Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19561 til 19580 af 34078
-
Italiensk: ordstilling (lille ting)
ForumindlægHej hej :)En lille ting der irriterer mig:Hedder det "Io anche credo" eller "Io credo anche"?Det er så træls med sådan nogle fejl.. hehe.. -
Engelsk - skriftlige eksamener gennem de sidste år!
ForumindlægHvad har været emnerne til skr. eks. i engelsk de sidste par år?Gerne forår, sommer og december? -
Brukere og Sidan?
ForumindlægJeg kommar fron Norden, och jeg tycka bra om nettsteden. Jeg fragå: Vil jer forby skaut ? -
Sommerferie rykket?
ForumindlægJeg har hørt nogle rygter om at sommerferien bliver rykket, bliver eksamenerne så også rykket?? AARgghh det forvirre mig! Nogen der ved noget om disse ting passer jeg har nemlig ik helt fuldt med i det! -
Tryghed
ForumindlægJeg skal lave et projekt i teknologi om tryghed, og jeg er fuldstændig blankt mht. til emnevalg. Vi har fået 4 oplæg:1. Tryghed i hjemmet.2. Tryghed på arbejdspladsen3. Tryghed i velfærdssamfundet4. Tryghed i fritidenOpgaven går så ud på at finde et problem ved et af de 4 områder af de 4 områder ... -
Notater
ForumindlægHej...Er her nogen der har nogle notater til 9. klasse afgangseksamen ?Bare ganske normale, tilfældige notater for at friske de vigtigste ting op... -
Krav til at blive læge?
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har efter tids overvejelse besluttet mig for, at jeg gerne kunne tænke mig at blive læge, eller i hvertfald noget i den retning. Det har altid ligget meget til at læse jura senere, og havde valgt en studieretning: Samf A, Engelsk A og Mat B, men den har jeg så ændret ti... -
2-årigt mat?????
Forumindlægjeg er en matematisk 1.g'er der gerne vil have matematik på højt niveau.Men jeg står lidt i et dilemma:Jeg kan enten vælge matematik på et, eller to-årigt højniveau.Lige meget hvad jeg vælger kommer der til at stå det samme på eksamensbeviset. jeg har hørt at man går mere i dybden, og koncent... -
funktion der driller...
ForumindlægHey Studi...Jeg har en lille, men snedig opgave !En funktion f er givet vedf(x)=x^2(1-x)^9- Beregn størsteværdien for f.Jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør det, jeg vil meget gerne hvis nogen kunne hjælpe.Tak, hilsen SigurdPK. -
Noter 9 klasse
ForumindlægHei jeg går i 9 klasse og jeg har brug for nogle gode notater så jeg tænkte på om der var nogle af jer der havde nogle jeg kunne bruge..! det ville være en stor hjælp da jeg ingen noter har..!Christian -
hmm...hmm..tjo..næh? hjæææælp!!!
ForumindlægHejsa..Sidder lige med en opgave her, jeg ikke rigtig kan kom videre med. Håber at der er en eller anden der er villig til at hjælpe. Jeg vil være jer meget taknemmelig.Genet for cystisk fibrose sidder på kromosom nummer 7. det spænder over 250 kilobasepar(250.000 basepar) og koder for 1480 amino... -
Prøven? hvad tror du?
ForumindlægHej, Jeg har igår været op til matematik skriftlig terminsprøve, og er blevet ret nervøs på, hvordan det egentlig gik. Jeg har derfor nogen spørgsmål, som jeg håber i kan svare på - i må gerne svare selvom i ikke ved det med sikkerhed.. Tæller den første del (færdighedsregningen) mindre end den... -
Noget om at være....
ForumindlægJeg skal snart i gang med at lave et projekt om det at være læge. Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan man uddanner sig til sådan noget og hvor, hvilke krav og sådan noget. Alt der kunne fortælles er meget værdifuldt.TakPS: hvornår skal man egentlig søge ind på medicinstudiet. Hvo... -
ITU
ForumindlægHej.. Jeg er snart færdig med andet hf og overvejer at tage på ITU men hvad er det jeg skal søge der.. Er det som bachelor første omgang ?? Jeg ved hellere ikke noget om adgangskrav men min lærer sagde at en fuld hf vil give adgang til ITU og han sagde at jeg ikke havde problemer med at komme in... -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve her på tirsdag, men jeg er endnu ikke forberedet på prøven, da jeg ikke ved hvad jeg skal forbedre mig på. Det ville være dejligt, hvis der nogle der gad at fortælle mig, hvad vi skal op i dansk og matematik. -
Matematik A?
Forumindlæghej.. jeg går i 2.g og har nu haft matematik på A i halvandet år, og kan mærke at det afterhånden er blevet rigtig svært at følge med.. Jeg har svært ved at lave de afleveringer og lektieer jeg får for, og har også svært ved at deltage aktivt i undervisningen, hvilket jeg er ved at være ret træt ... -
Notater/opgave besvarelser til fysik niveau b
ForumindlægHejJeg leder med lys og lygte efter nogle som har gået på AK på IOT el DTU som har haft fysik på b-niveau, og er indehaver af nogle rigtige gode notater til alle former for udregninger i fysik som er let overskuelige til eksamen.Der er også et orange hæfte med fysik opgaver som er ekamens relater... -
nej nu er det nok!
ForumindlægNu er det for anden gang at jeg får 00.. Dem der kan skrive en engelsk stil ordenltigt til bestående vil jeg gerne bede om hjælp fra, det er meget vigtigt... Hvordan gør hvad gør i, i de forskellige opgaver.. Kan det være så svært at fortælle hvordan man gør?? -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Mundtlig dansk
ForumindlægHejJeg skal til mundtlig dansk årsprøve her i 2g.. Men det er så bare lige det, at vi ikke skal havde flere dansk timer, og vores lærer har intet fortalt om hvordan sådan en foregår.. Så hvis du har prøvet det, må du meget gerne fortælle hvordan det foregår.. Og hvad kan man komme op i?
