Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19601 til 19620 af 39512
  • De blå øjne, HJÆLP !! :)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lidt på den, skal aflevere en dansk aflevering i morgen, og mangler at fortolke det fantastiske element i teksten de blå øjne af karen blixen. Kan slet ikke komme videre nu, håber der er nogle der kan hjælpe. Hilsen Maria :)
  • Valuta - Haster

    Forumindlæg
    Hey jeg har en aflevering til imorgen, og mangler stadig det hele .. Jeg har 370 US-Dollars som jeg skal ha omregnet til danske kroner. 100 dollars er 612, 30 kroner .. Nogen der kan vise/forklare hvordan jeg gør ??
  • Salme i dansk?

    Forumindlæg
    Heej. jeg har en aflevering for i dansk, det er en salme som hedder "Den signede dag". er der nogle som har kendskab til den, og evt kunne hjælpe mig med hvad den handler om ? Har svært ved at forstå det ældre sprog, og gemte betydninger i teksten, så ville være en stor hjælp. på for ...
  • HJÆÆÆLP TIL OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder med en fransk aflevering hvor jeg skal oversætte en del. Sætningen lyder : Lucas er meget fascineret af hende. Mit sprøgsmål er skal hende ikke før verbet på fransk? så sætningen ville blive i stil af : Lucas la est... eller er det helt forkert.
  • Beregn energiforskel ud fra frekvens

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville virkelig være taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe med denne opgave, da jeg står i en aflevering hvor jeg er færdig med alt andet end denne opgave. Hvis frekvensen af en foton er 4,4*10^14 Hz, hvor stor en energiforskel kan den excitere?:
  • Reducere brøker

    Forumindlæg
    Sidder med dene ene opgave i min aflevering som jeg ikke kan få til at give mening - nogen som kan hjælpe? Udregn og reducer følgende udtryk: 2x-3 / 2 * 8 / 2x
  • DNA i kiwi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en aflevering i biologi om DNA i kiwi, men jeg kan simpelthen ikke huske hvorfor man skulle mase kiwien? Håber at der er nogen som kan hjælpe mig :) Hilsen Anne
  • Trekan - bestem a,b og c

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgave i min aflevering, som driller mig. En retvinklet trekant har hypotenusen c og kateterne a og b. Både trekantens areal og omkreds er 30. Bestem a,b og c. Hvad gør jeg?
  • Formel for udregning af gn snit for diskret og grupperet variabel

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har 2 opg i min mat aflevering, som lyder: En forklaring til formlerne for udregning af middeltallet for en diskret variabel. Hvornår skal den bruges og hvornår kan den anden være nyttig? og : en forklaring til formlen for udregning af middeltallet for en grupperet variabel. Hjælp ...
  • Professor Hieronimus

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har været en kæmpe kegle og har overset en dansk aflevering om tematik i Amalie Skram's Professor Hieronimus. Er der nogen som helst der kan hjælpe med at lave tematik til den? Tak på forhånd. :-)
  • Det haster....Universets alder.

    Forumindlæg
    Hej derude, håber at I kan hjælpe mig med noget. Det er en fysik aflevering til imorgen. Så det haster! Jeg vil gerne vise, hvordan man kan beregne Universets alder (13,7 milliarder), og jeg har vedhæftet filen. Men det ser ud til, at resultatet er forkert...hjælp!!!
  • Vands fordampningsvarme

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen som har en rapport eller aflevering som de gider låne mig, ang. vands fordampningsvarme og alle de tilsvarende formler dertil. Jeg forstår f.eks. ikke hvilken rolle Y=a*x+b spiller? og heller ikke hvordan jeg skal lave min graf ?
  • Hypotenuse, geometri grundlæggende

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har brug for hjælp til nogle opgaver til en aflevering. De er simple men jeg kender ikke formlerne. I en retvinklet trekant har kateterne a og b længderne 6 og 8. hvor lang er hypotenusen C?
  • Driller virkelig meget!

    Forumindlæg
    hejsa sådan lyder opgaven og det er den sidste opgave til min aflevering til imorgen :) løs ligningen log(3x^2-3x-35)=0 ved bare ikke hvordan jeg skal håndterer det :S facit x=-3 og x=4
  • Filmreklamens opbygning

    Forumindlæg
    Jeg har en aflevering, hvor jeg skal lave analyse. Der skal der bl.a. indgå opbygning af reklamen. Jeg kan kun finde en skabelon til en billede reklame, men det er jo ikke det samme. Håber på at jeg kan få noget hjælp for jeg er lidt blank lige nu. På forhånd tak :)
  • Løs uligheden : 7x - 3 > 3x +13

    Forumindlæg
    HJÆLP! Vi sidder her og knokler med en aflevering til imorgen, og vi har brug for hjælp til at løse en ulighed. Uligheden : 7x - 3 > 3x +13 Vi håber der er nogen der vil hjælpe os så hurtigt som muligt, tak :)
  • AT hatte hvad dækker det over????

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke komme i gang med min aflevering da det handler om at hatte at komme fra en normalvektor til retningsvektor og omvendt Jeg får at vide jeg bare skal hatte, men hvad menes der med det? hvad skal trykke på lommeregner please hjælp... På forhånd mange tak...
  • Progressiv, propotional - årsager ??? :/

    Forumindlæg
    Aflevering til imorgen !! Jeg skal komme med nogle årsager til VOs forløb , hvor VOs forløb er progressiv og propotional . Er TOTAL på bar bund ,har kigget i min bog og nettet - der er intet :( HHHHHHJJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLLPPPPP !!! - På forhånd tak
  • Jern(II)sulfat, heptahydrat

    Forumindlæg
    Hej :) jeg sidder med en aflevering om jern(II)sulfat, heptahydrat, og der er et spørgsmål der hedder: Hvorledes kan man se på de kemiske formler at saltet er mindre opløselige i ethanol og ether end i vand? Håber på svar, og gerne forholdsvis hurtigt.
  • Selim Özdogan: Im Juli

    Forumindlæg
    hej jeg har en tysk aflevering for til tirsdag, og jeg klumser rundt i teksten og er lidt forvirret,, ;S er der en/nogle der vil være så søde at skrive et referat af den,. hvis nogen har læst den ? det er hekt iorden hvis det er på dansk,. På forhånd tak ! ;D