Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19521 til 19540 af 48309
-
Opgavesæt
ForumindlægGodaften, Jeg er en 1.g'er, som skal til skr. matematik årsprøve her på fredag. For at forberede mig vil jeg sidde og løse nogle opgaver, som om jeg var til prøven. Altså 1 time uden hjælpemidler og 3 timer med. Men jeg mangler et opgavesæt til dette, så jeg tænkte på om der var nogen der... -
Muntligt Dansk A
ForumindlægEr der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det. -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
ville det være dumt
ForumindlægJeg er 20år og fylder 21 til maj. Tænker på at stoppe Hf 2.år nu også søge ind i HF et andet sted. I marts måned begynder man jo at søge ind igen.. Jeg har virkelig brug for pause.. efter 10. klasse gik jeg på hg . Jeg har fuldført hg. Derefter tog jeg 10.klasse i vuc fordi mine karaktere var... -
Studierapport (AT)
ForumindlægSkal Studierapporten vedlægges til synopsen? -
At kigge efter...
Forumindlæg...noget der irriterer mig gevaldigt!! Hvorfor kan folk ikke lave deres egne lektier? I folkeskolen var der så stort et gruppepres på mig, at jeg gav folk lov til at kigge efter mig, indtil jeg kom i 9. og fik en ny klasselærer. Og det var helt væk, da jeg startede på gym. Lige indtil idag!!... -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
KARAMELDAG
ForumindlægHeeej alle sammen .. Som i veed er dere karameldag her d. 28 maj .. Jeg ville spørge jer om, hvad i skal lave på selve dagen, hvor i skal hen osv.. Og hvilke kostumer i skal have på. Er i spæææændteee til dageen :P ? -
Psykologisk undersøgelse af Fysisk fravær
ForumindlægHej Studieportal Jeg stor og skal lave en rapport af fysisk fravær på gymnasie elever og Hf elever - og om der er en sammenhæng mellem om den ene gruppe har mere/mindre end den anden. Men jeg mangler ideér til Analyse og teori - hvad man kan hive med ind af relevant teori. Tænker lidt om so... -
Eksamensbevis
ForumindlægBevis for studentereksamen og eksamensbevis er det samme ikke ? -
Retskrav?
Forumindlæghejsa, jegt fik noget som de har vurderet mig indenfor, også har de skrevet det her ''ansøgeren vurderes at have retskrav på optagelse på gymansiel uddanelse'', hvad vil det sige helt præcist?? btw har valgt stx -
prøveeksamen hjæææælp
ForumindlægHvad går det ud på? Er det svært? -
i søgen efter en novelle
Forumindlægjeg har så trukket emnet "livet på kanten" og tænkte om man måske kunne hjælpe lidt ved at anbefale en novelle, for jeg er lidt lost! opgivelserne er: - som englene flyver -udslidt - intet - life is a bitch -
SRO oplæg
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne vide hvordan jeg skal forsvare i mit mundtlige oplæg til SRO (Biologi og kemi). Altså hvad skal jeg komme ind på, og jeg har skrevet om meget, så hvordan skal jeg vide og udvælge de bedste konklusioner og problemstillinger? -
Hjælp til klage over karakteren i matematik
ForumindlægHej, er der nogen her der har et skabelon eller eksempel af en klage over karakter, ligegyldig hvilket fag? Tak på forhånd! :) -
F/K afgangseksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal op til en prøveeksamen i f/k i næste uge, og selvom det "bare" er en prøveeksamen, vil jeg selfølgelig stadig gøre det bedst muligt! Jeg har nogenlynde styr på de emner jeg skal op til (magnetisme, syrer & baser, luft), men da vi har en lærer som ikke har fortalt o... -
kan det lade sig gøre???
ForumindlægJeg er igang med mit sidste år på gym. Jeg har et snit på omkring 6 nu og er dumpet fysik b. Min drøm er at læse til odontologi ( tandlæge). Har regnet ud, at jeg skal mindst have 10 og 12 taller. kan det lade sig gøre, at satse på tandlæge og kan man søge om betinget optag hvis man har gennemsni... -
Økonomi?
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget at søge ind på økonomi næste år, dog mest pga. det samfundsfaglige aspekt og det matematiske. Er dog i tvivl om der er for meget "regnskabs-agtigt" eller bank-agtigt i studiet? Mine andre studieønsker er jura og statskundskab, men har ikke snittet til dem desvær... -
AT-årsprøve i morgen
ForumindlægHej Jeg skal i morgen op til AT-årsprøve i fagene samfundsfag og historie i det overordnede emne "krig, medier og teknologi" - jeg har her valgt at beskæftige mig med golfkrigen (1990-91). Af flere personer har jeg hørt, at der i 2.g ikke lægges særlig meget vægt på metoder - jeg behøv... -
hjælp.........
Forumindlægjeg skal aflever den her stile imorgen er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min grammatik fejl please... Den er ikke særligt lange Læsevaner Jeg kan godt lide at læse. Det kan for eksempel være gyse bøger tegneserier , kærlighedsromaner og faglitteratur. Folk læser ...
