Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19541 til 19560 af 34519
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    hej Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Det er til min mundlige eksamen i matB. I din gennemgang skal du lægge særlig vægt på beviset for binomialfordelingen samt anvendelsen af binormialfordelingen. På forhånd tak :)
  • Den sidste balkjole

    Forumindlæg
    hey folkens ;) Skal til eksamen *her om snart * kunne godt tænke mig noget hjælp med min tekst Den sidste balkjole af Herman Bang. Har trukket Kvinde syn og det moderne gennembrud.. har ikke så meget at forklare om, er helt lost..
  • Det moderne gennembrud - EMMA GAD

    Forumindlæg
    Går Emma Gad i mod det moderne gennembrudsmænd? I og med hun skriver Takt og tone og siger hvordan kvinden skal opføre sig? håber på hurtigt svar. eksamen i morgen. tak
  • Begreber - Kanonisk og domantisk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal til religions eksamen imorgen og er blevet utrolig i tvivl om hvad båd en kanonisk og en domantisk tekst er? Kan ikke rigtig finde noget på nette om det.. Er der nogle der kan hjælpe? :-) På forhånd tak.
  • Hvad er temaet i Klods Hans?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke selv komme på nogle temaer i Klods Hans. Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har brug for svar hurtigst muligt! Jeg skal til eksamen tirsdag.
  • Gasolin - analyse

    Forumindlæg
    Hej,. Skal til eksamen i musik i morgen, skal op i "Pas på svinget i Solrød" med Gasolin, nogle der har nogle guldkorn jeg lige kan fyre af ? - Ville virkelig være lækkert ! :D
  • analyse af den "Vive la commune"

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyseret eller har noget brugbart om den franske sang "Vive la commune"?. Jeg skal bruge det til min AT eksamen :) Alt kan bruges!
  • vigtigste carbonhydrater

    Forumindlæg
    Er der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me
  • Eksponentiel ligning

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik eksamen, hvor jeg skal redegøre for regneregler i forbindelse med løsning af eksponentielle ligninger. Der skulle ikke være en der kunne komme med et svar på det spørgsmål ? Det ville virkelig være en stor hjælp!
  • God eller dårlig kilde?

    Forumindlæg
    Hej Alle! :) Jeg sidder og forbereder mig til eksamen på fredag.. Jeg skal stille en god kilde over for en dårlig, MEN... Hvad er en god kilde og en dårlig kilde? Håber meget på noget hjælp, da jeg har prøver google osv..
  • e^x anvendelser?

    Forumindlæg
    Hej hej! :) ¨Sidder her og forbereder mig til eksamen. Nogen der pædagogisk kan fortælle mig noget om e^x anvendelser? Har virkelig svært ved de naturlige funktioner! :S - Katrine :)
  • styreformer

    Forumindlæg
    Heysa --- Ville lige høre om nogle kunne give et par eksempler på hvor der henholdsvis er demokrati, enevælde/monarki, diktatur og teokrati henne i verden i dag? Skal til samf. eksamen imorgen :) --- Takker.
  • Fransk eksamensoplæg - hvordan?

    Forumindlæg
    Jeg er til fransk eksamen lige nu, med 24 timers forberedelse. jeg har trukket en tekst om anden verdens krig, og har også en tekst fra timerne vi har læst om samme emne - men hvordan skal man opbygge oplægget???
  • Marginalnytte?

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål lyder på hvordan man definerer marignalnytte? Det skulle være noget af det grundlæggende ved den marinalistiske revolutoion... Hvis der er nogen der kender svaret må de meget gerne komme med det da jeg skal til eksamen fredag :)
  • bevis af differentiation af sum-funktion eller produktfunktion.

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og læser til eksamen og er stødt på et problem. Jeg skal bevise en differentiation af sum-funktion eller produktfunktion? håber meget, at i kan hjælpe mig, da jeg snart skal op. på forhånd tak (;
  • Problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige vide når man skal svare på problemstillinger til AT mundtlig eksamen skal hvor lang skal det være??? Altså ville det være fint hvis jeg svarede på en problemstilling som svare til 3 linjer på computeren A4 papir???
  • Problemstillinger - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige vide når man skal svare på problemstillinger til AT mundtlig eksamen skal hvor lang skal det være??? Altså ville det være fint hvis jeg svarede på en problemstilling som svare til 3 linjer på computeren A4 papir???
  • Hej med jer!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie eksamen om to uger, derfor vil jeg lige høre om nogen af jer har historie noter, som jeg kan bruge. Generelt noter om alle emner indenfor historie. På forhånd tak.