Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 19581 til 19600 af 54698
-
Performativ eller Informativ fortællerposition
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive SRP, men kan ikke finde noget om hvad den informative og den performative fortæller er, det ville være rart med et svar hurtigst mulig! På forhånd tak! -
Redegørende afsnit - hvor langt mht. fysik A og historie A?
ForumindlægHej Er der en begrænsning på hvor lang redegørelsen må være ift. at jeg skriver SRP i fysik A og historie A? -
Formalia om sidetal
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her med min SRP og er blevet i tvivl om hvad der tæller med i de egentlige sidetal. Gør abstracten det? -
Performativ eller Informativ fortællerposition
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive SRP, men kan ikke finde noget om hvad den informative og den performative fortæller er, det ville være rart med et svar hurtigst mulig! På forhånd tak! -
Hjælp - antal anslag
ForumindlægJeg sidder midt i en SRP-skrivning her, og er selvfølgelig opmærksom på antal anslag i opgaven. Tæller fodnoter med i anslag, eller er det uden fodnoter? -
parametre i SIR-modellen
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRP, og jeg har om SIR-modellen, og jeg vil lige høre hvordan man kan finde parameteren a. på forhånd tak -
800 ord for meget?
Forumindlæghej jeg har 800 ord mere end jeg må have, i min SRP, kan det trække ned? -
Rette 15 linjers engelsk!
ForumindlægEr der ikke, please, nogle som vil rette min abstract i min SRP? Den er som sagt kun 15 linjer og jeg ville blive så glad! :) :) :) -
Hjælp
ForumindlægHej alle Jeg leder efter en der kan rette min srp på torsdag. :)) I må meget gerne skrive til min mail. [email protected] -
forskel på identitetsdannelse - identitetsskabelse
ForumindlægEr i gang med SRP, men er stødt på et problem hvad omhandler forskellen på definitionerne identitetsdannelse og identitetsskabelse? Er der en forskel eller er det det samme :) -
Eksamener stx
ForumindlægHej Jeg blev lidt i tvivl om hvor mange eksamener man skal have på stx. hvor mange skal man have mundtligt og hvor mange skriftligt, hvis man ser bort fra AT og SRP -
Sidetal på forsiden
ForumindlægHey derude, trækker det ned i karakter, hvis man er kommet til at skrive sidetal på forsiden af ens SRP? Det er jeg nemlig kommet til :iiiiiiiii -
Socialpsykologiske teorier - fordomme/stereotypi
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i SRP-skrivning, og har brug for en teori, der kan forklare fordomme/sterotypi i et samfund - kunne man være så heldig, at der er en, der har en helt oplagt teori til dette?:) -
Hjælp til bilsg
ForumindlægHvis man får 6 sidde bilag i srp skal de så alle sammen skrives som bilag hvis jeg kun bruger 4 af siderne -
Sukker og trekantshandlen
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en SRP opgave i fagene kemi og historie omkring sukker og trekantshandlen som de evt. vil dele? -
Hjælp til at bestå Tysk B på et år.
ForumindlægPå grund af de nye specifikke adgangskrav(hvor næsten alle de humanistiske uddannelser kræver et ekstra sprog på B-niveau udover dansk og engelsk ) er jeg blevet tvunget til at læse Tysk B(0-C det første halve år og så C-B) på GSK. Desværre er jeg virkelig dårlig til tysk og det var også derfor j... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
5 sætninger om et maleri
ForumindlægHejsa allesammen og tak for jeres interesse i mit indlæg (: Jeg fik til opgave at finde et maleri og beskrive det med 5 sætninger. Det var en lidt abstrakt opgave synes jeg, men jeg har her forsøgt mig. Jeg tror ikke, mine verber er bøjet korrekt, men jeg ved heller ikke, hvordan jeg skal gøre d... -
Lineær funktion
ForumindlægHej alle jeg har et spørgsmål. ( Jeg har vedhæftet opgaven) Jeg har først fundet a og b vha. lineære regression. Jeg får a og b til dette: a= 824.89 og b= 14091 Så skal jeg fortælle hvad mit a og b fortæller og der har jeg skrevet således: A fortæller at for hvert år stiger antallet af danskere... -
Bestået / ikke bestået bedømmelsesform på odontologi
ForumindlægHej Allesammen. Jeg vil lige spørge om der var nogen der kan forklare mig princippet i bestå / ikke - bestå. Hvordan er det man skal forstå denne bedømmelsesform. Hvis der fx er 3 opgaver 1) biologi opgave med 50 multiple choice spørgsmål 2) Biologi og kemi ( essayopgave - hvor der er 8 bio...
