Søgning på: psykologi eksamen. Resultater: 19481 til 19500 af 35950
  • Energiformer

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød!
  • Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2)
  • Bioteknologi

    Forumindlæg
    Nogle som har været til bioteknologi skriftlig eksamen i går? :) Hvis ja, må jeg se jeres besvarelser? Skal se om jeg nogenlunde har svaret det samme.
  • Bestemte integraler og punktmængde

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad sammenhængen mellem det bestemte integral og areal af punktmængde betyder? Skal bruge det til en eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være en life saver :-)
  • Syre og baser - anvendelse?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er ved at udforme talepapir til eksamen, og er nået til dette punkt.. Anvendelse af syre og baser? Hvordan anvendes det i hverdagen? Er ikke lige helt med..
  • Hvad er det budskab??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak!
  • Hvad er et budskab?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak!
  • drivehuseffekten

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i naturvidenskab eksamen i 10. klasses niveau, og der skal stilles spørgsmål om, hvad er drivehuseffekten for noget? kunne I søde mennesker fortæller mig om hvad er drivehuseffekten plez på forhånden tak
  • At sætte udenfor parentes

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe?
  • Giftstoffer i miljøet

    Forumindlæg
    Hej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen?
  • Russisk Formalitet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd
  • Titalssystem

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville høre om der er nogen der kan give en kort men super forklaring på hvad 10-talssystemet er. Vi er to 1.g'er der sidder og læser til eksamen. Det er ret så vigtigt! Tak :)
  • Tyske vendinger.

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:)
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..
  • Volt og ampere ???

    Forumindlæg
    Heej alle Skal til eksamen i fysik imorgen. Kan I lige hjælpe med at forklare mig hvad volt og ampere indebærer ? På forhånd tak ! :)
  • trekantsberegning

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til eksamen i trekantberegning og skal gøre rede for cosinus, sinus og tangens, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få det ned på papir!!! på forhånd tak
  • PLEASE !! forklaring

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der vil være sød at forklare mig røgrensning ? pg røgrensning på fx kraftværk ? det haster virkelig, skal til eksamen imorgen :/
  • budgettering og budgetkontrol HJÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne
  • Budskab.

    Forumindlæg
    Nogle der har læst "en æggesnaps" af Tove Ditlevsen, som evt. kan hjælpe mig lidt med hvad i mener, der er budskabet i historien. Skal bruge det til eksamen her på torsdag (-:
  • α- og β-1,4-glycosidbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker..

Søgninger relateret til psykologi eksamen