Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19621 til 19640 af 42009
-
Vektorbegrebet
ForumindlægHej, er der nogle der kan forklare mig om vektorbegrebet, da jeg muligvis skal bruge det til min eksamen? Tak på forhånd:) -
AT-eksamen - Socialdemokratiets leders iscenesættelse.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilken samfundsfaglig metode i synes der ville passe til mit emne. Jeg har i historie valgt, at fokusere på den samfundsudvikling der sker fra tiden Stauning op til Thorning. (Har valgt at fokusere på den socialdemokratiske vinkel - med fokus på velfærdssamf... -
bare for en sikkerheds skyld :-).
ForumindlægJeg har skrevet noget på engelsk om IRA, jeg har rettet det så godt jeg kan, men kunne godt tænke mig, at der var en, som ville tjekke den igennem for mig :-). -
Engelsk version af Studieportalen?
ForumindlægFindes der en engelsk version af Studieportalen? altså enten fra usa eller england eller lign. -
Statisk ligevægt
ForumindlægHej Jeg tænkte på, siden der nu er noget der hedder dynamisk ligevægt, er der så også noget der hedder statisk ligevægt inden for kemiens verden? Jeg ved ikke helt om det er et dumt spørgsmål, men synes ikke jeg har fundet noget om det. Ved godt at det rent teoretisk virker forkert da der vel ... -
Beskrive elektricitet ud fra...
ForumindlægHvordan ville i beskrive elektricitet ud fra en højspændingsmast og ledninger? Ord jeg kan bruge er strøm, spænding, effekt, resistans, elektrisk energi, Joules lov, resitivitet osv.. -
Romeo & Juliet.. Eksamen! :(
ForumindlægHej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? -
Folkviser
ForumindlægHej Skal op i dansk snart - har trukket om folkeviser. nogle der ar et bud på dette? Hvad er folkevisen betydning idag, og hvorfor skal vi høre om dem idag? :) -
HJÆÆÆLP!!! destillation
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg kan lave et destillationsforsøg til fysikeksamen, hvis jeg kommer op i alkohol/ethanol, men hvad er det lige jeg gør? Skal jeg bare blande noget sprit og vand og så destillere ved at varme blandingen op til 78 grader? -
Den demokratiske opdragelse
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i psykologi imorgen, og sidder og er igang med at forberede mig. Jeg har om opdragelse og kommuniktation, og er lige nu igang med at finde konsekvenser af de 4 forskellige opdragelsesformer. Jeg har bare det lille problem, jeg kan ikke finde nogen konsekvens for den dem... -
Medicin og teknologi til medicin
ForumindlægTror I det er muligt, hvis man læser medicin og teknologi til at man så skifter til medicin? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
Vektor opgave
ForumindlægHar svært ved at løse følgende opgave så håber der nogen som har lidt ekspertise på området: Vektorene a og b er gived ved vektor a=(2 -1) og vektor b=(t-3t) -->( altså 2 er øverst og -1 er nederst ved vektor a og t-3 øverst og nederst t ved vektor b) Bestem de værdier af t, for hvilke vektor... -
Hvorvidt er der ligestilling i DK?
ForumindlægHej alle! Jeg skal lave en samfundsfagsrapport der omhandler emnet ligestilling. Helt konkret skal vi gøre rede for hvilke kønsforskelle, der findes i Danmark mht løn, ledelsesposter, uddannelse og kønsroller. Har googlet lidt, men er ikke rigtigt kommet frem til noget brugbart. Er der nogen d... -
x og y-værdier i eksponentiellen- og potensfunktioner
ForumindlægHej, Jeg sidder og ser på eksamens spørgsmål. Der er et der lyder: Forklar udviklingen i x og y-værdier i en eksponentialfunktion og potensfunktion. Jeg ved at x og y værdier udvikler sig absolut i en førstegradsfunktion, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige hvis når det er i eksponentialfunkti... -
Bestem AC og BC
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvordan jeg kan finde AC og BC? I trekant ABC ved vi at AB=6,4 og vinkel A=37grader. Bestem længden af hver siderne AC og BC På forhånd tak:) -
3. gangsreglen i udlandet
ForumindlægHej allesammen, Jeg står i et ret stort dilemma, idet jeg føler mig nødsaget til at hoppe ud af international bygningskonstruktør, som jeg lige er kommet ind på. Dette skyldes primært uforventede økonomiske forhold, som gør det ufattelig svært for mig at få tingene til at gå op i en højere enhed... -
Lektiehjælp tilbydes i Roskilde
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i dansk og spansk. Med venlig hilsen Sarah -
Organisk kemi: nukleofiler og elektrofiler
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at løse opgaver og gør mig klar til organisk kemi test. Jeg sidder fast ved en opgave, hvor jeg ved hvad svaret burde være, men er i tvivl om hvorfor ingen anden slags reaktion sker. På billedet angriber nukleofilen OH- elektrofilen Hydrogen. Det jeg ikke forstår kunne nuk... -
hjælp til at finde fællesnævner
ForumindlægHvordan finder jeg en fællesnævner for 5 og -3? altså hvad skal der ganges med, og hvordan? Ved godt det er et noobspørgsmål
