Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19421 til 19440 af 42939
-
Nogen som vil kigge på mit spansk?
ForumindlægSom overskriften lyder, er der nogen som kunne tænke sig at kigge på min skriftlig spansk eksamen? Er langt fra den bedste til spansk!! så forvent at det er fuld af fejl.. men kunne godt tænke mig at høre hvad en anden part har at sige om det.. :) Nogen som har lyst? :) -
PLAGIAT
ForumindlægHej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning. -
optagelse
ForumindlægHej. Fik afvide I dag hvis man nu har høje karakterer og alligevel ikke er egnet kan man tage optagelses prøve.. Er det så en prøve man tar ligesom eksam ? Eller er det bare et møde, hvor man snakker med skolen ? Mvh forvirrende person.. -
Kraktere i grundforløb?
ForumindlægHej Jeg går i grundforløb på hhx. Jeg har svært ved at være aktiv i timerne, og jeg vil derfor høre om man egentlig for karaktere i grundforløbet? Skal man ikke bare op til AP og ØG eksamen? Eller gælder det samme som i folkeskolen, med at man for "standpunktskaraktere"? -
Udviklings psykologi
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk, og hvor jeg har valgt at have udgangspunkt i en tekst, der handler om opdragelse af børn / forkælede børn og negative virkninger mm. Dertil skal min fremlæggelse vare i 5min, hvori jeg vil sige lidt om min egen udvikling som barn med skilte forældre og hvordan d... -
Læse medicin, Ikke højt nok snit! Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er en 3.g'er som meget gerne vil læse medicin, men mit snit er ikke godt nok! (Jeg læser på den naturfaglige linje, så jeg har alle de fag, der kræves, altså: Mat A, Fys A, Kem B, Eng B, Dansk A) Jeg har et gennemsnit på præcis 7,00 efter 2.g, og så har jeg lige... -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
STX vs. HF
ForumindlægHvad er reelt forskellen på en alm. studentereksamen og på en HF? Jeg mener hvorfor tage en studentereksamen hvis en HF giver adgang til de samme uddannelser? Der må være mere forskel end at man ikke for årskarakterer på HF og skal op i alt.. Hvordan kan man argumenterer for en studentereksamen... -
Odontologi-studerende på uni (førsteårsprøven)
ForumindlægHej! Jeg er en odontologi studerenede på 2.semester der skal op til eksamen i "Medicinsk celle-vævsbiologi og excitable celler" og regner med at jeg dumper den, da jeg ikke har været med fra starten af semesteret pga personlige forhold. Derfor vil jeg gerne søge om dispensation, så je... -
ny karatter omregning??
Forumindlæghej, håber nogle kan svare mig på følgende. Jeg læste følgende på hjemmesiden : http://www.aalborg.dk/Dansk/Living/?ctrl=424&data=103%2C2277117%2C531&count=1 "Bonus til de hurtige Fra politisk side vil man gerne have studenter hurtigere i gang med en uddannelse. Derfor besluttede man sid... -
demokrati
ForumindlægHEj alle er der nogen der kan komme med udemokratiske forhold i partierne? håber I kan jeg hjælpe miiiiig mange tak på forhånd -
komposition
Forumindlæghej. Jeg kan ikke finde linjerne i det her billed. Hjælp! http://fineartamerica.com/images-medium/frida-kahlo-2003-jerrold-carton.jpg -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
Lidt inspiration til en dansk stil!
ForumindlægHejsa, derude..Jeg sidder og skal til at skrive en dansk stil. Den skal have en PÅSTAND, som så skal støttes af en masse belæg o.l. MEn jeg kan ikke komme på nogle gode påstande, som jeg kan skrive om (fylde 2-3 sider). Det skal have offentlig interesse og helst et mindre problem, man muligvis mø... -
perspektivering
ForumindlægHej, mit spørgsmål er om der er andre perspektiverings områder jeg kan perspektivere til ''Klokken'' af H.C. Andersen end ''Den grimme ælding'' og ''Guldhorene'' af Adam Oehlenschläger? :) -
oversættelse - hjælp
Forumindlæghej! er der en, der gider ret min oversættelse? de steder hvor der er //, ved jeg ikke om hvilket ord / udtryk er bedst. den er lidt uoverskuelig. We live in a time / (world?), when shopping has become a hobby. Modern consumers are more demanding than ever not at least because they have everythin... -
Optagelsesprøve til Gymnasiale Uddannelser 2012 (HTX/STX)
ForumindlægMine lærer har instillet mig til "optagelsesprøve" pga. mit fagligt niveau. De siger, at 10. klasse vil være bedst for mig, fordi jeg er ikke god til præpositioner, men jeg er ikke enige med dem. Altså mine karakterer lå på 7,10,12 før taminsprøve. Men nu har jeg fået lavere karaktere... -
snit
ForumindlægheYer bare lidt nysgerrig.hvad var jeres snit på da i blev færdig med 1.g?og hvad er det nu på? -
Jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægOversæt nedenstående sætninger så mundre som muligt?( Opsamling af mådeudsangsord og wissen) ???Muss man hier nacht baden? Also, dann gehe ich lieber anderswohin. Darf ich mal durch? Mutti, ich muss? Frau Heninze, Sie sollen sofort zum direktor? Die Passagiere konnten noch nicht an bord?. Was ich... -
Hvor meget skriftligt fravær?
ForumindlægHvor meget skriftligt fravær må man have?Skal man aflevere alle sine afleveringer i tredje G for at få huen?
