Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 19601 til 19620 af 24857
-
dansk 9. klasse
ForumindlægKære allesammen. Jeg spørg vedrøende dansk. Jeg skal inshallah op i dansk hr til sommer, og har desperat brug for jeres hjælp!. Kender i nogen hjemmesider, hvor jeg kan finde gratis opgaver til 9. klasse niveau. Blandt andet de skriftlige genrer, har jeg desperat brug for hjælp til! og jeg tænk... -
Månedopgave "papir"
ForumindlægHej :) Jeg har en opgave jeg desværre ikke kan finde ud af, og håber derfor på hjælp Man skal lave en tegning i målestoksforhold 1:5 Der står: En kasse med A4 papir har målene: længde 31,5 cm bredde 22,5 cm og højde 26,5 cm. De 40 kasser stables på pallen i 5 lag Giv på din tegning et forslag ... -
areal af M
ForumindlægHej SP jeg sidder med opgave 12 fra det her sæt: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx Jeg skal beregne opgave a. Er det rigtig at jeg skal finde grænserne ... -
differentialligningsopgave
ForumindlægHej SP Jeg sidder med opgave 14 i det her sæt: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx I opgave a skal man vel bare sætte 100 ind på h's plads? Der får je... -
Samfundsfag og matematik
ForumindlægHej alle jeg er i gang med at skrive en skriftlig aflevering kombineret med samfundsfag og matematik. Mit emne i samfundsfag er identitet samt sociologi og i matematik er det x2-test. Jeg har skullet lave et spørgeskema, og derefter skrive opgaven. Spørgeskemaet er gået ud til ca. 90 elever og k... -
Hjæp til privatundervisning til Finansøkonom studerende
ForumindlægHej jeg er en pige som læser til Finansøkonom uddannelsen Min eksame nærmere sig snart og derfor kunne jeg godt tænke mig privarundervisning for at får øvet til eksamen i den skriftlige del som er erhvervsjura og globaløkonomi. Så har jeg også en eksame som er den mundlig del, hvor man trakker ... -
Fejlkilder
ForumindlægHej alle jeg er i gang med at skrive en skriftlig aflevering kombineret med samfundsfag og matematik. Mit emne i samfundsfag er identitet samt sociologi og i matematik er det x2-test. Jeg har skullet lave et spørgeskema, og derefter skrive opgaven. Spørgeskemaet er gået ud til ca. 90 elever og k... -
matematik og samfundsfag
ForumindlægHej alle jeg er i gang med at skrive en skriftlig aflevering kombineret med samfundsfag og matematik. Mit emne i samfundsfag er identitet samt sociologi og i matematik er det x2-test. Jeg har skullet lave et spørgeskema, og derefter skrive opgaven. Spørgeskemaet er gået ud til ca. 90 elever og k... -
Samfundsfag og matematik
ForumindlægHej alle jeg er i gang med at skrive en skriftlig aflevering kombineret med samfundsfag og matematik. Mit emne i samfundsfag er identitet samt sociologi og i matematik er det x2-test. Jeg har skullet lave et spørgeskema, og derefter skrive opgaven. Spørgeskemaet er gået ud til ca. 90 elever og k... -
Tutorhjælp til Managerial Economics CBS
ForumindlægHej Vi er en gruppe på fire CBS studerende, som mangler noget hjælp til Managerial Economics. Vi har brug for hjælp til at gennemgå nogle cases vi har haft for i løbet af året og gennemgå nogle forskellige modeller, så vi føler os mere klar til vores skriftlige og mundtlige eksamen i faget. Vi ... -
Hvorfor er carvacrol ikke optisk aktiv?
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver opgave 1c fra dette opgavesæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-KEM-A.ashx Jeg har fundet ud af, at carvacrol ikke er optisk ak... -
Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)
ForumindlægHej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør... -
Matematik – København Ø.
ForumindlægHej! Da jeg skal til skriftlig MAT C. eksamen her på fredag, søger jeg (desperat) et par timers gennemgang af emnerne - i dag, i morgen, onsdag eller senest torsdag. Jeg forestiller mig et aftalt beløb for timerne, med bonus kompensation hvis det resulterer i gode karakterer! :-) Derudover san... -
Matematik b
ForumindlægHej Jeg har været til eksamen i dag i matematik b, skrifligt. Der er så mange kloge hoveder herinde, så jeg vil høre om der er en der måske har tid til at kigge på min opgavebesvarelse, og måske har et indblik i hvad den ligger til? Forstår godt hvis det er for meget for nogle, så det er ogs... -
Moalre absorptionskoefficient
ForumindlægHey SP! Jeg har virkelig problemer med opgave 5 d) i dette eksamensæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130107%20opgavesaet%20stx%20kemi%20A%20december.ashx Min lærer h... -
Bachelor i matematik
ForumindlægHej folkens. Jeg ved godt, at dette ikke er direkte relateret til matematik, men jeg vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle spørge. Hvor svært er det at læse en bachelor i matematik? Hvor meget kræver det? Jeg går kun i 1.G, og jeg har lige f... -
Reformation I DK 1536-1660
ForumindlægHej travlte mennesker der ude... Håber ikke jeg tager meget af jeres tid, så derfor spørger kort! Reformation i Danmark fra 1536-1660 Der er 14 bind i historie bøgerende - Har selv lånt 6 forskellige bind, men da jeg har ikke så meget tid til at læse så mange begører - hvad for en af de bind... -
IB - Hvad synes I?
ForumindlægHej! Jeg går lige nu i 9. klasse i en helt almindelig dansk folkeskole. Jeg skal til at vælge, hvad jeg skal næste år, og overvejer at gå i pre-IB også senere IB, men er lidt i tvivl. Jeg har hørt før, at det er ekstremt svært, og at noget som moderne teknologi ikke findes derhenne - at man bl.a... -
IR-spektrum
Forumindlæghejsa :) jeg er i gang med SSO (større skriftlig opgave) på hf. Jeg skriver om plast med vægt på PVC og PA (nylon). Jeg har lavet et IR-spektrum af PA men jeg forstår ikke hvad man skal se efter på den. Jeg skal aflevere min opgave på fredag, så jeg er rimelig presset med tiden . Håber at der er... -
Engelsk og tysk fsa - forberedelse?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide, om nogle af jer har nogle "tips" til, hvordan man kan forberede sig til folkeskolens afgangsprøver i skriftlig engelsk og tysk? Da jeg selv skal til terminsprøver her om 3 uger, kunne det da være noget så rart med noget forberedelse. Jeg er bevidst om, at termin...
