Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19401 til 19420 af 42009
-
Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse, og skal sammen med en anden, snart have projektopagve om Jehovas vidner. Er der nogle, der har nogle gode ideer til et produkt, eller noget godt man kan lave til fremlæggelsen? Gerne noget krativt. På forhånd tak! :D -
Ordsproget: "Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af" på engelsk
Forumindlæg"Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af". Nogen som kender den engelske pandang til den talemåde? Jeg har prøvet at slå det op i gyldendals røde ordbog uden held. Det skal måske oversættes direkte? -
Forberedelse i timen
ForumindlægHej, Jeg er en elev der går i 8 klasse: Jeg fik 4 i dansk, og ville spørge min lærer hvordan jeg kan få gode karaktere. Han svarer:''Du skal bare være aktiv i timen''. Så lige nu tænker jeg, for at være aktiv i timen skal man da være forberedt til timen, og derfor vil jeg spørg... -
Amish og rumspringa
ForumindlægHej :) Vil rigtig gerne havde hjælp, til noget med Amish og deres Rumspringa.. Hvilke personlige, sociale og samfundsmæssige problemer kan valget ved rumspringa få for de unge amish-teenagere? -
Eventyr - please hjælp!
ForumindlægHejsa :D Er der nogle der ligger inde med et selvskrevent eventyr for 7.klasse Det skal mindst fylde en side og det er ligemeget hvad det handler om :) Jeg takker på forhånd! -
Cestius pyramide
Forumindlægjeg skal finde arealet af en pyramide: grudfladen er 100x100 den har højden 125. alle målene er taget i romerske fod som svare til 29,4 cm. jeg har prøvet at regne den ud men mit resultat virker forkert. hvordan skal jeg gøre? -
Demografi eller overophedning af økonomien
ForumindlægNu ved jeg ikke, om man kan sige der er en ensartethed mellem disse. Men jeg forstår ikke, hvorfor demografi er det største velfærdsproblem/udfordring DK er på vej imod, frem for overophedningen af økonomien. Demografi er jo kun, fordi i DK er der flere ældre årige end unge, men hvad så ? (undsky... -
Kloge sjæle....
Forumindlæg.....Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive eksamens projekt og skal derfor have lavet en problemformulering. Mit emnevalg er " Islams rolle i senmodernitetens Danmark". Min vejleder har inden mit møde med hende bedt om at jeg sender hende nogen hv-spørgsmål indenfor emnet.... h... -
et spørgsmål?
Forumindlæghvad er en stamceller og hvor findes stamceller i kroppene egentlig? -
EKSPONENTIEL HJÆLP!!
ForumindlægJeg får oplyst, at en eksponentiel (fx)=b*a^x udvikling vokser med 35 % pr. x - enhed (delta x = 1): bestem grundtallet a? -
En svær opgave
ForumindlægEr der nogen der ville hjælpe mig med at løse denne opgave, da jeg har svært ved den. På forhånd tak. En virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne 0(x) ved fremstilling af x tons pr. uge af denne vare er givet ved: 0(x)= x^3 - 30x^2 + 500x + 30, Hvor 0(x) er udtrykt i en møntenhed, som er ... -
Angående en problemformulering
ForumindlægHej Jeg er lidt lost i øjeblikket - for skal igang med at lave en problemformulering om mænd der hader kvinder. så vil håbe at i kan give mig nogle ideer. på forhånd tak :) -
Hvor slemt er det her?
ForumindlægHvor slemt ser det ud mht. mit fravær i undervisningen?: http://peecee.dk/upload/view/222700 Jeg har ingen idé selv,derfor jeg spørger. Skal lige siges at jeg er typen, der går MEGET op i sine karakterer og yder en hel del i undervisningen, er aktiv osv, men kan jeg risikere at blive sat ned i... -
Hjælp til musikkens udvikling
ForumindlægHej Jeg har valgt, at fortæller om musikkens udvikling. Men problemer er, at jeg kan ikke finde noget om musikkens udvikling på internetter. Så kan I ikke fortælle mig, noget om musikkens udvikling. Hvis I ved noget om det.... -
Filosofisk ord for...
ForumindlægHvad hedder det nu, når man baserer viden på sanselige ting frem for fornuften? -
Engelsk grammatik hjælp.
ForumindlægHej jeg skal rette fejli i nogle sætninger, og forklare hvorfor det er fejl. Håber i vil hjælpe mig lidt. 1. The end might indicate that he actually is about to take his own life 2. Jon, a forty year's old second-string writer.... 3. He ignores an inner voice who is telling him that h... -
Metoder
ForumindlægHej alle! Har lige et spørgsmål ang. metoder i engelsk... Hvilke og hvor mange forskellige metoder er der inden for engelsk? På forhånd tak! -
Billeder
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en fysikaflevering. I den forbindelse skal der selvfølgelig laves nogle grafer - men hvilket program (med data plotter) skal jeg benytte, således at jeg kan indsætte dem i LaTeX? -
westminster abbey - stavefejl
Forumindlæger der nogen som vil kigge dette igennem for grammatik og stavefejl? Westminster abbey is a famous church visited by 1000 of turist every day. Westminister is named after a minster located in Westside London. When you step into Westminster abbey the first thing you will notice is the regal ceil... -
Problemformuleringen driller !
ForumindlægJeg sidder og skal skrive synopsis, men har rigtig svært ved at finde på en god problemformulering.. så håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg har om Owells 1984, menneskerettighederne og overvågningssamfundet.. Jeg ville være SÅ glad hvis i kunne hjælpe mig !
