Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19501 til 19520 af 39512
  • Udnyttet energi og forbrugt energi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er igang med en aflevering om energi, - en harvard step test, og jeg kan simpelthen ikke finde en forklaring på disse udtryk: Udnyttet energi Forbrugt energi Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe! :) Tak på forhånd
  • Asymptoter

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider forklare mig, hvor på denne graf, man kan ses asymptoterne?.. http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/kegle.html#hyperbel Er godt nok tabt!.. Håber seriøst nogen vil hjælpe mig, skal bruge det til et projekt, der står til aflevering fredag.. :S..
  • Stamfunktion og ubestemt integral

    Forumindlæg
    Hej... Jeg sidder og er helt lost i en aflevering. "Bestem ∫(ex+3x7-3)dx" Jeg ved det burde være simpelt, men jeg har simpelthen stirret mig blind på det.. Er der noget der kan forklare mig hvordan jeg skal gøre og hvordan jeg stiller det op?
  • Rod i polynomie

    Forumindlæg
    Jeg er gået død i en opgave til min aflevering. Jeg håber nogen kan hjælpe! :) Bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)=x3+kx2-3x+6
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en aflevering og jeg håbede der var en der især ville tjekke opg 1+2+8. Jeg kan slet ikke få nr 8 til at lyde rigtigt. På forhånd tusind tusind tak
  • Fysik/Hjælp "Haster"

    Forumindlæg
    Hælp mig please det er aflevering. en bold kastes lodret op i luften, og den når 5 m op, inden den vender.. jeg skal tegne grafen, der viser boldens hastighed som funktion af tiden. kan nogen hjælpe mig, hvordan skal jeg tegne den?? please..
  • PLS RET MIN TYSKE TEKST

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation, at jeg har finpudset så meget, som muligst. Da den her aflevering spiller en rolle i vores årskarakterer, ville det virkelig, virkelig glæde mig hvis nogle tog sig tiden og ville rette den! Tro på god karma. PLS HJÆLP I DAG
  • bestem f'(0)

    Forumindlæg
    Hej alle math-mennesker. Sidder lige med en aflevering og skal starte med opgaven: En funktion f er bestemt ved: f(x) = 2x + e^3x bestem f ' (0) Hvordan griber jeg den an? På forhånd tak.
  • Fysik - intertimoment & kinetisk energi.

    Forumindlæg
    Hej studieportalen :-) Er kommet til den sidste opgave i min aflevering, og kan ikke komme videre. nogle som vil hjælpe mig lidt videre, eller evt. hjælpe mig over skype/msn? :-) mvh. Henrik0102 (opgaven er vedhæftet, som et billede)
  • resultatopg. og balance

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en aflevering i økonomi, men er dog ikke helt sikker på hvor rigtigt det er. Er der en venlig sjæl, der vil kigge det igennem og hjælpe med rettelser? Jeg har vedhæftet opgavebeskrivelsen. Jeg kan sende selve opgaven på mail :)
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp med hensyn til en engelsk opgave om british imperialism. Jeg skal herunder skrive om Darwin, og hans teori. Derudover vil jeg gerne have en oversættelse på 9½ linje rettet. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig - det haster lidt da der er aflevering på onsdag.
  • SRP - Brancheanalyse??

    Forumindlæg
    Hej.. Nogle der engang har lavet en brancheanalyse (Portes's 5 forces) i en aflevering jeg må prøve at se? Skal nemlig lave sån en i min opgave så kunne lige være rart og se hvordan andre har udarbejdet sån en..
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • Anylyse af korets rolle i Ødipus?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal analyser koret rolle i Ødipus og hvilken betydning den har, er snart færdig med afleveringen, men det kunne jo være at der sad nogen derude som havde noget klogt at sige :) så ville det nu bare være dejligt
  • hjælp til engelsk

    Forumindlæg
    en der kan kigge min engelsk aflevering igennem for grammatiske fejl. der er tale om 1½v side sådan cirka, da det er en afgørende opgave for mine karakter - er jeg villig til at gøre dette mod betaling
  • Beregn

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering til samf. og er igang med beregn-delen. Hvad vil det sige at være udenfor arbejdsstyrken? Jeg tror jeg får behov for at kende begrebet når jeg skal til at skrive tekst-delen. Tak! (Billede af opgaven er vedhæftet)
  • Vedr. Aflevringer

    Forumindlæg
    Hej Jeg undrer mig lidt over, hvilken dato man skal skrive på, når man skal aflevere en aflevering. Er det den dag, hvor afleveringsfristen er sat til, eller f.eks den dag, hvor man har færdiggjort opgaven og afleverer? Har I evt. et link, der fortæller, hvad der er rigtigt at gøre i det her t...
  • Udtryk l som funktion af x

    Forumindlæg
    Jeg har akut brug for hjælp med denne opgave, jeg er samfundsfaglig elev så det siger spar to og sidder med min sidste afleverings opgave i mat. på gym. Jeg har virkelig brug for hjælp af en som vil forklare opgaven rigtig grundig :-)) Tusind tak for forhånd. Opgaven er vedhæftet her
  • Mangler opgave om US Immigration

    Forumindlæg
    Jeg står lige og mangler en HHX-A aflevering om US Immigration.. Det er en opgave på 4 timer som handler om US Immigration.. Opgaven er fra omkring 2006.. Håber nogen har noget jeg evt. kan bruge.. på forhånd tak!
  • Er der nogen der kan hjælpe mig med organisation c

    Forumindlæg
    Hej Håber der er nogen søde mennesker, der kan hjælp mig med et spørgsmål. Er i gang med en aflevering i organisation c og her får jeg dette spørgsmål: Giv konkrete eksempler på hvad ledelsen kan gøre for at påvirke tilfredshedsreaktionen, så den bliver over 1.