Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19421 til 19440 af 43849
-
karakterspørgsmål!
ForumindlægAltså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset? -
sinus regning
Forumindlæghvordan indtaster man cosinus på lommeregner gerne Texas TI-89 skal regne e= 6,4/cos(14) =????,, hvad er resultatet hvis i kunne regne den ud så kunne og skrive hvordan i taster det ind på lommeregneren, så kan jeg nemlig selv prøve, derefter samligne resultatet med mit eget... -
1. standpunkt i 2g
ForumindlægHEJ Vi får snart 1. standpunkt i 2g og vil bare høre noget fra jer. Jeg har allerede en fornemmelse at det ikke bliver fantastisk godt altså karakterne, men det jeg har gjort indtil videre var at fokusere på min B-fag meget mere end A-fag, da det er det jeg afslutter i år, og jeg vil jo altid ku... -
Temperaturen i en flamme...
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport i fyik. Om hvor man skal finde Temperaturen i en flamme er der nogen der har haft om det.... pllzzz hjælp... -
Gennemsnit
ForumindlægHej! Nok et spørgsmål om karakterer og gennemsnit. Ville bare høre om årskaraktergennemnittet og eksamensgennemsnittet blev afrundet før udregnelsen af det samlede gennemsnit eller om man har alle decimaler med i udregninger, men bare afrunder det endelig resultat. //H-H Ps. Er på gammel ord... -
matematik - endelig karakter
Forumindlæghej Jeg har en veninde der har matematik 1-årigt A niveau. I 2g fik hun 8 i matematik her i 3 fik hun 03 Karkteren i 3g tæller jo 2/3 og den i 1g tæller 1/3 Bliver karakteren så 5?? på forhånd tak -
Eksamensnit.
ForumindlægHejsa. Ja, jeg har været meget uheldig i mat i år. Har det på a-1-årigt. Sidst år fik jeg 5 i 2.g og i år regner jeg med at det går helt galt, altså 03 :(. Men mit spg. lyder på hvad kommer der så til at stå i kolonen med eksammenskaraekter på. Fordi den fra 2.g tæller 1/3 og den fra 3.g 2/3, d... -
1.G
ForumindlægHej! Jeg går på en naturvidenskabelige studieretninger, har et par spørgesmål. Hvornår får man standpunkts karaktere, og i hvilke fag? Jeg har mediefag på c, får jeg så standpunkt i det? Jeg er midt i grundforløbet, men får jeg karakterer i ng, nv, og ap? -
ein eine eller einem?
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem. -
Obligatoriske Selvvalgte Opgave hjælp
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave obligatoriske selvvalgte opgave (OSO) om bygningsingeniør og jeg ved ikke helt hvilken problemformulering jeg skal have -
1 sætning
ForumindlægEr denne rigtig? min ordbog siger den er forkert Will doesn’t know this player. -
Omregn til helt tal og brøk
ForumindlægMan kan omregne det på denne måde, ex: 11/6 = 6/6 + 5/6 = 1 5/6. Men sidder lidt i knive, og er ikke den skarpeste kniv til dette. Hvad skal man så gøre ved følgende tal? Det samme? Min udregning viser ikke den samme som facit... a) 5/2 b) 7/4 c) 7/3 d) 10/4 e) 12/5 -
FS10 Matematik 2012
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor/om man kan finde FS10 i matematik fra 2012 på nettet? Tak på forhånd :-) Ps. kan ikke selv finde det! -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
PLZZ KIG HER .. Engelsk aflevering..
ForumindlægPlzzz.. Hvem vil gerne kigge på min engelsk aflevering??? det er en artikel, der burde ikke være de store fejl, ville virkelig være godt.. det haster en smugle, da den skal afleveres i morgen, håbe nogle der har tid og gider bruge mindst 10 minutter af deres tid, til at kigge den igennem, & evt. ... -
Referat
ForumindlægHvordan er det nu man skriver et referat kan nemlig ikke huske det og jeg håbede på at i kunne hjælpe mig :) skal nemlig skrive et referat af en samtale mellem bruno og Shmuel i drengen i den stribede pyjamas -
virkemidler
ForumindlægHejsa. Skal skrive en analyse af John F. Kennedy´s tale "ich bin ein Berliner", med hovedvægt på argumentations-analse. Er der nogen der kan forklare, hvad henholdsvis stilistiske og retoriske virkemidler er i den sammenhæng? Det haster lidt - på forhånd tak :) -
Kort hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle :P Har en oversættelse for til i morgen som jeg nu har lavet men ville være rigtig rart hvis der var nogen der bare lige kort gad kikke den min oversættelse igennem og se om jeg har nogle eventuelle fejl :P Tak på forhånd! Oversættelsen er fra Dansk-engelsk så det er det engelske der sk... -
Hvad er essentielt for jurastudiet?
ForumindlægHej Mit spørgsmål er ret konkret - Hvad er essentielle egenskaber for et individ, der agter at studere jura? Mvh. -
Historieopgave - korstogenes start
ForumindlægJeg er i gang med at skrive historieopgave om korstogenes start og er blevet i tvivl om, hvordan en analyse skal se ud. Altså skal man skrive: en mener det, en anden mener det, eller skal man skrive som i redegørelsen bare mere uddybende og forklare hvad korstogene kan skyldes? Og så: Hvordan ...
