Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19521 til 19540 af 65601
-
engelsk eksamens opgave (skriftlig) fra den 20/08-07!
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en opgave fra den 20. August 2007? engelsk skriftlig eksame ang. kloning -
mundtlig fremlæggelse af Retratos cubanos, 'Infancia en juego'.
ForumindlægTuristen kommer frem, ser skiltet (200 millones de niños en el mundo, duermen hoy en las calles, ninguno es cubano) og læser op, møder gadebarn.El chico: Por favor, ayudame!El turista:(giver drengen en mønt) Toma! (peger på skiltet) es verdad? El chico: no es verdad. En luegar de ir a escuela, mi... -
Er der nogen der kender nogle gode noveller om krig og mennesker ? Skal op i mundtlig dansk.
ForumindlægSkal op i dansk og mit fordybelssmråde krig og mennesker. Vil gerne analysere en novelle, men har problemer med at finde en der er god. Novellen må mindts være 5 sider og må maks være 10 sider. Den må meget gerne handle om det indre krig, fx. psykiske problemer. -
afgangsprøve mundtlig dansk, essay teksten "når det endelig sker 2014
ForumindlægJeg har valgt teksten Når det endelig sker, og kunne godt bruge lidt hjælp til inspiration fra en som osse har valgt det samme emne :-D -
Tysk eksamens stil i dag, hvor god?
ForumindlægHej:) Nu var det så den sidste skriftlige eksamen i dag, tysk. Synes ikke emnet var særlig godt, men nuvel. ville høre om nogen kan give en kvalificeret vurdering af hvilken karakter den er til? Robert Fischer 1. Der folgende Text ist einen Auszug von einem Roman. Die Hauptperson ist der 19-jähri... -
Hubble uni. alder VIGTIGT EKSAME
ForumindlægHej, jeg skal finde universets alder ud fra Hubble loven. Jeg bruger denne formel 1/H men jeg har Hubbles konstant i flere forskellige enheder.. Altså: 71 (km/s)/Mpc = 21 (km/s)/10^6 ly = 2,3*10^-18 s^-1 = 7,2*10^-11 år^-1 .. Hvilken en skal jeg bruge af dem?? -
Kvantefysik - 24 timers eksamen i dag :)
ForumindlægMed udgangspunkt i atomers emission af lys skal du gøre rede for opfattelsen af lys som partikler (lysets partikelnatur) Du skal omtale interferensforsøg med lys og opfattelsen af lys som bølger Du skal gøre rede for den opfattelse af verden, der ligger i kvantefysikken. Specielt spørgsmål 1 giv... -
Vudering af dansk skriftlig eksamen: kronik
ForumindlægHejsa jeg føler lidt jeg er i posen til min dansk skriftlige eksamen og er bange for jeg dumper. er den nogen der kender et sted hvor jeg kan få en til at vudere min aflevering og give mig en karakter. der er tale om en kronik og metatekst. -
SRP - kræftceller - Matematik A/Biologi B
ForumindlægHvad kan man skrive i matematik omkring kræftceller i sin SRP? Jeg skal have Biologi B og Matematik A -
EKSAMEN! SOS! Please hjælp
ForumindlægJeg har skal op til fysik/ kemi eksamen på tirsdag, så jeg er ved at forbedrede nogle forsøg i de forskellig ting jeg kan trække. Men jeg er gået kold ved forsøg til Salte (syre og base) Jeg har et forsøg, hvor jeg blande HCL sammen med NaOH så jeg får en ph. på ca 7. Derefter vil jeg koge alt v... -
Hjælp til historie eksamen (24timer)
ForumindlægHej. Jeg skal op og trække emne til historie 10.juni og har altså 24timers forberelse hvor jeg skal op næste dag til eksamen. Jeg tænkte at det ville være godt hvis jeg kunne finde en der ville hjælpe mig den dag hvis jeg var i tvivl om noget . Jeg har fået 10 i årskarakter så det ikk fordi jeg o... -
Noter/analyse af tekster til eksamen!!!!!!
ForumindlægHej alle. Håber I vil være mig behjælpelig med at lægge Jeres noter/analyse/opgaver/ give fif og guldkorn ind om følgende tekster, hvis I har arbejdet med dem. Jeg skal op til engelsk eksamen den 10.juni i 1.g. Mange tak for hjælpen på forhånd :) - The Death of Tommt Grimes by R.J. Meaddough (196... -
Noter/analyse af tekster til eksamen!!!!!!
ForumindlægHej alle. Håber I vil være behjælpelig med at skrive hvis I har informationer, guldkorn, fif/opgaver/noter/analyse/fortolkning af følgende tekster som jeg skal til eksamen i d. 10.juni i 1.g. På forhånd mange tak for hjælpen! :) - The Death of Tommy Grimes by R.J. Meaddough - The Sniper by Liam O... -
info om tysk eksamen
ForumindlægHej Som så mange andre har jeg påbegyndt min tysk b niveau 24 timers eksamen idag, og jeg tænkte jeg for en sikkerheds skyld ville spørge om hvordan delen jeg har forberredt skal foregå. Jeg har styr på delen med den kortere tekst man får udleveret og får omkring 30 min til at forberrede inden ek... -
fysik & kemi eksamen
Forumindlæghej der ude jeg skal til fysik og kemi eksamen, og vi har fået af vide hvilke områder vi skal kende til, men ved ikke hvad jeg skal kunne til dem. Måske nogen har nogle notater der kan passe til det og at i har lyst til at hjælpe mig vi kan evt. sende det over en mail hvis det er nemmere... -
AT-eksamen i samf og psyk
ForumindlægJeg står nu i den situation at jeg ikke er sikker på hvilke metoder jeg skal bruge til min synopsis i AT som jeg skal op til eksamen i, næste uge. Min problemformulering lyder sådan her: "Synopsen vil tage udgangspunkt i globaliseringens omfang og dens indflydelse på fællesskabets betydnin... -
Hjælp til eksamen i Erhvervsøkonomi HD
ForumindlægJeg har fået min eksamens opgave idag 26/4-10 og den skal afleveres 6/5-10. Opgaven omhandler Erhvervsøkonomi på HD-studiet Jeg mangler en som kan hjælpe mig igennem, kun vejlede, da andet vil blive betragtet som snyd. Desuden skal jeg op og forsvare den på et senere tidspunkt. Jeg forventer lidt... -
Globalisering - eksamen i morgen
ForumindlægHej alle Jeg har i dag trukket globalisering til eksamen i historie, men har svært ved at præcisere nogle konkrete problemstillinger uden at det bliver for bredt. Håber evt. der er nogen derude, som kan hjælpe mig lidt. Mine kilder er: Økonomisk globalisering og dansk globaliseringsparathed, Gl... -
AT-eksamen kvindebevægelse
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med at lave synopsis til min AT-eksamen. Overemnet er kampen om det gode liv, og jeg har valgt at skrive i dansk og psykologi omkring 1970'ernes kvindebevægelse. Jeg ville høre om der var nogen, som havde ideer til hvordan jeg skal besvare mine delspørgsmål, eller... -
Demokrati - eksamen imorgen!
ForumindlægHej alle! Jeg har idag været oppe og trække til min 24-timers samfundsfags eksamen. Og jeg har trukket demokrati. Jeg har fået udleveret 7 bilag som alle handler om at der er noget galt med demokratiet i danmark. At Helle Thorning ikke holder sin kontrakt politik og trækker mod en mere blå pol...
