Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 34503
  • Forberedelse til Dansk Mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal op i mundtligt dansk d.23 som er min sidste eksamen, men er i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan forbereder i jer til et fag som dansk, og hvad er jeres billede af optimal forberedelse.
  • Stog og stofopbygning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar, taaak :-)
  • Tacones Lejanos

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med scene 1 og 2 og skal til eksamen i det i morgen - der er vel ingen, der har skrevet en stil om det eller noget? Ville være en stor hjælp! Jeg er ikke sikker på, jeg har forstået scene 1 rigtigt..
  • Stof og stofopbygning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar, taaak :-)
  • hjælp stoffer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar :-)
  • slags Funktion

    Forumindlæg
    heey er ret forvirret omkring emnet funktioner. og skal til eksamen i det. nogen der så ved hvor mange slag funktioner der findes. eller bare de relevante funktioner. og hvad de hedder samt deres formler. på forhånd tak :)
  • Funktioner.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal snart til matematik eksamen, men har lige et spørgsmål. Jeg skal udlede formlen T2= log2/ loga. Vil høre om T2= log2/ loga er det samme som T2=ln2/ lna ?
  • Jordens Skatte

    Forumindlæg
    Hello! Jeg kunne virkelig godt bruge en ide eller 2 til min eksamen på mandag. En dispotion til "Jordens Skatte" med forsøg og stuff like that, ville være mega najs:=) -Baloo
  • Toulmins argumentationsmodel

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og læser til mundtlig dansk eksamen (stx), og har om argumentation. Er der nogle af jer der kan forklare mig Toulmins udvidede argumentationsmodel, især gendrivelse og styrkemarkører. Ville være super dejligt, på forhånd tak.
  • Hvordan????

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde der ved hvordan en Virksomhedsøkonomi eksame foregår, jeg er så heldig og have en lærer der ikke kan svare på dette spørgsmål, eller han prøver på at kunne undgå at foreklare mig det.
  • Haster! Kapitalfremskrivning?!!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp!
  • Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner
  • Høj - og lavtryk

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig hvordan høj og lavtryk opstår og adskiller sig fra hinanden? Desuden nogen der ved, om man skal kunne redegøre for hele det globale vindsystem til en C-niveau eksamen??
  • Brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej :-) I blandt et af mine spørgsmål til mundtlig eksamen står der: Bestemmelse af konstanten for en stamfunktion når man kender et punkt på grafen. Det ville være fantastisk med noget hjælp for er helt i tvivl om hvad de mener.. Hilsen Mikkel
  • Artikler og perspektivering

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal op på mandag til mundtlig dansk eksamen. Man kan f.eks. godt komme op i artikler, essays, medie hvad kan man perspektivere disse ting til, da man helst også skal kunne perspektivere til noget litteraturhistoriesk.
  • Atomfysik

    Forumindlæg
    Hej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (:
  • Har du været oppe i engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i mundtlig eksamen i engelsk B og vil gerne høre om nogen herinde har været op, og hvad jeres oplevelse med hele forløbet har været. Så del venligst jeres erfaringer :)
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Hjælp til et simpelt matematik spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal op til den mud. mat eksamen i dag, men der er et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Har brug for hjælp til at forstå det Taak! Det er: Gør rede for, hvordan formlen for binomialsandsynligheder kan anvendes til beregning af stikprøvesandsynligheder.

Søgninger relateret til billedkunst eksamen