Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19541 til 19560 af 52987
-
vektor
ForumindlægHej allesammen, håber virkelig, at nogle kan hjælpe mig med den nedenstående opgave http://peecee.dk/upload/view/220462 kan det passe at B(6,4) og C(6,6) ? -
Inertimoment af T-formet figur
ForumindlægHvordan finder man inertimomentet af følgende figur? Kan ikke rigtig finde en løsning, jeg tænkte først at man kunne bruge parallel sætningen men akserne er jo ikke paralle. har virkelig brug for hjælpen tak :) -
Retorisk analyse. HJÆLP!
ForumindlægHej! nu har jeg set en masse gode besvarelser på retorik. Men jeg mangler VIRKELIG et retorisk analyseskema , som man kan gå efter, da jeg i mit tilfælde skal analysere en tale. Nogle der har? Det haster lidt! -
Kan ikke finde ud af den?
ForumindlægJeg har prøvet mig frem og endda brugt geogebra, men jeg tror jeg gør noget forkert. Kan virkelig ikke komme frem til et ordentligt resultat! -
Hvilket gymnasium for at blive revisor
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være? -
HJÆLP - VEKTORER
ForumindlægHej er der en rar sjæl der kan vise mig hvordan jeg kan udregne den vedhæftede opgave? jeg kan virkelig ikke få resultatet til at give mening :/ -
Referat Faces in the water
ForumindlægHej allesammen Er der nogen som har læst Faces In The Water af Phyllis Reynolds Naylor som lige kan opremse en slutning osv... ville virkelig være en stor hjælp tak på forhånd. Hilsen Morten -
hjælp kemi!!!
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal lave nedenstående opgave, hvordan gør jeg det? Håber virkelig I kan hjælpe mig. OPG: Beregnet masse af Na2O NaOH Na2CO3 -
Omdrejningslegemer
ForumindlægOpgaven er en vedhæftet fil. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal, er der nogen der kan hjælpe mig? Og kan det passe at når man tegner grafen, så er det bare en linje der går helt vandret? -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg har fået til skal lave denne opgave men jeg er helt LOST! :S Forkort denne brøk 12x+18y/12x-18y Jeg håber virkelig i kan hjælpe :D -
Co2 HJÆLP HASTER!
ForumindlægHJÆLP MED DETTE SPØRGESMÅL PLEASE! 4. Hvorfor virker CO2 som en drivhusgas? Prøv at forklare nogle af årsagerne nærmere. Inddrag andre drivhusgasser i diskussionen. -
Demokratiniveau i andre lande
ForumindlægJeg har virkelig brug for lidt hjælp til den her opgave: Vurder validiteten og reliabiliteten af dette indeks for demokrati http://www.freedomhouse.org/template.cfm?page=35&year=2006 Skal afleveres i morgen xD -
Løsning af ulighed
ForumindlægHej. Jeg kan ikke løse denne ulighed nogle der vil løse den ? 2⋅x - 1<2x-3<5-x Håber virkelig nogle kan hjælpe. -
For hvilke tal x, kan x, x+1 og x+2 være siderne i en retvinklet trekant?
ForumindlægFor hvilke tal x, kan x, x+1 og x+2 være siderne i en retvinklet trekant? Jeg kan virkelig ikke løse opgaven nogle der vil hjælpe ? -
En fiskerrede - Henrik Pontoppidan Referat
ForumindlægHej Jeg har læst denne bog et par gange nu, men jeg har stadig ikke fået fat i handlingen, er der evt nogle der ville være flinke at give mig en referat? det vil jeg virkelig sætte pris på :) -
ALGEBRA GENI SØGES, HJÆLP HJÆLP HURTIGT!
ForumindlægHej igen, jeg har lige brug for hjælp i denne her mærkelig opgave, har virkelig brug for hjælp den, da jeg måske skal på tavlen på mandag og fremlægge om det.. Hvor mange trin har en trappe med i alt 49 klodser? Håber i vil hjælpe mig! :)) -
Hjælp, Geometri.
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp til den her opgave: Beregn siden a i trekant ABC, når b=12,c=20, vinkel A=35 grader. Hvilken formel bruger jeg til dette stykke? -
Tre velfærdsmodeller
ForumindlægHej Alle sammen Jeg skal i samfungs fag beskrive kort de tre velfærdsmodeller Den skandinaviske Den liberale Den centraleuropæiske men har virklige svært ved af beskrive dem kort, hvordan vil i gøre det? Hilsen Anja -
Muskler - masse og kraft
ForumindlægHeej! Nogen som har lavet rapport om "Muskler - masse og kraft" i biologi, med forsøgsvejledningen: http://peecee.dk/upload/view/102537 Jeg har virkelig brug for inspiration! :) Tak -
Oversættelse?
ForumindlægHej :) Jeg har hør at man kan anskaffe sig en spansk-engelsk oversætter, som også kan oversætte sætninger. Ved i hvor man kan downloade én som ikke behøver internetforbindelse for at virke? Tak.
