigtigt for virksomheder at have gode medarbejdere. Det betyder noget , at arbejdskraften er stabil og kun har lidt sygefravær. It is very important for many companies, to have gut em... -
To sprøgsmål :)
ForumindlægHej, jeg har to spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på.1) Hvad er et cyanin?2) -=C-N+=-N (skal forståes som der er en binding fra C til N og tre bindinger fra N+ til N). Jeg går ud fra at en af bindinger fra N+ sidder ved N's lonepair, dvs. begge elektroner kommer fra N. Passer det?Hvis de... -
Hjæææææælp !!!
ForumindlægVil du være sød at hjælpe mig med at rette fejl der står i fed.... har svært ved det Die DDR wurde 1949 gründet(form). Seitdem die Mauer 12 Jahre später gebaut wurde, war das Land geschlossen. Die DDR steht für Deutsche Demokratische Republik, aber es war alles andere als demokratisch, ... -
Det haster:-)
Forumindlæghej alle sammen jeg søger en som kan rette min fransk stil igennem med fejl. den fylder én side. Jeg har fransk på A-nivau. -
Find fejl i denne sætning
ForumindlægEr i gang med min aflevering, hvor en af opgaverne er, at jeg skal finde fejlen i denne sætning og beskrive fejlen. Jeg har dog lidt problemer med denne sætning og håber i kan hjælpe mig på vej. Kan godt se fejlen, men ved ikke hvordan jeg skal beskrive den, Sætningen lyder: Already from the begi... -
dem
ForumindlægHvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem..
