Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19561 til 19580 af 48931
-
hjæææææææælp MIG ! :)
ForumindlægHej Folkens :) jeg har 2 sprøgsmål for jer, må i svar mig ? • Hvordan spiser den gennemsnitlige familie i dag • Hvorfor er danskerne så vilde med discount produkter tak for hjælp -
den moderne gennembrud
Forumindlæghej hvad handler generelt "den moderne gennembrud" om kort tak på forhånd -
Reaktionskema
Forumindlægsidder og skal afstemme nogle reaktionsskemaer og gik i stå til denne: Al + Ag^(+) --> Al(3+) vi arbejder med oxidationstal lige pt. -
Jan Sonnergaards sprog i Polterabend. HASTER
ForumindlægHASTER,haster,haster skal aflevere snart. Jeg skriver Dansk/historie 2.g opgave om Jan Sonnergaards novelle "POLTERABEND" Jeg har brug for lidt hjælp til; Hvilket sprog gør Jan Sonnergaar brug af, og hvad siger det om fortælleren? Hvor ses ironien i teksten? Hvor ses kynismen i nov... -
Nedfrysning af 1 L vand
ForumindlægOPGAVEN: 1 L vand med temperaturen 25 grader Celsius skal nedfryses. Beregn, hvor meget varme, der skal transporteres ud af fryseren for at nedfryse vandet til 5 grader Celsius. MIN SVAR: Jeg antager at 1 L vand har m = 1 kg. Så bruger jeg Q = m*c*deltaT. Men skal jeg ikke også tage højde for, ... -
HURTIGT IDÉ!
ForumindlægVi har projektuge. Nogle idéer til kreativ fremlæggelse? -
AP-prøve! Hjælp!
ForumindlægJeg har på mandag en AP prøve, men problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal forberede mig! Er der ikke nogle, der har nogle gode arbejdsteknikker? -
Korekt dansk.
ForumindlægHej. Jeg har fået besked på at skrive en artikel. Og i artikler bliver der brugt godt dansk, ligesom journalist sprog. Jeg har skrevet et pr. linier, men jeg kan ikke komme videre. For jeg syntes sproget er mere talesprog agtigt end journalist sprog eller fint sprog. Kan I ikke hjælpe mig? J... -
ordstilling?!!
Forumindlæghej alle :) jeg er lige begyndt at have fransk. og jeg kan simpelthen ikke finde ud af ordstilling!! nogen der kan give nogle eksempler? for når jeg laver oversættelser, oversætter jeg bare direkte, og det lyder ikke skide godt :) hehe Vh Michelle -
1 delopgave
ForumindlægNogen som kunne tænke sig lige at se én af mine delopgaver fra problemformuleringen igennem? Den relaterer sig til faget spansk, men alt er selvfølgelig skrevet på dansk, som det skal være. Jeg fremsender, over 'besked' herinde på studieportalen, opgaven + min besvarelse. Det jeg ønsker e... -
reklame
ForumindlægHey...tænkte om det er sådan der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en reklame analyse af fætter br, har en tv reklame på min computer som jeg kan sende, det er til min studieretningsprojekt. Håber der er nogen som kan hjælpe. Hilsen kim -
SPØRGSMÅL
Forumindlæg1. Må man skrive underskrift og dato ind under indholdsfortegnelsen også? 2. Skal man perspektivere? Kommer det an på fag? 3. Hvor meget tæller med i de 15-20 sider? Forside, abstract, indholdsfortegnelse? 4. Hvor skal titelbladet være henne, før eller efter forsiden? 5. Hvor lang skal konklu... -
Den samfundsmæssige udviklings betydning for videnskaben
ForumindlægHej. I mit studieretningsprojekt skal jeg diskutere hvilke aspekter i det antikke græske samfund, der var medvirkende til at skabe grundlaget for den videnskaelige udvikling i perioden, herunder den græske matematik. Ved ikke hvordan jeg skal starte, nogen der kan hjælpe? -
hurtig
ForumindlægVi har en absolut kontinuert stokastisk vektor P(X=x,Y=y). Hvordan beregner man P(Y<0,5X) ? Skal man finde de marginale sandsynligheder ved at integrere? -
Insulin i dag...?
Forumindlæghej alle... jeg har et spørgsmål jeg har svært ved at svare på. spørgsmålet lydes således: Hvilken slags insulin man bruger i dag? – Og hvorfor? jeg har søgt på nettet og læst i min biologibog, men har ikke fundet et svar, håber nogen kan hjælpe... tak på forhånd :-) -
SSO
ForumindlægHej jeg har et problem med min problemformulering. Nu er jeg ikek så meget inde i social arv, men valgte det fordi jeg synes det lød som et spændende emne. Der står jeg skal diskuter med udgangspunkt i forskellige teorier og inddrag bilagene , hvad der kan gøres for at kompenserer for den social... -
Frie atomer
ForumindlægHej Som i nok ved er tilstandsformen "gas" atomer som frit svæver rundt, og hvis man skal have en gasart til at være "vandig" er der en række ting man kan gøre (brint brænder man af, og saltsyre bobler man op gennem vand) Men kan man ikke forbinde de frie atomer til et stof,... -
Søger tysk oversættelse!
ForumindlægHey er der en eller anden flink fyr, der lige kan kigge på dette. Det skal oversættes til dansk, og har lidt travlt med det :S er desværre ikke lige der store tysk geni. _____________________________________________________________________________________________ Den ariske race er den bedste,... -
pllzzzz hjælp
Forumindlægjeg har brug for nogens hjælp., jeg skal skrive om litterære artikel. om barndommens gade. er der ik nogen der vil lige fortælle mig hvordan man skan skrive det.. er gpet i stå har skrevet , indledning og resume, men er gået i stå nogen der vil hjælp .., plzzzz hjælp..!! -
"Spread your legs, and smile"
ForumindlægNogen der har læst/skrevet (om) artiklen af Shashi Tharoor: "Spread your legs, and smile"?
