Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19561 til 19580 af 141843
  • Titrering

    Forumindlæg
    20 mL HCL med 0,1 NaOH Hvad er stofmængden for NaOH?
  • Benny Andersen - H.C. Andersens land - analyse

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min SRP og skal analysere et digt Benny Andersen, som hedder "H.C. Andersensland" Jeg har dog svært ved at forstå helt præcist hvad strofe 4,5 og 6 betyder, og håber derfor, at nogle gider give deres bud på, hvad stroferne omhandler. Jeg er ligeledes i tvivl om jeg ...
  • Modulo-regning

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg sidder her med min SRP om kryptering og skal forklare om modulo-regning. Mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af om man, når man har a = q * b + r, skriver det op som 1. a mod b = r eller 2. a mod q = r Jeg ved godt, at det giver samme resultat, men det frustrerer mi...
  • hvordan finder man y?

    Forumindlæg
    jeg har x men ved ikke hvordan jeg skal finde y?
  • Hurtigt spørgsmål :)

    Forumindlæg
    Hvad er årsagen til, at man ønskede reformer af det danske landbrug i midten af 1700-tallet? :) Håber i ville svare mig på dette. :) Tak.
  • tjekke to Math opg. (har lavet dem)

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke om det er rigtigt. Så det ville være super nogen ville tjekke det igennem,, og ellers hjælpe hvis det nu er helt galt... reducer udtrykket (a+b)^2-a(a+2b) a^2+b^2+2ab-a^2+b^2 er facit så 2ab? En mand har aflæst sin elmåler hver aften igennem 14 ...
  • Bestemme ukendte sider!

    Forumindlæg
    Jeg har en trekant ABC hvori vinkel C er 90 grader og siden b=4 derudover er vinkelhalveringslinjen Va = 4! Hvordan finder jeg resten af siderne samt vinklerne? Det der driller mig er vinkelhalveringslinjen! Hvorfor en vinkelhalveringslinje i denne situation??
  • Diskussion gennerelt

    Forumindlæg
    Hej:) Når man skriver en diskussion, skal man argumentere for begge synspunkter lige efter hinanden. Eller må man godt først lave et afsnit(1,5 sider) med den ene synsvinkel og så når man er helt færdig med den redegøre for den anden vinkel? Håber spørgsmålet er til at forstå det er lidt svært at...
  • Rødder without helpp

    Forumindlæg
    Hi. Hvordan bestemmer man rødder (nulpunkter) uden hjælpemidler????
  • hej. ønsker hjælp (rettelse)

    Forumindlæg
    hejsa. jeg er ny herinde og jeg har hørt at man kan få rettet nogle af sine opgaveer herinde?. hvis det er rigtigt er der så ikke nogen der vil rette min? skriv en mail til, hvis i nu kan.. hilsen Nina
  • Må man starte sin indlednig med et citat?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved om man må starte sin indlednig med et citat? ...og hvis man må, om det en "god" idé eller om det vil trække ned?
  • Er Newtons 3. lov en forudsigelse?

    Forumindlæg
    Jeg er, ligesom mange andre 3g'ere, i gang med AT-synopsien. Jeg er lidt i tvivl... er Newtons 3. lov en forudsigelse ("Et legeme der påvirker et andet legeme med en kraft, vil blive påvirket med en lige stor modsat rettet kraft")?
  • Poetic justice! hjælp :/

    Forumindlæg
    Nogen der har skrevet et essay om teksten af samme navn:/ HJÆLP :(
  • ...bølge

    Forumindlæg
    Bølgelægderne for violet lys ligger mellem ca. 380 nm og 470 nm. Lys bevæger sig med farten 3,00 * 10^8 m/s. beregn de tilhørende frekvenser. håber nogen kan hjælpe mig.
  • Aktiv

    Forumindlæg
    Hejsa. Denne sætning: It is presumed that they will marry next week. Den skal gøres aktiv, altså handlingen udføres af grundledet, jeg har oversat den således: They presume that they will marry next week. Rigtigt?
  • kort spørg.

    Forumindlæg
    Må man lave undertitler for at skabe overblik i en artikel?
  • cirklens ligning og afstand

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe , har lavet det meste af de to her opg., men ved ikke hvordan jeg skal gøre dem færdige? Link: http://peecee.dk/upload/view/105651
  • Snart terminsprøve hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart have terminsprøve(onsdag). Jeg går i 8.klasse, og jeg tænkte hvis nogle af jer vidste hvad jeg skulle træne/øve mig på eller hvad jeg skal op i. Jeg skal have 1 time færdighed, og 3 timer problemregning.
  • Hjælp til synops

    Forumindlæg
    hej jeg ville lige spørge hvordan indrager jeg en film i min synops jeg skal skrive om The Insider.. som handler om tobaks industrien.. men hvad skal jeg skrive om? da ikke hvad den handler om osv ?
  • Indianerne?

    Forumindlæg
    Hejsa:) Er der nogle herinde der har skrevet om Dakota indianeres ritualer, f.eks soldansen?