Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19561 til 19580 af 50243
-
HJÆLP SPANSK
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i spansk da jeg ikke selv kan finde ud af sproget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Biologi
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i biologi da jeg ikke selv kan finde ud af faget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Hjælp til Talsystemer!!
ForumindlægJeg skal skrive større skriftlig opgave om talsystemer. er der nogen der ved en masse om nogle forskellige talsystemer og måske kan hjælpe mig til hvert fald at komme igang? Kh Signe -
Min SSO
ForumindlægSkal til at bestemme mig for en problemformulering til større skriftlige opgave i historie. Jeg kunne godt tænke mig at skrive noget om Napoleonskrigene. Er der nogen der evt har nogle gode ideer til hvad man kunne skrive om inden for dette emne? Tak mvh Filip -
Analytisk rumgeometri i 3D
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090812_opgave_matA_stx.ashx Har problemer med opgave 13b. Hvordan kommer jeg igang? -
Hjælp til MAT
ForumindlægHej, kan nogen hjælpe med opgave 7 i vedhæftet link? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/120322%20MatematikA%20digital%20eksamen%20110524.ashx Tak for hjælpen :-) -
Resistans
ForumindlægHej sidder og læser gamelt stof op i fysik da jeg skal til skriftlig eksamen imorgen. I billedet som jeg har oploadet, regner de modstanden ud i en parallel forbindelse. Det giver 0,00625ohm^-1. De skriver at det Dvs. R=160ohm. Hvordan det? På forhånd tak -
Samfundsfag skritflig 2012 - emne?
ForumindlægHejse derude Som mange andre skal jeg op i samfundsfag skriftlig A -niveau på STX, og sidder og overvejer hvilke emner de kunne have fundet på at bruge?? Hvad tror i derude? Arabisk forår, valget, eurokrise? :) -
Reducer brøk
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med at læse op til Mat skriftligt og er kommet til at reducere en børk, men kan ikke huske hvad man gør med en gange brøk. 8a^ 3*b*a^−2/ (2b)^2 På forhånd tak -
Eksamenstræning!
ForumindlægHej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden. -
Hjælp til wordmat programmet
ForumindlægHej er der nogen der kan finde ud af at bruge dt program der hedder wordmat?? jeg har hørt den skulle være god at bruge til den skriftlige eksame men synes bare den er lidt indviklet,kan ikke finde ud af at bruge den overhovedet nogen der kan hjælpe????? -
spansk 2012
Forumindlæghej alle sammen jeg har været op i skriftligt spansk idag og jeg valgt at skrive noget om nummer 2 hvor der står at jeg skal Beskrive og diskutere projektet, men jeg kom til at lave et billede beskrivelse , tæller det ned ? -
Engelsk B - A opgaven
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til skriftligt engelsk, og er i den forbindelse stødt på følgende spørgsmål: Hvad skal man kigge på, når der bliver bedt om at skrive om hvordan afsenderen "engages the reader" i delspørgsmål B???? Mange tak for hjælpen :) -
binomialfordeling
ForumindlægNogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit? -
Nemt og hurtigt spørgsmål - har du et eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Har du et gammelt eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Matematik?? - hjælp.
ForumindlægHej. Jeg sidder her, og kom i tanke om - hvad sker der når man ikke har bestået sin eksamen i folkeskolen, altså den skriftlige problemløsning i matematik. Jeg er optaget på gymnasiet, men har ikke klaret selve eksamen godt nok. Jeg håber på svar, så jeg kan falde til ro :) Hvad skal der nu ske? -
Filmen Seven
ForumindlægJeg skal skrive større skriftlig opgave omkring filmen seven. Specielt med fokus på psykopaten John Doe spillet af keven spacy. Er der nogen, der har nogle ideer til input til filmen :) -
Gennemgang af grammatik - 168 ord
ForumindlægHej. Tysk er ikke lige mit stærkeste fag, så det ville være super fedt, hvis der var en, der ville gennemgå mit grammatik i denne opgave. Hvis du har overskud, så må du meget gerne også forklare hvorfor det skal være sådan. Du kan finde opgaven vedhæftet, hvor det, der skal gennemgåes, er marker... -
Villy Sørensen, Det ukendte træ
Forumindlæghey, skal skrive større skriftlig opgave her i uge6, ville hører om der var nogle som lå inde med nogle gode notater til novellerne "det ukendte træ" og "tigrene" fra sære historie. på forhånd mange tak for hjælpen
