Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19581 til 19600 af 60468
-
Oversætningsprogrammer!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve imorgen. vi må have oversætningsprogrammer på com med. Er der nogle der kender et sted man kan downloade et sådanne program gratis. Dansk-engelsk. som man ikke skal bruge internet adgang til :) tak. -
ordbog
ForumindlægHej, jeg skal til fransk eksamen på ondag og kunne virkelig godt bruge en elekronisk fransk-dansk ordbog, nogen der har et link`??? -
Er man dum?
ForumindlægEr man dum, bare fordi man til en eksamen eller 2 har fået 02? jeg føler mig hvertfald således.. Men er generelt utrolig klog.... bare ikke til eksaminer -
problemregning?
Forumindlæger der nogen der ved hvad fsa i problemregning i maj 2010 gik ud på? -
Færdigheds regning?
ForumindlægNogen der har FSA færdighedsprøven fra 2010? Kunne være dejligt at øve sig. -
Prøvesæt november '10
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i EngA prøvesættet fra november 2010? -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
Hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har lige læst min engelsk stil igennem fra engelsk skriftlig eksamen, og jeg synes virkelig det er noget lort det, som jeg har skrevet! Jeg har ikke fået rettet den ordentligt igennem, da der er trykfejl, og der er ord, som mangler, hvilket gør mig bekymret for, om jeg overhovedet får over ... -
Statistik Tutor søges i KBH
ForumindlægHej Jeg har en statistik eksamen jeg SKAL bestå til sommer 2014 i forbindelse med en optagelse på HA almen på CBS. Jeg søger derfor privat tutor i weekenderne med opstart i Februar. Det er et kæmpe plus hvis du kan statistik termerne på engelsk, da eksamen er på engelsk. Det drejer sig mere spe... -
model til at fremstille prognose
ForumindlægFosforkoncentrationen (målt i ug fosfor pr. liter) i Kruså sø faldt fra 230 i 1998 til 64 i 2005. I en model går man ud fra, at fosforkoncentrationen som funktion af tiden er eksponentielt aftagende. a) benyt modellen til at fremsætte en prognose for fosforkoncentrationen i Kruså sø i 2010. Når... -
24 timers historieeksamen
ForumindlægHej :) Jeg er lige gået i gang med en 24 timers historieeksamen og jeg har trukket Palæstinakonflikten. Kilderne jeg har fået handler primært om hvordan araberne ikke havde de rette ressourcer og vilkår til at bekæmpe Israel. Til min eksamen, skal jeg fremlægge relevante problemstillinger t... -
vil høre jeres meaning der går på Vuc hf eller har gået.
ForumindlægHej , Jeg er 17 og er en udlændning som har boet i Dk 4år . Jeg fylder 18 i Dec inden Jul. jeg har besluttet mig at tage Vuc Hf efter jeg er færdig med 10 klassen fordi det har enkelstfag men der er nogle problem min mor som er også en udlændning. hun synes at det er dårligt ide at tage vuc ... -
Sandsynlighed...
Forumindlæghej.. Sidder og har store problemer, med denne opgave! Et større firma har besluttet at tilbyde en gruppe af sine medarbejder et kursus i engelsk eller Fransk! 50 procent af medarbejderne melder sig til engelsk, og 25 procent melder sig til fransk Af dem som melder sig tik engelsk, har 40 proc... -
Wales?
ForumindlægHej alle Jeg har været så uheldig at trække "wales" som mit overordnede emne at snakke om til eksamen i engelsk. Problemet er at jeg er helt på bar bund. Jeg skal finde noget at snakke om fra wales, en person, landskabet et eller andet. Ville blive glad for nogle gode bud på hvad j... -
Er terminsprøver vigtige ??????????
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Medicinstuderende?
ForumindlægEr der nogle der ved hvor længe man skal/ eller kan fremlægge sin TPK-opgave? Altså hvor længe kan man tale inden man bliver afbrudt til TPK-eksamen? -
v<
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 2005. -
AT
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide, hvor vigtige de karaktere man får i AT under sine 3 år på gymnasiet er? Hvis jeg har forstået det rigtig gives der ikke nogen standpunktkarakter i AT, kun en karakter ud fra hvor godt man klare AT eksamen efter 3.g? Dermed kan man sige at det gøre ikke noget ma... -
A Clockwork Orange
ForumindlægHej. Jeg skal skrive studieretningsprojekt om A clockwork orange, saa leder efter nogle subjektive artikler til filmen eller bogen, men er umuligt at finde. Haaber i kan hjaelpe! -
studieretning
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret... Hvis jeg vil studere psykologi efter min ungdomsuddannelse, hvilken linje skal jeg så have på gym?? :) og hvad er bedst at tage for at studere psykologi senere i livet, en hhx eller stx ? håber på hjælp!!
