Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19601 til 19620 af 34503
  • Retorisk syllogisme

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal til old eksamen imorgen, og der er lige en ting jeg stadig ikke har helt styr på. Hvorfor betegner Aristoteles enthymemet som den retoriske syllogisme og eksemplet på retorisk induktion? Håber der er en der kan hjælpe..
  • Kommafejl

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal snart til eksamen, og det der altid rykker mig en karakter ned i mine stile, er kommafejl, jeg har en utrolig mægde af kommafejl, hvad skal jeg gøre?? O.o Tak på forhånd :-)
  • Rensning af spildevand

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg skal snart til kemi eksamen og en af spørgsmålene er: Rensning af spildevand .. Der står ikke særlig meget om det i vores kemibog og ville derfor høre om i eventuelt vidste noget om det, eller kender nogle hjemmesider hvor det står?
  • Definition på ideologier.?

    Forumindlæg
    Hej derude! :^) Jeg ville høre om i kunne give mig nogle definitioner på følgende ideologier: - Liberalisme. - Konservatisme. - Socialisme. - Kommunisme. - Fascisme. Mange tak. Jeg skal nemlig bruge denne viden til eksamen. Hilsen Mathias. :^)
  • Hjælp romatikken

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ?
  • Oldtidskunstskab epitet eller prydadjektiv??!

    Forumindlæg
    Hej jeg forstå ikke helt forskellen på epitet og prydadjektiv? Altså hvornår er det en epitet og hvornår er det et prydadjektiv når jeg skal gå tekstnær i min tekst til eksamen? Mhv Marck
  • sammenhæng mellem resultatbudget og likviditetsbudget

    Forumindlæg
    Så er det snart tid til den afsluttende VØ eksamen, men jeg synes jeg har lidt svært ved at sammenfatte sammenhængen mellem resultat og likviditetsbudgettet? Nogen der kan hjælpe?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • stump vinkel

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, og er faldet over noget, som jeg ikke forstår. Cosinusbeviset og sinusbeviset kan jeg godt gennemgå, når det er en spids vinkel, men hvor i beviset er det anderledes med en spids vinkel?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hej folkens! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • differenskvotient/sekant

    Forumindlæg
    Hej! Jeg læser til eksamen og er i gang med emnet differentialregning. Jeg er indenfor emnet i gang med at kigge på tretrinsraketten og er blevet i tvivl om sekanten er det samme som differenskvotienten ? Julie
  • postmodernisme tarantino

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen op til medie eksamen, og tænkte på om der er nogen der lige ville give et par stikord til tarantino's postmodernisme ? jeg har noget selv, men hvis der er andre der lige har noget at tilføje ville det være super .
  • Digt om intet. Hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at finde et digt om ingenting til min mundtlige dansk eksamen. Digtet skal være skrevet af en kendt kunstner. Det skal handle om ingenting/hvad er noget. Det er ligemeget om det er skrevet på engelsk eller dansk.
  • hvad er hældningenskoefficienten??

    Forumindlæg
    sidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (:
  • En funktions middelværdi over intervaller

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • Akkusativ eller dativ

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I?
  • Billig privatundervisning i Spansk

    Forumindlæg
    Jeg tilbyder privat spanskundervisning på alle niveauer til studievenlige priser. Se mere på: www.mohnton.dk/gauchito.php . Min seneste elev fik et 12-tal til sin afsluttende eksamen i gymnasiet;)
  • EPR samfundsfag/psykologi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive en eksames opgave; mit hovedespørgsmål er: Hvilken betydning har den uddannelsesmæssige sociale arv i 2013? Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Fordybelsesområde i 9.. :)

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde til dansk eksamen. Jeg trak H.C. Andersen hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en tekst? Sammenligne den med en anden? Andre ting? Tusind tak :)

Søgninger relateret til billedkunst eksamen