Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19581 til 19600 af 186242
  • antwortete?

    Forumindlæg
    hvad betyder ordet? blablablaaaa, antwortete sie.
  • Arhh Hjælp her nu..

    Forumindlæg
    100.000 = 211970,93*0,86x kan i få x til at stå alene, og regne den ud....??..
  • alder

    Forumindlæg
    Proudence er 24 år .Hun er dobbelt så gammel som hendes mand var da hun var lige så gammelsom hendes mand er nu . Hvor gammel er hendes mand? hjælp!!
  • humor og satire!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen sidder her i satiren og ikke mindst humoren sverden og føler mig lidt på hærensmark... For at blive færdig har jeg brug for hjæp til følgende spørg: -Hvad er satire og hva dækker dette begreb? -Hvad er humor og hvad dækker dette begræb? Kan i give mig to eksempler på humor (hv...
  • hoved, - eller bisætning

    Forumindlæg
    Det finder man ved at indsætte NICHT/IKKE ind i sætninger. Men det forstår jeg ikke helt, en der kan forklare..
  • AT metode hjælp! Haster da/fy

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Ja, jeg er på røven, skal aflevere min synopse imorgen, og har ikke rigtig styr på hvilke metoder jeg benytter mig af. Jeg skriver i dansk og fysik, hvor jeg arbejder ud fra en film (rumrejse år 2001) I dansk analysere jeg bare filmen, og skriver om deres fremtidsvisioner er r...
  • Bilag i SSO

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lægge sidste hånd på værket, men skal lige have afklaret forholdene med bilag. Skal mine bilag have sidetal, og dermed indgå i indholdsfortegnelsen? Jeg henviser til bilagene i selve opgaven, og har også skrevet dem på min litteraturliste. På forhånd tak for hjælpen! -Maria
  • SSO

    Forumindlæg
    SSO tæller kun 3%. Hvad menes der med det?
  • uegentlige tredjemandsløfter

    Forumindlæg
    Hej.. En som kan fortælle mig hvornår der er tale om uegentlige tredjemandsløfter og egentlige tredjemandsløfter? - Ved at hvis man ved bud får sendt nogle blomster til sin farmor, så er der tale om uegentlige tredjemandsløfte.. Hvorfor?
  • Ejefald

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med tysk stil, men kan ikke finde ud af, hvordan man skriver Thomas's, altså fra dansk til tysk. Håber på hjælp
  • Højder i trekanter!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke huske noget om højder og trekanter! Hvordan beregner man højder i trekanter ?!
  • Lyrisk digt

    Forumindlæg
    Jeg har fået et lyrisk digt for som man skal finde på nettet er der nogle der vil hjælpe
  • Flot forside til projekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til at skrive et større fysikprojekt hvor jeg har tænkt mig at skrive i LateX. Jeg er ok til LateX, men jeg har ikke helt luret hvordan man laver en rigtig flot forside (som mange LateX dokumenter der findes på nettet ofte har) Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal skri...
  • Analyse: Snuff af Irvine Welsh ?

    Forumindlæg
    Hjælp, hjælp og atter HJÆLP!! (: Jeg skal skrive en analyse af Irvine Welsh's Snuff. Og jeg er virkelig på bar bund. så jeg håber meget på at der er nogen der kan hjælpe mig. gerne med alt. både tema, miljø, personer, komposition osv. det ville være super nice.
  • Finanspolitik

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at skrive om finanspoltik, der i skal jeg komme ind på de førte finanspolitik 2001-2003, men kan slet ikke finde noget om det.. er der nogle der kan give et hint til hvad det går ud på?
  • SSO. konklusion

    Forumindlæg
    Hvad konkludere man i sin SSO.. ejg har skrevet i matematik.. det er lidt stenet at skrive en konklusion til det..
  • jeg mangler hjælp til min historie opgave.., tak !

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder lige nu med en historie opgave, mit emne er erobring af granada set fra kristen synsvinkel, ville høre om der er nogle der ved noget om hvor man kan finde noget matriale om det for jeg leder og leder og det er bare det samme og det samme jeg møder så hvis der er nogle der kend...
  • væksthastighed

    Forumindlæg
    Hej allesammen.... Har lige et spørgsmål som måske er lidt dumt, men hvordan er det lige man bestemmer den maksimale væksthastighed? (har differentialligningen og løsningen til den)
  • Sulter; need job!

    Forumindlæg
    Nogen der har kendskab til steder, hvor de næsten altid er på udkig efter nye medarbejdere? Hvis ikke jeg snart finder et job, dør jeg af sult! Jeg er lige glad med hvad det er, bare det er i Odense eller bare på Fyn!
  • Afgangsprøve - Synopsis boldspil

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Er der eventuelt nogen, der har en synopsis til idræt med boldspil? Eller nogen, som har nogle gode idéer til boldspil og lidt teknisk til disse, jeg eventuelt kan udføre under afgangsprøven? På forhånd, tak.