Søgning på: filosofi c. Resultater: 19601 til 19620 af 60665
-
frimærker
ForumindlægDet er en opgave med tekst, som jeg skal oversætte. -
Gange over kors.Hvordan
ForumindlægTak på forhånd. -
Fri drejelighed
ForumindlægHej, er der nogen, som kan forklare, hvad der helt præcist menes med fri drejelighed omkring en enkeltbinding. Gerne med udgangspunkt i et eksempel. -
æ
Forumindlæg- -
Begivenhedshorisont af Saggitarius A*
ForumindlægDer er et supermassivt sort hul, Saggitarius A* (SgrA*) i midten af vores galakse. Jeg vil gerne vide hvor stor begivenhedshorisonten for sådan en fætter er, med sådan en enorm masse. Den har en masse på ca. 2.6 mio. solmasser. Nogen der har en ide om hvor stor begivenhedshorisonten er ved denne... -
mættet opløsning
ForumindlægHvordan vil man i praksis fremstille 200mL mættet opløsning af f.eks NaCl? -
Hvordan transporteres stoffer rundt i kroppen?
Forumindlæghej! mit spørgsmål lyder således: hvordan transporteres stoffer rundt i kroppen?? jeg har skrevet dette: Kroppens kredsløb består af hjertet, blodet og blodårerne. Det fungerer som et transportsystem og er livsvigtigt for kroppen. Lungerne Din vejrtrækning foregår i de to lunger. Når du trækker... -
sammenhæng mellem de 4 naturkræfter & tilstandsformer
ForumindlægHej igen Tak for hjælpen sidst, men nu har jeg et nyt spørgsmål, som nok er lidt bredere end før: Hvilken sammenhæng har de 4 naturkræfter (tyngdekraften, den elektromagnetiske kraft, svag- og stærk kernekraft) med stoffers tilstandsformer og disses smelte- og fordampningspunkter. den desperate -
Opgave om at "gøre prøve"
ForumindlægOpgaven er på den vedhæftede fil -
om fn verdens mål i matematik
Forumindlægjeg er igang med en opgave om fn verdensmål og er nået til en opgave for jeg ingen ting forstår jeg har lidt info til jer som jeg har vedhæftet da jeg ikke kunne lægge billede ind af det, jeg ville meget gerne have afvide hvordan det er gjordt og hvordan det skal gøres:) Hvor mange procent er jo... -
Hvad er forskellen?
ForumindlægHvad er forskellen på fysisk størrelse, symbol, enhed og hvornår bruges hvad? -
Engelsk B mundtlig eksamen - hvordan foregår det?
Forumindlægnogen der kan forklare mig det? -
En Masse Spørgsmål inde for natur videnskab! Kunne bruge svar på alle!
ForumindlægHvad er ABC metoden? Hvordan behandler man et datasæt fra et forsøg? Hvorfor indsætter man data i et koordinatsystem? Hvad skal man huske når man laver en graf? -
isoler t 1 i formlen
Forumindlægbillede vedhæftet -
Standardkurve!
ForumindlægHej Jeg har skrevet alle mine data ind på Excel har uploadet billede! Kan simpelthen ikke få lavet en standardkurve og har prøvet. Det skal være en standardkurve med lineær regression. Kan en lave en standardkurve for mig ?? -
DNA
ForumindlægNogle der kan svare mig kort på, hvad en puring - ring og pyrimindiner er? -
hvilke relevante sætninger? mundtl. mate. retvinklet trekanter.
Forumindlæghej :) jeg havde lige et spørgsmål ang. mundtlig matematik spørgsmål! der står i spørgsmålet at jeg skal redegøre for brug af sinus og cosinus til at beregne sider eller vinkler i retvinklede trekanter. og det forstår jeg godt! :) men så står der yderligere, at relevante sætninger skal bevises. o... -
ARG !!! Er tømt for ideer, HJÆLP ..
ForumindlægHej :D Jeg er ved, at lave en stor matematik opgave, som jeg skal op og forsvarer imorgen. Jeg har dog bare et lille problem, jeg skal selv lave afleveringssættet og derfor skal jeg også selv finde på spørgsmål, men er helt tom for ideer når det kommer til Algebra, please hjælp mig med, at find... -
hvad er L is
Forumindlæghvad er Lis? -
Fuldstændige løsning til differentialligning
ForumindlægHejsa! Jeg har brug for hjælp til den følgende opgave om differentialligninger: Bestem den fuldstændige løsning til differentialligningen: dy/dx = 7•y Opgaven skal løses UDEN BRUG af TI-Nspire CAS lommeregner. På forhånd tak! - Emilie
